Dat verklaard een boelquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Michiel die meegenomen.
Nou dat sla ik even over want ik word niet vrolijk van meeste van de kanshebbersquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:19 schreef Sirolf het volgende:
Ah, op de briefjes op de speakers staat iets over wanneer er gestemd kan worden voor de 3FM Awards.
Wel aardigquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:20 schreef Timo20 het volgende:
Man man man, wat is die nieuwe Rooney goed![]()
![]()
Bier. Lekker.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En da's maar goed ook, jij alcoholist...
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En da's maar goed ook, jij alcoholist...
Amy MacDonaldquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:27 schreef Sjowhan het volgende:
Wat is de NMGH?
Ah, een lotgenootquote:
Amy McDonald - This Is The Lifequote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:27 schreef Sjowhan het volgende:
Wat is de NMGH?
Met whiskeyquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:29 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol, maar wel cola!
Respectquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:35 schreef Feivel1 het volgende:
Dames en heren.. mn 2400e 3FM post?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:40 schreef Feivel1 het volgende:
Top 10 Posters
1 -Hans- - 11684
2 Roel_Jewel - 10268
3 Sirolf - 10224
4 D.Rose - 9650
5 cosmick - 6805
6 Marc63 - 5891
7 borisz - 5871
8 purplerose - 5167
9 Againzender - 4510
10 Glacier - 4230
Hans.. Spammer!
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:40 schreef Feivel1 het volgende:
Top 10 Posters
1 -Hans- - 11684
2 Roel_Jewel - 10268
3 Sirolf - 10224
4 D.Rose - 9650
5 cosmick - 6805
6 Marc63 - 5891
7 borisz - 5871
8 purplerose - 5167
9 Againzender - 4510
10 Glacier - 4230
Hans.. Spammer!
Je stats kloppen niet meerquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:40 schreef Feivel1 het volgende:
Top 10 Posters
Nee, jij moet nog ffquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:41 schreef Timo20 het volgende:! ik sta er niet in. Ben ik toch niet zo`n spammer dan ik dacht
Nee, omdat jij hem niet hebt onderhouden.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Je stats kloppen niet meer
[..]
Nee, jij moet nog ff
Ik vind het prima hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:43 schreef TheZapster het volgende:
Ik kom er aan hoor hans, kijk maar uit
Toch eens door spammen danquote:
Vroegah ging ik heel vaak naar concerten maar het is niet leuk meer tegenwoordig met die prijzenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:47 schreef -Hans- het volgende:
Hadden jullie het al gehoord dat Paul Rodgers / Queen hier in Nederland komt optreden? OP dinsdag 07 oktober 2008 treden ze op in de Ahoy. Kaarten zijn wel erg duur. Bijna 100 euro !
Kwestie van kaartjes proberen te winnen op de radio, dan kost het meteen een stuk minder.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Vroegah ging ik heel vaak naar concerten maar het is niet leuk meer tegenwoordig met die prijzen
Het lijkt mij wel erg vet (al zijn die gasten ook al aardig op leeftijd) maar het is wel een bizar bedrag. Ik vond 60 euro al veel maar dat valt in het niets in vergelijking met genoemde prijzen voor het concert.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:49 schreef TheZapster het volgende:
Vroegah ging ik heel vaak naar concerten maar het is niet leuk meer tegenwoordig met die prijzen
Kijk Domien ff lief aanquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:49 schreef Broekie het volgende:
Hmm, 'k denk, ik meld me ook even aan op QIK, is het nog invite only
Dat heb ik juist net gedaan wijsneusquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:44 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Nee, omdat jij hem niet hebt onderhouden.
Fixen!
Dan krijgen we zeker een 10tet oidquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor![]()
Ein nacht allein
KNVB: MAFFIA!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:57 schreef -Hans- het volgende:
Offtopic: Verdomme wat een smerige overtreding ! DIEP ROOD, nee hoor gewoon een gele kaart. Die man had zijn been wel kunnen breken..
'k heb niet het idee dat members andere members kunnen inviten, maar dat de lui achter de site gewoon zo nu en dan mensen die zich hebben aangemeld inviten.quote:
Sjeezusquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:47 schreef -Hans- het volgende:
Hadden jullie het al gehoord dat Paul Rodgers / Queen hier in Nederland komt optreden? OP dinsdag 07 oktober 2008 treden ze op in de Ahoy. Kaarten zijn wel erg duur. Bijna 100 euro !
Graafschap - FC Groningen en die randdebiel van een Frenkel maakt echt een krankzinnige overtreding op van der Laak die met veel pijn (brancard) het veld moest verlaten. Kan alleen maar hopen dat Grunn de Graafschap sportief gezien pijn gaat doen.quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:57 schreef -Hans- het volgende:
Offtopic: Verdomme wat een smerige overtreding ! DIEP ROOD, nee hoor gewoon een gele kaart. Die man had zijn been wel kunnen breken..
Dat hoop ik toch niet. Das slecht voor Rodaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Graafschap - FC Groningen en die randdebiel van een Frenkel maakt echt een krankzinnige overtreding op van der Laak die met veel pijn (brancard) het veld moest verlaten. Kan alleen maar hopen dat Grunn de Graafschap sportief gezien pijn gaat doen.![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:07 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hij is nog ff aan het processen: http://www.youtube.com/v/zN8ZMHKrjNY
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:09 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Godver, Piles, hij is eens goed upgeload!.
En dan lees ik dat Brian er ook niet bij is.. nou dat maakt het dan wel een stuk minder interessantquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:00 schreef Sjowhan het volgende:
Sjeezus
Dan vind ik 55 euro voor een dance-event van q-dance/b2s al behoorlijk wat.
En dan ben je enkel binnen, maar nog geen drinken/eten en vervoer erheen
Jammer eigenlijk dat de mening van Nicole daarover nooit gevraagd wordt. Ik kan me het gesprek met Nicole in 1 van de eerste Ekstra Weekend-uitzendingen nog wel herinneren, was best grappig.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:11 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij is er een wereld open gegaan voor Frits nu hij heeft gehoord dat Nicole wel eens op Gerard's gezicht gaat zitten.
quote:
Taksi-Wodka en Taksi-Red Bullquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf zet een pallet Taksi neer voor Sjowhan...
o god, staat hij in het veld vanavond, houthakkerquote:
Smerig spulquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf zet een pallet Taksi neer voor Sjowhan...
Trek de stekker eruit!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:17 schreef Againzender het volgende:
freaking magnetron stoort mijn fucking wifi
ik ben van huis uit protestant, dus dat ken ik nietquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:17 schreef borisz het volgende:
AZ ik ben op de terugweg vandaag langs de bierkoning gereden en heb paus bier meegenomen
Tijd om de magnetron in te pakken met aluminiumfolie!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:17 schreef Againzender het volgende:
freaking magnetron stoort mijn fucking wifi
de temperatuur buiten is dusdanig laag dat ik bang ben dat de oven de enige manier is om mijn stokbrood gebakken te krijegn.quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
de temperatuur buiten is dusdanig laag dat ik bang ben dat de oven de enige manier is om mijn stokbrood gebakken te krijegn.
kut, nu ik dit tik.... stokbrodo moey ook niet op magnetrnn mode
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
de temperatuur buiten is dusdanig laag dat ik bang ben dat de oven de enige manier is om mijn stokbrood gebakken te krijegn.
kut, nu ik dit tik.... stokbrodo moey ook niet op magnetrnn mode
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:20 schreef -Hans- het volgende:
Zo, 1 - 0 Groningen. Prima !
nu een ander brood op de juiste instellnig erin gegooidquote:
een lijstjequote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben van huis uit protestant, dus dat ken ik niet
Volgens mij kun je Annemieke en Gerard ook aan dat lijstje toevoegen. Hij hapt zo lekkerquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:25 schreef Sirolf het volgende:
De favoriete hobby van Michiel, Maricha en Roosmarijn: Domientje pesten!
Ik keek precies op het goede momentquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:30 schreef Sirolf het volgende:
D. en C. in gevecht!
[ link | afbeelding ]
zeer geschikt nummer om je door de dode momenten tijdens lange afstand ritte n heen te helpemquote:
Absoluut en om het gaspedaal net even wat dieper in te trappenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:35 schreef Againzender het volgende:
zeer geschikt nummer om je door de dode momenten tijdens lange afstand ritte n heen te helpem
Ze hebben allang voorgelezen wat er op dat briefje staat joh!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:42 schreef Feivel1 het volgende:
Op dat briefje staat iets van:
"MAAR OM 19.00 UUR ROTTERDAM --- T/M 25 APRIL".
Omg! Die Guilty Pleasure!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:39 schreef -Hans- het volgende:
Playlist van MoveYourAss staat online ! http://www.llink.nl/MoveYourAss-Radio.66.0.html
Zeer fijne lijst![]()
de eerste plaat van zaterdagquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:39 schreef -Hans- het volgende:
Playlist van MoveYourAss staat online ! http://www.llink.nl/MoveYourAss-Radio.66.0.html
Zeer fijne lijst![]()
Ging over vanaf wanneer er kan worden gestemd voor de 3FM Awards, vanaf morgenavond 19 uur!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:45 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat was dat dan Sirolf?
Dat kan echt nietquote:
ahaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut en om het gaspedaal net even wat dieper in te trappen
nu pas?quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nu pas?
heb `m nog steeds niet gezien
quote:
Gewoon voor het navullen ff afwassenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:57 schreef Timo20 het volgende:
Flesjes hervullen
Doe het altijd en gebruik 1 flesje echt zo ontzettend vaak. Moet ik toch eens wat vaker wisselen
Dat is me echt te veel werkquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zie idd een statement van Liveleak op de plek waar eerst het filmpje stond: http://www.liveleak.com/view?i=ee4_1206625795
Al vind ik de reden toch wat zorgwekkend...
Gewoon een Hyves-pagina met luxe internetadres.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:01 schreef Piles het volgende:
En dan doorlinken naar http://ekstraweekend.hyves.nl/
Maar nog niet eens op de fp, ze worden sloom de fpredactiequote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:00 schreef Sjowhan het volgende:
Ah, nu ook op het nieuws
Als het iets eerder was geweest welquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
beetje meer tevreden over de megahit deze week?
Kijk met het geluid uit maar de Graafschap gaat voor de driepunten.. Hopelijk weet Groningen de punten mee naar huis te nemen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:13 schreef borisz het volgende:
superboeren op 1-1
Goede plaat inderdaad, maar wel erg laat.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Zeker! Na de Kane ellende deze week eindelijk weer eens een lekker vrolijk popliedje. Kan de radio s' ochtends lekker aanblijven als de Megahit komt. Sterker nog, het geluid zal meerdere malen een flinke slag omhoog gaan. Nummer is trouwens al bijna een jaar uit, maar Nederland is er schijnbaar vrij laat bij met het draaien van de plaat.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
dream on, ik zou er niet mijn geld op inzettenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zelf had ik liever GEM, Justice of Dennis met hun nieuwe single als MH gezien.
doet hij vanavond toch nog wat goed want die Frankel had natuurlijk allang rood moeten hebben.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:19 schreef borisz het volgende:
Hans je hebt mazzel met de arbitrageanders stond het 2-1
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:19 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
dream on, ik zou er niet mijn geld op inzetten
Ik gok op Madonnaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgende week dus Britney Spears als MH?
Corton had woensdag de primeur, dacht ik. Apart plaatje.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:55 schreef moveyourass-kevin het volgende:
zag net de nieuwe single van de Jeugd VT in de computer staan, heb hem zelf nog niet gehoord dus zo maar blind in de ether gegooid
Mijn hemel wat een lijst zeg, damn !quote:1. Fascination - Alpha Beat
2. Another Day - Jamie Lidell
3. DVNO - Justice
4. Slow - Deus
5. You Gotta Come Down - The Solution
6. Squeeze Me - Kraak & Smaak
7. On My Way - Giovanca
8. Just For Tonight - One Night Only
9. Comin' Home Baby (Frank Popp Remix)- Michael Buble
10. We Rule The World - The Hives
11. I Like It, I Love It - Lyrics Born
oei oei oei, lekker iddquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:22 schreef -Hans- het volgende:
Timo![]()
![]()
Ik hoor de fax en zie daar de nieuwste Freak 11 uitrollen
[..]
Mijn hemel wat een lijst zeg, damn !![]()
Nieuwe van Justice is echt GRUWELIJK![]()
yeah zeker een fijne plaat en wat te denken van The Maddquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:27 schreef Againzender het volgende:
oei oei oei, lekker idd
Nummer van Alphabeat is echt lekker
The Madd is erg leuk, en daar wordt ook flink voor gelobbied hierquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
yeah zeker een fijne plaat en wat te denken van The Madd
Stoer dat die gasten gewoon uit Nederland komen. Dat wist ik niet!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:31 schreef Againzender het volgende:
The Madd is erg leuk, en daar wordt ook flink voor gelobbied hier
quote:Anouk - The Dark
Amy Mc Donald - This Is The Life
Cassius - Toop Toop
Alphabeat - Fascination
Z stonden volgens mij een tijd in het voorprogramma van Spinvis, ik heb ze daar iig in de Effenaar gezien...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Stoer dat die gasten gewoon uit Nederland komen. Dat wist ik niet!![]()
[..]
Was het een beetje de moeite waard?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:43 schreef Molluck het volgende:
Z stonden volgens mij een tijd in het voorprogramma van Spinvis, ik heb ze daar iig in de Effenaar gezien...
Jamie Lidell!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:22 schreef -Hans- het volgende:
Ik hoor de fax en zie daar de nieuwste Freak 11 uitrollen
[..]
Mijn hemel wat een lijst zeg, damn !![]()
Nieuwe van Justice is echt GRUWELIJK![]()
Eigenlijk helemaal niet, maar dat kwam ook wel doordat hun muziek niet helemaal aansluit bij het gemiddelde publiek dat op Spinvis afkomt.quote:
Zou jammer zijn als het bij de multivlaai (quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:49 schreef Timo20 het volgende:
Jamie Lidell!ik had al zo`n gevoel: "nooit meer wat van gehoord" maar dat blijkt dus mee te vallen
Geinigquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:51 schreef Molluck het volgende:
Eigenlijk helemaal niet, maar dat kwam ook wel doordat hun muziek niet helemaal aansluit bij het gemiddelde publiek dat op Spinvis afkomt.
Echt niets bijzonders, daarom was ik nogal verbaasd hoe goed hun single was
Heb `m nog niet gehoord, maar als (hopelijk) het weer volgende week beter wordt dan zal Multivlaai weer veelvuldig uit de speakers knallenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou jammer zijn als het bij de multivlaai () was gebleven. Vraag mij af of Multivlaai zo'n hit was geworden zonder de Serious request.. Ben benieuwd wat Another Day zal gaan doen.
![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:05 schreef moveyourass-kevin het volgende:
voor jullie nog eens de sexual eruption remix met robyn
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:05 schreef moveyourass-kevin het volgende:
voor jullie nog eens de sexual eruption remix met robyn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Ja idd.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Deze is echt zoveel beter dan de 'normale' single versie zonder Robyn. Eigenlijk onbegrijpelijk dat Snoop dit niet als de officiële single heeft uitgebracht. Rap gedeelte van net
quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
klinkt veel beter dan de originele.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DaMook in het huis![]()
Maar tot die tijd... een spannend muziekje!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:14 schreef jmac het volgende:
01:20 zijn we @ ned 3. O.a. met de band 'CHOICE'.
Tot dan freaks!
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]ZekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DaMook in het huis![]()
. Was om 22 uur klaar met wat ik moest doen maar moest nog tot 23. Toen hebben we om kwart voor elf maar een krat bier gepakt en uiteindelijk waren we om 24 uur weg
. We hadden wel keuze uit Hertog Jan , Dommelsch, HJ Lentebock, HJ karakter, HJ Grand Prestige en Leffe Blond
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Damn, dat is het betere werk ! Hoe ver ben je nu heen dan?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:17 schreef DaMook het volgende:
Zekers. Was om 22 uur klaar met wat ik moest doen maar moest nog tot 23. Toen hebben we om kwart voor elf maar een krat bier gepakt en uiteindelijk waren we om 24 uur weg
. We hadden wel keuze uit Hertog Jan , Dommelsch, HJ Lentebock, HJ karakter, HJ Grand Prestige en Leffe Blond
.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over JUSTICE gesproken: als hun set op Pinkpop net zo vet wordt als deze dan wordt het een feestje, mensen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
Nog niet geluisterd, ben de cd nu aan het binnenhalenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:23 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nieuwe raconteurs single.... goed? ik vind van wel
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:22 schreef Timo20 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Over JUSTICE gesproken: als hun set op Pinkpop net zo vet wordt als deze dan wordt het een feestje, mensen!
Ziet er wel vet uit !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Raconteurs helaas net gemist..![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]Heb `m gevonden en hij doet `tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's lekker binnenkomen!
THUNDER!
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heb `m gevonden en hij doet `t
Aaah geweldig! doet het als een trein. ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
No problemo. Schrijf het wel op de rekeningquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aaah geweldig! doet het als een trein. Thanks
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ah, dat lellijke groene doek wat ze bijna niet gebruiken hangt weer achter de DJ in de studio...
Blijkbaar is de studio te lelijk, dus laten ze maar andere beelden zien.![]()
![]()
Ben op nog wat andere forums bezigquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, dat is het betere werk ! Hoe ver ben je nu heen dan?![]()
It's Dare.
Ik heb netjes maar 3 flesjes HJ gehad, moest nog rijden
. Ben nu an mijn 3e dommelsch thuis bezig
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Prettig!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:53 schreef moveyourass-kevin het volgende:
effe ons lijflied.... apply some pressure!!!
Die Erykah Badu vind ik dus he-le-maal niks...Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:46 schreef Timo20 het volgende:
No problemo. Schrijf het wel op de rekeningTof man! rekening wordt wel steeds groter
![]()
![]()
OOh dat is nog best wel netjes.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:48 schreef DaMook het volgende:
Ben op nog wat andere forums bezig.
Ik heb netjes maar 3 flesjes HJ gehad, moest nog rijden
. Ben nu an mijn 3e dommelsch thuis bezig
.
![]()
Dommelsch
Los Campesinos - Death To Los Campesinos![]()
![]()
wtf is dit ? klinkt behoorlijk goed ! De gast die je hoort klinkt als de knakker uit de Skinny Jeans.![]()
Daar werk ik jaquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
OOh dat is nog best wel netjes.![]()
Dommelsch
Los Campesinos - Death To Los Campesinosbij Dommelsch
.
Zo lang je `m niet zelf hoeft te betalen is dat niet zo ergquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]Tof man! rekening wordt wel steeds groter
Was dat nou net de nieuwe single van LeLe? Ik verstond het niet helemaal goed... De sample had ik trouwens wel herkend.quote:![]()
Hej dat is wel cool ja! gewoon tijdens het werk mogen drinken, that sucksquote:
Dat is ook wel weer zoquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:07 schreef Timo20 het volgende:
Zo lang je `m niet zelf hoeft te betalen is dat niet zo erg![]()
Ah, zag ik daar een andere Fokker lopen? Volgens mij was het de afzuigkapfilter.![]()
Ja ik moest even denken waar ik het ook alweer vn kende, maar ze openen hun liveoptredens hiermee.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was dat nou net de nieuwe single van LeLe? Ik vond het niet helemaal goed... De sample had ik trouwens wel herkend.
Volgens mij heet ie Disco Fantastique"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"![]()
We mogen niet drinken tijdens het werkquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej dat is wel cool ja! gewoon tijdens het werk mogen drinken, that sucks![]()
[..]
Dat is ook wel weer zo![]()
Ah, zag ik daar een andere Fokker lopen? Volgens mij was het de afzuigkapfilter., maar op vrijdag na werktijd (naja 1 kwartiertje voor het einde) doen we dat gewoon al we klaar zijn
.
Ik ga btw slapen![]()
![]()
Drukke dag morgen
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Kan helaas niet echt een match vinden met LeLe, maar zoek morgen wel even wat gerichter. Ga even in de kamer verder luisteren.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:14 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja ik moest even denken waar ik het ook alweer vn kende, maar ze openen hun liveoptredens hiermee.
Volgens mij heet ie Disco Fantastique
edit;
Trusten DaMook![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:23 schreef Marc63 het volgende:
Ancilla +O
Tja... Sinds haar vorige bezoek weet ik dat ik een corset-fetisj heb.
Euhm... Dat moest een edit zijn. Wat pretcilinders niet met je doen.![]()
Vrijdag in Giel:
Sara Bareilles
Heu...
Ik wist niet dat ze naar NL kwam, maar het zal wel alleen maar promotiewerk zijn.![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:25 schreef Toad het volgende:
Vrijdag in Giel:
Sara Bareilles
Heu...
Ik wist niet dat ze naar NL kwam, maar het zal wel alleen maar promotiewerk zijn.
Volgens mij vertelde Annemieke dat ze Sara tegen kwam en dat ze zonder alle bodyguards niet had geweten dat ze bekend was.![]()
Is ze dan al in NL? Meestal verblijven ze maar 1 dag als ze alleen langskomen voor de media. Maar idd, Sara is niet iemand die de uitstraling heeft van een popster. Overigens zijn bodyguards zeldzaam onder muzikanten. Alleen de echte grote (Amerikaanse) namen hebben die geloof ik.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij vertelde Annemieke dat ze Sara tegen kwam en dat ze zonder alle bodyguards niet had geweten dat ze bekend was.![]()
Het is wel uitgestorven hier. Aangezien ik nu ook al in bed lig, zeg ik maar weltrusten. Voor je het weet slaap ik.
![]()
![]()
Alphabeat![]()
Ze hebben vast vaak naar Modern Love geluisterd...Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.![]()
Dat is dan ook de enige reden waarom ik ook afgestemd ben op Nederland 3.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:23 schreef Marc63 het volgende:
Ancilla +O![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is dan ook de enige reden waarom ik ook afgestemd ben op Nederland 3.![]()
![]()
![]()
![]()
is ancilla er weer? Zet tv aan
![]()
![]()
Mja, die Jeffrey vind ik niet veel aan...
Op de chat is het ook weer een zooitje, en natuurlijk weer nergens iemand met admin-rechten te bekennen...
Mja, dan maar zometeen naar bed gaan.![]()
![]()
Sahbie Wollah
Allah Akhbar, Allah gaat je slopen![]()
Ancilla is beter om te zien, en het gaat idd nergens over, tieten aub![]()
![]()
De wacko's zijn weer in grote getale aanwezig ja...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 03:00 schreef MissHobje het volgende:
OMg het wordt steeds/.. euhm ja
Zucht haha.
Mja, dat krijg je als een ander doordeweeks wacho-programma stopt (Bert van Lent @ 100p).![]()
![]()
Ze vond het nogal dood hier. Dus wees eens wat actiever next timequote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:48 schreef BartUlft het volgende:
Ancilla was net ook even lekker in beeld aan het surfen op het FOK!-forum, cool!
Tot volgende week (met de Tiny Little Big Band!) !![]()
Mogguh
Leuk zeg, weer Room Eleven vanmorgenZou leuk zijn als 3FM die plaat heel veel zou gaan draaien
![]()
![]()
nee niet heel veel, dan krijg je het James Blunt effect, tenminste wel bij die plaat. Dus niet zo vaak graag
het is verder wel een leuke plaat.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Room Eleven kan je niet genoeg horenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 09:41 schreef borisz het volgende:
nee niet heel veel, dan krijg je het James Blunt effect, tenminste wel bij die plaat. Dus niet zo vaak graag
het is verder wel een leuke plaat.James Blunt en Room Eleven zijn niet te vergelijken IMHO
![]()
Alleen de titel van deze single heeft al genoeg om een beperktheidsfactor op te leggen. hey hey hey zegt al genoeg, ik vind het een leuke plaat maar meer ook niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 09:45 schreef Glacier het volgende:
[..]
Room Eleven kan je niet genoeg horenJames Blunt en Room Eleven zijn niet te vergelijken IMHO
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Forum Opties Forumhop: Hop naar: