He, wat vervelend nou tochquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:17 schreef cosmick het volgende:
Morning.
Helaas stoort de radio zo gigantisch dat ik genoodzaakt Kink FM stream.
En och, The Shins, Von Blondies etc. Ik hoor wel eens ergere muziek.
Dat geldt voor bijna alles van madonnaquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:56 schreef SilentChaos het volgende:
Ja dat nummer is leuk om vals mee te zingen
I'm already on itquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:37 schreef borisz het volgende:
Jamie Lidell
Glacier je weet wat je moet doen
Uhuh.quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:14 schreef Piles het volgende:
* Piles bedenkt de MooiWeerDeLeeuw-beelden er ff bij
Vanavond eens wat screenshots uploadenquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Uhuh.
Heb nog niet veel betere pics kunnen vinden.
Lekker meeblèrnummerquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:53 schreef TheZapster het volgende:
De kreuners op kxradio![]()
Ik wil je , blijf bij me , hou van me ga nooit meer weg lalalalaa
Ben benieuwd, als het wel waar is blijf ik wel lekker bij kx hangen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:54 schreef Piles het volgende:
Geen Rob
Maar Jan-Jaap
Laat het een 1 april-grap zijn
over iemand zonder radiostem gesprokenquote:
hij staat aan, maar luisteren...quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:22 schreef Damzkieee het volgende:
Volgens mij ben ik de enige nog die luistert
Hmm... nu je het zegt... Dat ziet er toch niet al te best uit...quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:38 schreef -Hans- het volgende:
Mag ik trouwens even onder de aandacht brengen dat de cam het nog altijd niet doet?
Lijkt inderdaad vrij ernstig te zijnquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:43 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... nu je het zegt... Dat ziet er toch niet al te best uit...
Dan ga je zelf met de trein naar Hilversum om LIVE in de studio mee te kijken?quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:45 schreef Piles het volgende:
Ze hebben nog tot vrijdag, en anders hebben ze een probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |