Hij had een programma op Yam, vroeger: "Henk en Ik".quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Van zondag op maandagnacht in plaats van Henk.
Elke actie heeft andere prijzenquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:39 schreef Marc63 het volgende:
Een jaarabonnement? Ik kreeg alleen een jaarabonnement als ik de Donald Duck Extra nam.
Maar ik krijg er nog wel een badeend bij.
Dat snap ik wel, maar je zult wel een beetje kunnen begrijpen dat ik jaloers ben dat zij voor het halen van de finale al een jaarabonnement krijgen. Ik kon kiezen uit een half jaarabonnement op de DD of een jaarabonnement op de DD-Extra.quote:
Ik stuur Arno ff een fax.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:24 schreef Broekie het volgende:
* Broekie schaamt zich een beetje.![]()
* Broekie is een beetje lui vandaag en heeft daarom het draaiboek voor morgen in elkaar gedraait aan de hand van de playlist tot dus ver van de huidige MetMichiel uitzending.
Maar ja, hij draait ook zulke goede muziek, daar kan je ook moelijk *niet* geïnspireerd door raken hè?
(Dat nu 14 van de 15 nummers uit genoemde playlist komen is niet echt geïnspireerd geraakt door te noemen hè?)
Arno is het meestal wel met mijn muziekkeuze eens gelukkigquote:
Dat noemen ze ook wel plagiaatquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:24 schreef Broekie het volgende:
* Broekie schaamt zich een beetje.![]()
* Broekie is een beetje lui vandaag en heeft daarom het draaiboek voor morgen in elkaar gedraait aan de hand van de playlist tot dus ver van de huidige MetMichiel uitzending.
Maar ja, hij draait ook zulke goede muziek, daar kan je ook moelijk *niet* geïnspireerd door raken hè?
(Dat nu 14 van de 15 nummers uit genoemde playlist komen is niet echt geïnspireerd geraakt door te noemen hè?)
Ook als het alleen maar om het lijstje van gedraaide nummers gaat?quote:
Ik heb echt geen idee, zat je te pesten.....quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:37 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ook als het alleen maar om het lijstje van gedraaide nummers gaat?
Hij leek er in te trappen (en dat op 1 april), dus misschien had je er nog een vlaai uit kunnen slepen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:40 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, zat je te pesten.....
Oei wat dom....niet eens aan gedacht! (1 april bedoel ik)quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij leek er in te trappen (en dat op 1 april), dus misschien had je er nog een vlaai uit kunnen slepen.
Dat dacht ik al (en hoopte ik ook opquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:40 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, zat je te pesten.....
quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij leek er in te trappen (en dat op 1 april), dus misschien had je er nog een vlaai uit kunnen slepen.
Misschien als je de playlist precies hetzelfde overneemt (zelfde volgorde) dat er dan wel sprake van zou kunnen zijn.....maar ik weet dat ook niet allemaalquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:45 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat dacht ik al (en hoopte ik ook op), maar ik begon het me toch ook serieus af te vragen...
Aan de andere kant, ik kan moeilijk 1,5 uur vullen met muziek zonder nummers te draaien die ook op 3FM gedraait worden. Het zijn er nu alleen nogal veel uit één en hetzelfde programma
* Broekie past snel even de volgorde nog wat meer aan.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:49 schreef Maricha het volgende:
[..]
Misschien als je de playlist precies hetzelfde overneemt (zelfde volgorde) dat er dan wel sprake van zou kunnen zijn.....maar ik weet dat ook niet allemaal
quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:17 schreef Danny het volgende:
Het lijkt erop dat de adserver over z'n nek aan het gaan is. De ads die via onze adserver worden geserveerd zijn om die reden tijdelijk uitgeschakeld. Morgen en overmorgen ga ik aan een simpeler, minder serverintensieve oplossing werken. Pas als de boel ook MET de skyscraper en bovenste banner óók fatsoenlijk loopt komen de ads terug.
't Is zelfs nog leuker: "Programma's van de Nederlandse publieke omroepen zijn niet auteursrechtelijk beschermd, tenzij het auteursrecht uitdrukkelijk is voorbehouden (art. 15b Auteurswet 1912)."quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:50 schreef Broekie het volgende:
[..]
* Broekie past snel even de volgorde nog wat meer aan.
Zo, ook weer gedekt
Hee! Geen naakte vrouwen gaan kijken zonder mij he!quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:48 schreef Broekie het volgende:
[..]. Om een vlaai hoeven ze alleen maar te vragen hoor.
Zoals ik op de MetMichiel Nieuwjaars Receptie al tegen Michiel zei: "Verzin binnenkort maar een goede reden en ik kom wel weer een keer langs met een vlaai."
Zijn antwoord: "Naakte vrouwen in de studio een idee?"
...
Absoluut, vind zelf de danceversie nog iets toffer.quote:Op woensdag 2 april 2008 12:57 schreef TheZapster het volgende:
Blijft een erg goed nummer en de dance versie is ook zeker te pruimen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |