quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
de temperatuur buiten is dusdanig laag dat ik bang ben dat de oven de enige manier is om mijn stokbrood gebakken te krijegn.
kut, nu ik dit tik.... stokbrodo moey ook niet op magnetrnn mode
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:20 schreef -Hans- het volgende:
Zo, 1 - 0 Groningen. Prima !
nu een ander brood op de juiste instellnig erin gegooidquote:
een lijstjequote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben van huis uit protestant, dus dat ken ik niet
Volgens mij kun je Annemieke en Gerard ook aan dat lijstje toevoegen. Hij hapt zo lekkerquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:25 schreef Sirolf het volgende:
De favoriete hobby van Michiel, Maricha en Roosmarijn: Domientje pesten!
Ik keek precies op het goede momentquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:30 schreef Sirolf het volgende:
D. en C. in gevecht!
[ link | afbeelding ]
zeer geschikt nummer om je door de dode momenten tijdens lange afstand ritte n heen te helpemquote:
Absoluut en om het gaspedaal net even wat dieper in te trappenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:35 schreef Againzender het volgende:
zeer geschikt nummer om je door de dode momenten tijdens lange afstand ritte n heen te helpem
Ze hebben allang voorgelezen wat er op dat briefje staat joh!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:42 schreef Feivel1 het volgende:
Op dat briefje staat iets van:
"MAAR OM 19.00 UUR ROTTERDAM --- T/M 25 APRIL".
Omg! Die Guilty Pleasure!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:39 schreef -Hans- het volgende:
Playlist van MoveYourAss staat online ! http://www.llink.nl/MoveYourAss-Radio.66.0.html
Zeer fijne lijst![]()
de eerste plaat van zaterdagquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:39 schreef -Hans- het volgende:
Playlist van MoveYourAss staat online ! http://www.llink.nl/MoveYourAss-Radio.66.0.html
Zeer fijne lijst![]()
Ging over vanaf wanneer er kan worden gestemd voor de 3FM Awards, vanaf morgenavond 19 uur!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:45 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat was dat dan Sirolf?
Dat kan echt nietquote:
ahaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut en om het gaspedaal net even wat dieper in te trappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |