quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:38 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de overheid heeft ook een goede 1 april-grap hier...
Om 12 uur gingen het luchtalarm af, op een dinsdag dus. Nu staat onderin beeld van de regionale TV-zender RTVNH: 'In Kennemerland gaan op dit dit moment de sirenes van het alarmsysteem af. Dit betreft een storing, er is GEEN GEVAAR!'
hij was weer leukquote:
quote:
Zijn die fragmenten ergens terug te luisteren?quote:
http://stenderseetvermaak.vara.nlquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:39 schreef tralalala het volgende:
Zijn die fragmenten ergens terug te luisteren?
Ik had ook een paar seconden van "Jeej", en toen: "Kutgrapquote:
Mijn collega en ik stonden al met de armen in de lucht tequote:Op dinsdag 1 april 2008 15:56 schreef Piles het volgende:
Geen Coen & Sandershow, waarom is dat nou een 1 april grap
[..]
Ik had ook een paar seconden van "Jeej", en toen: "Kutgrap"
Van vanochtend bij Giel? Via giel.vara.nl kun je toch gewoon terugluisteren?quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:09 schreef -Hans- het volgende:
Ben trouwens een beetje bang dat het wel eens moeilijk kan worden om het fragment van Veenstra Veenstra online te zetten want schijnbaar zet de VARA geen podcast(s) online
Oja, je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:18 schreef Piles het volgende:
Van vanochtend bij Giel? Via giel.vara.nl kun je toch gewoon terugluisteren?
Wat een verschrikkelijk boutnummer is het toch hequote:Op dinsdag 1 april 2008 18:38 schreef Elusive het volgende:
MAAAAAAAAAAAYBEEEEEEE
YOU"RE GOOONNA BE THE ONE THAT SAAAAAVES MEEEEEE
Waar de bakker de doelman is, de slager op het middenveld en de dominee in de spits staatquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:17 schreef Marc63 het volgende:
Van San Marino krijg ik zin om op vakantie te gaan. Moet raar lopen dat ik daar niet een dagje heen ga.
Sportief staatje.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Waar de bakker de doelman is, de slager op het middenveld en de dominee in de spits staat
Hoe kunnen we jou ooit vergetenquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:21 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond mensen... kennen jullie me nog
WIe ?quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:21 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:21 schreef TheVulture het volgende:
Is Rudy gunstiger voor je ingepland?quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben wel erg blij met de nieuwe programmering op 3FM
Heb je het al gehoord ? Maricha wordt de nieuwe DJ bij 3fmquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben wel erg blij met de nieuwe programmering op 3FM
Ah, dat wordt dus de vervanger van Roosmarijn? Ik las vannacht in de chat dat die vandaag d'r laatste uitzending had.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb je het al gehoord ? Maricha wordt de nieuwe DJ bij 3fm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |