quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
de temperatuur buiten is dusdanig laag dat ik bang ben dat de oven de enige manier is om mijn stokbrood gebakken te krijegn.
kut, nu ik dit tik.... stokbrodo moey ook niet op magnetrnn mode
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
de temperatuur buiten is dusdanig laag dat ik bang ben dat de oven de enige manier is om mijn stokbrood gebakken te krijegn.
kut, nu ik dit tik.... stokbrodo moey ook niet op magnetrnn mode
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:20 schreef -Hans- het volgende:
Zo, 1 - 0 Groningen. Prima !
nu een ander brood op de juiste instellnig erin gegooidquote:
een lijstjequote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben van huis uit protestant, dus dat ken ik niet
Volgens mij kun je Annemieke en Gerard ook aan dat lijstje toevoegen. Hij hapt zo lekkerquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:25 schreef Sirolf het volgende:
De favoriete hobby van Michiel, Maricha en Roosmarijn: Domientje pesten!
Ik keek precies op het goede momentquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:30 schreef Sirolf het volgende:
D. en C. in gevecht!
[ link | afbeelding ]
zeer geschikt nummer om je door de dode momenten tijdens lange afstand ritte n heen te helpemquote:
Absoluut en om het gaspedaal net even wat dieper in te trappenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:35 schreef Againzender het volgende:
zeer geschikt nummer om je door de dode momenten tijdens lange afstand ritte n heen te helpem
Ze hebben allang voorgelezen wat er op dat briefje staat joh!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:42 schreef Feivel1 het volgende:
Op dat briefje staat iets van:
"MAAR OM 19.00 UUR ROTTERDAM --- T/M 25 APRIL".
Omg! Die Guilty Pleasure!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:39 schreef -Hans- het volgende:
Playlist van MoveYourAss staat online ! http://www.llink.nl/MoveYourAss-Radio.66.0.html
Zeer fijne lijst![]()
de eerste plaat van zaterdagquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:39 schreef -Hans- het volgende:
Playlist van MoveYourAss staat online ! http://www.llink.nl/MoveYourAss-Radio.66.0.html
Zeer fijne lijst![]()
Ging over vanaf wanneer er kan worden gestemd voor de 3FM Awards, vanaf morgenavond 19 uur!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:45 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat was dat dan Sirolf?
Dat kan echt nietquote:
ahaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut en om het gaspedaal net even wat dieper in te trappen
nu pas?quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nu pas?
heb `m nog steeds niet gezien
quote:
Gewoon voor het navullen ff afwassenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:57 schreef Timo20 het volgende:
Flesjes hervullen
Doe het altijd en gebruik 1 flesje echt zo ontzettend vaak. Moet ik toch eens wat vaker wisselen
Dat is me echt te veel werkquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zie idd een statement van Liveleak op de plek waar eerst het filmpje stond: http://www.liveleak.com/view?i=ee4_1206625795
Al vind ik de reden toch wat zorgwekkend...
Gewoon een Hyves-pagina met luxe internetadres.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:01 schreef Piles het volgende:
En dan doorlinken naar http://ekstraweekend.hyves.nl/
Maar nog niet eens op de fp, ze worden sloom de fpredactiequote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:00 schreef Sjowhan het volgende:
Ah, nu ook op het nieuws
Als het iets eerder was geweest welquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
beetje meer tevreden over de megahit deze week?
Kijk met het geluid uit maar de Graafschap gaat voor de driepunten.. Hopelijk weet Groningen de punten mee naar huis te nemen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:13 schreef borisz het volgende:
superboeren op 1-1
Goede plaat inderdaad, maar wel erg laat.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Zeker! Na de Kane ellende deze week eindelijk weer eens een lekker vrolijk popliedje. Kan de radio s' ochtends lekker aanblijven als de Megahit komt. Sterker nog, het geluid zal meerdere malen een flinke slag omhoog gaan. Nummer is trouwens al bijna een jaar uit, maar Nederland is er schijnbaar vrij laat bij met het draaien van de plaat.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
dream on, ik zou er niet mijn geld op inzettenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zelf had ik liever GEM, Justice of Dennis met hun nieuwe single als MH gezien.
doet hij vanavond toch nog wat goed want die Frankel had natuurlijk allang rood moeten hebben.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:19 schreef borisz het volgende:
Hans je hebt mazzel met de arbitrageanders stond het 2-1
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:19 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
dream on, ik zou er niet mijn geld op inzetten
Ik gok op Madonnaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgende week dus Britney Spears als MH?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |