quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:25 schreef Toad het volgende:
Vrijdag in Giel:
Sara Bareilles
Heu...
Ik wist niet dat ze naar NL kwam, maar het zal wel alleen maar promotiewerk zijn.

Is ze dan al in NL? Meestal verblijven ze maar 1 dag als ze alleen langskomen voor de media. Maar idd, Sara is niet iemand die de uitstraling heeft van een popster. Overigens zijn bodyguards zeldzaam onder muzikanten. Alleen de echte grote (Amerikaanse) namen hebben die geloof ik.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij vertelde Annemieke dat ze Sara tegen kwam en dat ze zonder alle bodyguards niet had geweten dat ze bekend was.

Dat is dan ook de enige reden waarom ik ook afgestemd ben op Nederland 3.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:23 schreef Marc63 het volgende:
Ancilla +O

quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is dan ook de enige reden waarom ik ook afgestemd ben op Nederland 3.

is ancilla er weer? Zet tv aan
 is ancilla er weer? Zet tv aan   

De wacko's zijn weer in grote getale aanwezig ja...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 03:00 schreef MissHobje het volgende:
OMg het wordt steeds/.. euhm ja
Zucht haha.

Ze vond het nogal dood hier. Dus wees eens wat actiever next timequote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:48 schreef BartUlft het volgende:
Ancilla was net ook even lekker in beeld aan het surfen op het FOK!-forum, cool!

Zou leuk zijn als 3FM die plaat heel veel zou gaan draaien
 Zou leuk zijn als 3FM die plaat heel veel zou gaan draaien  

, dan krijg je het James Blunt effect, tenminste wel bij die plaat. Dus niet zo vaak graag
, dan krijg je het James Blunt effect, tenminste wel bij die plaat. Dus niet zo vaak graag 

Room Eleven kan je niet genoeg horenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 09:41 schreef borisz het volgende:
nee niet heel veel, dan krijg je het James Blunt effect, tenminste wel bij die plaat. Dus niet zo vaak graag
het is verder wel een leuke plaat.
 James Blunt en Room Eleven zijn niet te vergelijken IMHO
 James Blunt en Room Eleven zijn niet te vergelijken IMHO

Alleen de titel van deze single heeft al genoeg om een beperktheidsfactor op te leggen. hey hey hey zegt al genoeg, ik vind het een leuke plaat maar meer ook niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 09:45 schreef Glacier het volgende:
[..]
Room Eleven kan je niet genoeg horenJames Blunt en Room Eleven zijn niet te vergelijken IMHO

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |