KNVB: MAFFIA!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:57 schreef -Hans- het volgende:
Offtopic: Verdomme wat een smerige overtreding ! DIEP ROOD, nee hoor gewoon een gele kaart. Die man had zijn been wel kunnen breken..
'k heb niet het idee dat members andere members kunnen inviten, maar dat de lui achter de site gewoon zo nu en dan mensen die zich hebben aangemeld inviten.quote:
Sjeezusquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:47 schreef -Hans- het volgende:
Hadden jullie het al gehoord dat Paul Rodgers / Queen hier in Nederland komt optreden? OP dinsdag 07 oktober 2008 treden ze op in de Ahoy. Kaarten zijn wel erg duur. Bijna 100 euro !
Graafschap - FC Groningen en die randdebiel van een Frenkel maakt echt een krankzinnige overtreding op van der Laak die met veel pijn (brancard) het veld moest verlaten. Kan alleen maar hopen dat Grunn de Graafschap sportief gezien pijn gaat doen.quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:57 schreef -Hans- het volgende:
Offtopic: Verdomme wat een smerige overtreding ! DIEP ROOD, nee hoor gewoon een gele kaart. Die man had zijn been wel kunnen breken..
Dat hoop ik toch niet. Das slecht voor Rodaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Graafschap - FC Groningen en die randdebiel van een Frenkel maakt echt een krankzinnige overtreding op van der Laak die met veel pijn (brancard) het veld moest verlaten. Kan alleen maar hopen dat Grunn de Graafschap sportief gezien pijn gaat doen.![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:07 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hij is nog ff aan het processen: http://www.youtube.com/v/zN8ZMHKrjNY
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:09 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Godver, Piles, hij is eens goed upgeload!.
En dan lees ik dat Brian er ook niet bij is.. nou dat maakt het dan wel een stuk minder interessantquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:00 schreef Sjowhan het volgende:
Sjeezus
Dan vind ik 55 euro voor een dance-event van q-dance/b2s al behoorlijk wat.
En dan ben je enkel binnen, maar nog geen drinken/eten en vervoer erheen
Jammer eigenlijk dat de mening van Nicole daarover nooit gevraagd wordt. Ik kan me het gesprek met Nicole in 1 van de eerste Ekstra Weekend-uitzendingen nog wel herinneren, was best grappig.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:11 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij is er een wereld open gegaan voor Frits nu hij heeft gehoord dat Nicole wel eens op Gerard's gezicht gaat zitten.
quote:
Taksi-Wodka en Taksi-Red Bullquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf zet een pallet Taksi neer voor Sjowhan...
o god, staat hij in het veld vanavond, houthakkerquote:
Smerig spulquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf zet een pallet Taksi neer voor Sjowhan...
Trek de stekker eruit!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:17 schreef Againzender het volgende:
freaking magnetron stoort mijn fucking wifi
ik ben van huis uit protestant, dus dat ken ik nietquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:17 schreef borisz het volgende:
AZ ik ben op de terugweg vandaag langs de bierkoning gereden en heb paus bier meegenomen
Tijd om de magnetron in te pakken met aluminiumfolie!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:17 schreef Againzender het volgende:
freaking magnetron stoort mijn fucking wifi
de temperatuur buiten is dusdanig laag dat ik bang ben dat de oven de enige manier is om mijn stokbrood gebakken te krijegn.quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
de temperatuur buiten is dusdanig laag dat ik bang ben dat de oven de enige manier is om mijn stokbrood gebakken te krijegn.
kut, nu ik dit tik.... stokbrodo moey ook niet op magnetrnn mode
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |