Corton had woensdag de primeur, dacht ik. Apart plaatje.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:55 schreef moveyourass-kevin het volgende:
zag net de nieuwe single van de Jeugd VT in de computer staan, heb hem zelf nog niet gehoord dus zo maar blind in de ether gegooid
Mijn hemel wat een lijst zeg, damn !quote:1. Fascination - Alpha Beat
2. Another Day - Jamie Lidell
3. DVNO - Justice
4. Slow - Deus
5. You Gotta Come Down - The Solution
6. Squeeze Me - Kraak & Smaak
7. On My Way - Giovanca
8. Just For Tonight - One Night Only
9. Comin' Home Baby (Frank Popp Remix)- Michael Buble
10. We Rule The World - The Hives
11. I Like It, I Love It - Lyrics Born
oei oei oei, lekker iddquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:22 schreef -Hans- het volgende:
Timo![]()
![]()
Ik hoor de fax en zie daar de nieuwste Freak 11 uitrollen
[..]
Mijn hemel wat een lijst zeg, damn !![]()
Nieuwe van Justice is echt GRUWELIJK![]()
yeah zeker een fijne plaat en wat te denken van The Maddquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:27 schreef Againzender het volgende:
oei oei oei, lekker idd
Nummer van Alphabeat is echt lekker
The Madd is erg leuk, en daar wordt ook flink voor gelobbied hierquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
yeah zeker een fijne plaat en wat te denken van The Madd
Stoer dat die gasten gewoon uit Nederland komen. Dat wist ik niet!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:31 schreef Againzender het volgende:
The Madd is erg leuk, en daar wordt ook flink voor gelobbied hier
quote:Anouk - The Dark
Amy Mc Donald - This Is The Life
Cassius - Toop Toop
Alphabeat - Fascination
Z stonden volgens mij een tijd in het voorprogramma van Spinvis, ik heb ze daar iig in de Effenaar gezien...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Stoer dat die gasten gewoon uit Nederland komen. Dat wist ik niet!![]()
[..]
Was het een beetje de moeite waard?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:43 schreef Molluck het volgende:
Z stonden volgens mij een tijd in het voorprogramma van Spinvis, ik heb ze daar iig in de Effenaar gezien...
Jamie Lidell!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:22 schreef -Hans- het volgende:
Ik hoor de fax en zie daar de nieuwste Freak 11 uitrollen
[..]
Mijn hemel wat een lijst zeg, damn !![]()
Nieuwe van Justice is echt GRUWELIJK![]()
Eigenlijk helemaal niet, maar dat kwam ook wel doordat hun muziek niet helemaal aansluit bij het gemiddelde publiek dat op Spinvis afkomt.quote:
Zou jammer zijn als het bij de multivlaai (quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:49 schreef Timo20 het volgende:
Jamie Lidell!ik had al zo`n gevoel: "nooit meer wat van gehoord" maar dat blijkt dus mee te vallen
Geinigquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:51 schreef Molluck het volgende:
Eigenlijk helemaal niet, maar dat kwam ook wel doordat hun muziek niet helemaal aansluit bij het gemiddelde publiek dat op Spinvis afkomt.
Echt niets bijzonders, daarom was ik nogal verbaasd hoe goed hun single was
Heb `m nog niet gehoord, maar als (hopelijk) het weer volgende week beter wordt dan zal Multivlaai weer veelvuldig uit de speakers knallenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou jammer zijn als het bij de multivlaai () was gebleven. Vraag mij af of Multivlaai zo'n hit was geworden zonder de Serious request.. Ben benieuwd wat Another Day zal gaan doen.
![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:05 schreef moveyourass-kevin het volgende:
voor jullie nog eens de sexual eruption remix met robyn
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:05 schreef moveyourass-kevin het volgende:
voor jullie nog eens de sexual eruption remix met robyn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Ja idd.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Deze is echt zoveel beter dan de 'normale' single versie zonder Robyn. Eigenlijk onbegrijpelijk dat Snoop dit niet als de officiële single heeft uitgebracht. Rap gedeelte van net
quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
klinkt veel beter dan de originele.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DaMook in het huis![]()
Maar tot die tijd... een spannend muziekje!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:14 schreef jmac het volgende:
01:20 zijn we @ ned 3. O.a. met de band 'CHOICE'.
Tot dan freaks!
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]ZekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DaMook in het huis![]()
. Was om 22 uur klaar met wat ik moest doen maar moest nog tot 23. Toen hebben we om kwart voor elf maar een krat bier gepakt en uiteindelijk waren we om 24 uur weg
. We hadden wel keuze uit Hertog Jan , Dommelsch, HJ Lentebock, HJ karakter, HJ Grand Prestige en Leffe Blond
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Damn, dat is het betere werk ! Hoe ver ben je nu heen dan?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:17 schreef DaMook het volgende:
Zekers. Was om 22 uur klaar met wat ik moest doen maar moest nog tot 23. Toen hebben we om kwart voor elf maar een krat bier gepakt en uiteindelijk waren we om 24 uur weg
. We hadden wel keuze uit Hertog Jan , Dommelsch, HJ Lentebock, HJ karakter, HJ Grand Prestige en Leffe Blond
.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over JUSTICE gesproken: als hun set op Pinkpop net zo vet wordt als deze dan wordt het een feestje, mensen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
Nog niet geluisterd, ben de cd nu aan het binnenhalenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:23 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nieuwe raconteurs single.... goed? ik vind van wel
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:22 schreef Timo20 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Over JUSTICE gesproken: als hun set op Pinkpop net zo vet wordt als deze dan wordt het een feestje, mensen!
Ziet er wel vet uit !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Raconteurs helaas net gemist..![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]Heb `m gevonden en hij doet `tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's lekker binnenkomen!
THUNDER!
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heb `m gevonden en hij doet `t
Aaah geweldig! doet het als een trein. ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: