quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:30 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ach ja, het is een populaire band en zeker onder onze luisteraars dus ook logisch. vorige single is geen megahit geweest, wat toch ook wel opvallend was
Dezequote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:41 schreef Marc63 het volgende:
In welk topic moet ik nu posten dat ik DB Clifford nog steedsvind?
We houden graag van een nieuwe werkelijkheidquote:
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:46 schreef Feivel1 het volgende:
TrekJeGesprekje is voor Piles, de mijne werkt niet :S.
Misschien werkt "Bier Hier" beter als TT voor hemquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:48 schreef TheZapster het volgende:
Hans is in ieder geval de weg kwijt, die is nog in geen van de 2 gesignaleerd
Bier voor Hansquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien werkt "Bier Hier" beter als TT voor hem
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien werkt "Bier Hier" beter als TT voor hem
Was even een stukje Nova aan het kijken want dat ging over een of andere top producer die vroeger met The Beatles, David Bowie en Supertramp had gewerkt. Was wel geinig. Baal er wel van dat ik die TOP plaat van Gem heb gemist. Wat een hit!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:48 schreef TheZapster het volgende:
Hans is in ieder geval de weg kwijt, die is nog in geen van de 2 gesignaleerd
Is hier ook wel een beetje van toepassing want ik ben de tel al aardig kwijt geraaktquote:
Precies, dat is mij ook niet duidelijk. Had liever gezien dat ze Hit Me Tv oid wat meer hadden gepromote. Moke, ook nooit Megahit geweest. Super vreemd.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:29 schreef TheZapster het volgende:
Ik snap zowieso niet in waarom er altijd nederlandse artiesten die toch al een naam hebben nog mh moeten worden, doe dan de kleine onbekende bands.
Aan de andere kant de tot kort onbekende artiesten als a clark en leaf () hebben we nu wel genoeg gehoord
![]()
Dat was ook al zo'n vreselijke single... Nog slechter dan de huidige, imo. Kane is inderdaad een populaire band en daarom hebben ze de support - imo - echt minder nodig. Zou veel liever zien dat 3FM de minder bekende bands (zoals 3FM vroeger deed. Vroeger....) wat meer zou pushen. Begrijp de visie van de 3FM Megahit lang niet altijd en al helemaal niet de keuzes voor de Megahits.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:30 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ach ja, het is een populaire band en zeker onder onze luisteraars dus ook logisch. vorige single is geen megahit geweest, wat toch ook wel opvallend was
Inderdaad, of geef de dj's een iets vrijere hand.Als je nu 3fm en q music gaat vergelijken overdag is er praktisch geen verschil.Kink fm is nu overdag zoals 3fm zou moeten zijn want kinkfm is ietsjepietsje minder alternatief geworden maar nog steeds erg lekker.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:03 schreef borisz het volgende:
iets meer 3v12 overdag bij 3fm zou geen kwaat kunnen.
Mja, zelfde met de nieuwe single van The Wombats. Die stond vorige week ook nieuw op die lijst, maar heb ik ook maar 1 keer gehoord, en dan zelfs bij Eric Corton op de late avond...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:08 schreef TheZapster het volgende:
Zowieso snap ik niet dat ze nieuwe singles aan de playlist toepassen en dan maar 1 keer in de week draaien zoals dat TOPNUMMER van the last shadow puppets, dan kan je het net zo goed niet toevoegen
Net als de nieuwste junkie xl, ook pas 1 keer gedraaid![]()
Ik heb hem van de week bij corton voorbij horen komen in ieder geval, en ik dacht gezien te hebben dat hij bij de nieuwe singles stond.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
last shadow puppets hebben niet op de lijst gestaan, ik moet nog wennen aan die plaat.
Dacht dat de nieuwe van de Editors vorige week op de MYA playlist stond. Weet ik niet helemaal zeker.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:13 schreef Timo20 het volgende:
Daar hebben we `t toch al vaker over gehad. Een beetje meer de formule van StuBru en Kink FM mixen.Zo snap ik niet dat ik nog (bijna) nooit wat van Beirut op 3FM heb gehoord...
Of de nieuwe Editors, ook nog niet gehoord
Conclusie: 3FM is de afgelopen jaren te commercieel geworden qua muziekkeuze.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:13 schreef Timo20 het volgende:
Daar hebben we `t toch al vaker over gehad. Een beetje meer de formule van StuBru en Kink FM mixen.Zo snap ik niet dat ik nog (bijna) nooit wat van Beirut op 3FM heb gehoord...
Die nieuwe editors heb ik van de week opkxradio gehoord, klinkte erg lekkerquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:13 schreef Timo20 het volgende:
Push Your Head Towards The Air? Die is inderdaad vorige week even na middernacht in MoveYourAss te horen geweest (en verder nergens).quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dacht dat de nieuwe van de Editors vorige week op de MYA playlist stond. Weet ik niet helemaal zeker.
De muziekredactie is toch praktisch roosmarijn in haar eentje? Op kxradio draait ze het nieuwste van het nieuwste maar op 3fm hoor je er niets van, behalve bij cortonquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:15 schreef borisz het volgende:
Ik weet het al, de muziekredactie heeft te veel naar Ekdom geluisterd en en bekende zin over genomen
Room Eleven!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:16 schreef moveyourass-kevin het volgende:
de nieuwe liedjes op 3FM.nl staat niet automatisch op de lijst, daar moet je even mee opletten. zo staat jxl en nieuwe wombats niet op de huidige playlist.
editors hebben we al gedraaid hoor, maar 't is zo een trage he voor de vrijdagavond
zometeen de nieuwe room 11, ook nog niet echt grijsgedraaid
De muziekredactie bestaat uit (volgens mij) 3 personen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De muziekredactie is toch praktisch roosmarijn in haar eentje? Op kxradio draait ze het nieuwste van het nieuwste maar op 3fm hoor je er niets van, behalve bij corton
Ah ok. Maar ja, daar luister ik niet (al te) vaak naarquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dacht dat de nieuwe van de Editors vorige week op de MYA playlist stond. Weet ik niet helemaal zeker.
Is bier ook goed?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Conclusie: 3FM is de afgelopen jaren te commercieel geworden qua muziekkeuze.
Zo, tot zover dit onderwerp. Nog iemand koffie?
Super plaatquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die nieuwe editors heb ik van de week opkxradio gehoord, klinkte erg lekker
Ik bedoel hier eigenlijk de nieuwe infadels die was erg lekkerquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die nieuwe editors heb ik van de week opkxradio gehoord, klinkte erg lekker
Dan moeten ze die functie maar aan ons over latenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De muziekredactie bestaat uit (volgens mij) 3 personen.
Wie zijn die andere 2 dan die geen smaak van muziek hebben ? Coen en Sander? of Paul Rabbering?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De muziekredactie bestaat uit (volgens mij) 3 personen.
Dat is 'm inderdaadquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Push Your Head Towards The Air? Die is inderdaad vorige week even na middernacht in MoveYourAss te horen geweest (en verder nergens).
Dat is inderdaad iets waar ik de vorige keer ook de mist in ben gegaan. Ik zie platen op de site staan die echt nog nooit op 3FM te horen zijn geweest. Ook staan er platen op die amper te horen zijn geweest. Best jammer. btw: nieuwe JXL al gehoord? die is fijn joh!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:16 schreef moveyourass-kevin het volgende:
de nieuwe liedjes op 3FM.nl staat niet automatisch op de lijst, daar moet je even mee opletten. zo staat jxl en nieuwe wombats niet op de huidige playlist.
editors hebben we al gedraaid hoor, maar 't is zo een trage he voor de vrijdagavond
Ben benieuwd of ik dan nóg vaker zal luisteren..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan moeten ze die functie maar aan ons over laten![]()
Klopt, maar wij zijn nou eenmaal nogal veeleisend.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:19 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nouja, tuurlijk wel wat commercieler maar als je alle playlists naast elkaar ligt dan staan er echt heel veel platen en artiesten op die je echt op geen andere grote zender hoort (kx en kink tellen niet mee)
Ik denk toch dat 3fm heel wat luisteraars misloopt en die regel matig kx en kink gaan luisteren, ik ben er daar 1 van al zullen er waarschijnlijk ook veel juist daardoor 3fm luisteren inplaats van 538.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:19 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nouja, tuurlijk wel wat commercieler maar als je alle playlists naast elkaar ligt dan staan er echt heel veel platen en artiesten op die je echt op geen andere grote zender hoort (kx en kink tellen niet mee)
wat draait 3fm wel wat andere zenders niet draaien? Leaf en die vader en zoon hoor je ook op de andere zendersquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:19 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Het blijft niet liggenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:21 schreef -Hans- het volgende:
Ej DaMooK! van mij mag de sneeuw wel even weg blijven
Mja, daar is dan ook Kink en KX voor denk ik. Het publiek voor zo'n format is nu eenmaal te klein om echt heel erg veel mensen aan te trekken.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik denk toch dat 3fm heel wat luisteraars misloopt en die regel matig kx en kink gaan luisteren, ik ben er daar 1 van al zullen er waarschijnlijk ook veel juist daardoor 3fm luisteren inplaats van 538.
Ik denk dat hij de avond uren bedoeld en daar heeft hij wel gelijk in maar overdag is er niets speciaals aan 3fm, alleen ekdom en stenders knallen er nog eens iets speciaals inquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:24 schreef borisz het volgende:
[..]
wat draait 3fm wel wat andere zenders niet draaien? Leaf en die vader en zoon hoor je ook op de andere zenders
En dat vind je jammer?quote:
Nou, als je het een beetje bij houd merk je vaak wel dat er op 3FM platen te horen zijn die pas 3 weken later op de commercieele stations beginnen op te komen. Wij zijn er alleen aan gewend geraakt dat ze zo vroeg al te horen zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:24 schreef borisz het volgende:
[..]
wat draait 3fm wel wat andere zenders niet draaien? Leaf en die vader en zoon hoor je ook op de andere zenders
Ik vindt persoonlijk dat je q niet echt kan vergelijken met slam of 538, q zit toch meer richting 3fm wat er overdag gedraaid wordt tenminste.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, daar is dan ook Kink en KX voor denk ik. Het publiek voor zo'n format is nu eenmaal te klein om echt heel erg veel mensen aan te trekken.
Er is verder eigenlijk niks in het gat tussen 538/Q/Slam!FM en Kink/KX, dus 3FM zit daar op zich best mooi tussenin.
ach, in marktaandeel is dat echt peanuts hoor. vergis je daar niet in.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik denk toch dat 3fm heel wat luisteraars misloopt en die regel matig kx en kink gaan luisteren, ik ben er daar 1 van al zullen er waarschijnlijk ook veel juist daardoor 3fm luisteren inplaats van 538.
Stond vorige week wel in de mail met nieuwe tracks.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:16 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Dat valt tegenwoordig IMO redelijk mee. Behalve bij Dolf Janssen en bij jullie (en af en toe bij Arbeidsvitaminen) hoor je dingen je op geen andere zender te horen. Maar als je het vergelijkt met StuBru... (een zender waar 3FM zich volgens mij toch mee wil meten/vergelijken)quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:19 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hehequote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:21 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik dan nóg vaker zal luisteren..
quote:1. You Gotta Come Down - The Solution
2. I Like It I Love It - Lyrics Born
3. The Way It Is - Nicole Atkins
4. Ferris Wheels - I Am Kloot
5. Time To Pretend - MGMT
6. Squeeze Me - Kraak & Smaak
7. On My Way - Giovanca
8. Sensual Seduction - Snoop Dogg
9. Beeper - The Count & Sinden
10. Death To Los Campesinos - Los Campesinos
11. Look - Gem
Nieuwe I AM Klootquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:30 schreef -Hans- het volgende:
Ik hoor de fax en zie daar een leuk lijstje uit rollen!
Het is de nieuwste FREAK 11 !
[..]
Misschien wel maar als ik naar mezelf kijk merk ik dat ik steeds selectiever luister naar 3fm, alleen ekdom, stenders en corton gaan nog aan, de rest van de dag staat hij toch op kxradio, afentoe kinkfm en veronica, ook erg te pruimenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:27 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ach, in marktaandeel is dat echt peanuts hoor. vergis je daar niet in.
Oeh die i am kloot is lekkerquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nieuwe I AM Kloot![]()
![]()
En die nieuwe van Snoop Dogg is echt fout
Als het sneeuwt moet het ook blijven liggen vind ikquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En dat vind je jammer?![]()
Kan echt niet wachten tot het weer eens 20+ is en de zon weer volop schijnt. Ik vind dit weer echt helemaal waardeloos.
In MYA hebben ze de versie van Snoop Dogg wel eens gedraaid FT Robyn en ik moet zeggen dat die uitvoering wel even een stukkie vetter is dan de 'normale' single versie..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:32 schreef Timo20 het volgende:
Nieuwe I AM Kloot![]()
![]()
En die nieuwe van Snoop Dogg is echt fout
Vind het altijd zo lastig fietsen als er sneeuw ligtquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:34 schreef DaMook het volgende:
Als het sneeuwt moet het ook blijven liggen vind ik. Warm weer is ook goed
, maar niet te warm .
Ik luister eigenlijk alleen nog maar ekdom en veenstra, smiddags heb ik tegenwoordig vaak radio 1 aan staan :quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Misschien wel maar als ik naar mezelf kijk merk ik dat ik steeds selectiever luister naar 3fm, alleen ekdom, stenders en corton gaan nog aan, de rest van de dag staat hij toch op kxradio, afentoe kinkfm en veronica, ook erg te pruimen
Same here, Kink FM kan ik niet ontvangen en kxradio heb ik nog nooit geluisterd...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Misschien wel maar als ik naar mezelf kijk merk ik dat ik steeds selectiever luister naar 3fm, alleen ekdom, stenders en corton gaan nog aan, de rest van de dag staat hij toch op kxradio, afentoe kinkfm en veronica, ook erg te pruimen
Heb `m nog niet gehoord maar ik heb 1 cd van hun en die is echtquote:
Die ken ik dan weer nietquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
In MYA hebben ze de versie van Snoop Dogg wel eens gedraaid FT Robyn en ik moet zeggen dat die uitvoering wel even een stukkie vetter is dan de 'normale' single versie..![]()
Is ook maar 1 of 2 keer op 3FM te horen geweest dus het kan kloppen dat je die uitvoering niet kent.quote:
Kxradio is een aanrader als je van de nieuwste nummers houdt die nog net niet of wel op single uit zijn en heel veel goede oude meukquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Same here, Kink FM kan ik niet ontvangen en kxradio heb ik nog nooit geluisterd...
[..]
Heb `m nog niet gehoord maar ik heb 1 cd van hun en die is echt
[..]
Die ken ik dan weer niet
Autoquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind het altijd zo lastig fietsen als er sneeuw ligt![]()
Bier begint al aardig te werken [ afbeelding ]
.. Spijker op zijn kopquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:24 schreef borisz het volgende:
Alleen via internet te beluisteren?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kxradio is een aanrader als je van de nieuwste nummers houdt die nog net niet of wel op single uit zijn en heel veel goede oude meuk
Auto? oooh, dan zul je er waarschijnlijk wat minder hinder van ondervindenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:49 schreef DaMook het volgende:
Auto.
Bier van vanmiddag begint hier eindelijk uit te werken, ben net begonnen aan nieuwe
. Maar ga een beetje optijd slapen, moet om 10 uur werken morgen
.
't is weer genieten geblazen!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:53 schreef moveyourass-kevin het volgende:
tja, ik ben opgegroeid met studio brussel en dat ligt nog ver af van 3FM. Maar des te leuker om onze eigen uurtjes op de vrijdagavond te vullen
Dat waren zeker die 12 jarige tokio hotel fans die beoordeeldenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
trouwens, in het programma-onderzoek van 2007 werd de muziek in MYA negatief beoordeeld door de luisteraars...zo zie je maar met je nieuwe plaatjes
Bizar! dan zal 3FM wel slecht scoren in de avond want als die lijn wordt doorgetrokken dan zal ook het programma van Eric Corton niet best scoren.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
trouwens, in het programma-onderzoek van 2007 werd de muziek in MYA negatief beoordeeld door de luisteraars...zo zie je maar met je nieuwe plaatjes
Voor die mensen bestaat dan ook 538 en Nickelodeon radioquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Raar onderzoek.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Iedereen kan wel inschatten wat ik ingevuld hebtquote:Gavin DeGraw - In Love With A Girl
Rooney - Are You Afraid?
Nickelback - Rockstar
Simone White - Beep Beep Song
Van Velzen - When Summer Ends
Krezip - All My Life
Jack Johnson - If I Had Eyes
Ida Engberg - Disco Volante
Duffy - Mercy
Shane Shu - When She Talks To Me
Duran Duran - Skin Trade
Alain Clark - Father & Friend
Sara Bareilles - Love Song
Leona Lewis - Bleeding Love
Leona Lewis - Bleeding Love
Kanye West ft. Chris Martin - Homecoming
Melee - Built To Last
Kooks - Always Where I Need To Be
Panic At The Disco - Nine In The Afternoon
Doobie Brothers - What a Fool Believes
Edie Brickell - What I Am
Colbie Caillat - Bubbly
Leaf - New Song
Jason Mraz - I'm Yours
Sia - The Girl You Lost To Cocaine
Maar Bush heeft tenminste wel meer dan 1 hit gescoord.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
en Mr Bush is de laatste jaren vooral Mr Stefani geweest
Dancing in the moonlight en Achilles heel (mooi liedje), thats it.. de laatste plaat komt uit de periode (2000) dat Giel Beelen nog in de middag was te horen met Giel hier! Erg lang geleden dus.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:13 schreef Marc63 het volgende:
Toploader hebben we ook nooit meer wat van gehoord.
Evenals Spooks.
Toch wel moeilijk hoor. CL & MT staat er niet tussenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:15 schreef borisz het volgende:
de platen die ik kreeg in het onderzoek.
[..]
Iedereen kan wel inschatten wat ik ingevuld hebt
Van Bush vind ik trouwens Letting the Cables sleep erg mooi! daar is op een gegeven moment volgens mij een iets andere versie van uitgebracht, maar het origineel is echt fijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar Bush heeft tenminste wel meer dan 1 hit gescoord.
Als dat de kern is van wat 3fm gaat draaien is het echt heel erg met de zenderquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:15 schreef borisz het volgende:
de platen die ik kreeg in het onderzoek.
[..]
Iedereen kan wel inschatten wat ik ingevuld hebt
valt wel meequote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Toch wel moeilijk hoor. CL & MT staat er niet tussen
Is ANcilla er? Anders hoef ik niet te kijkenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:24 schreef jmac het volgende:
We beginnen vandaag met de freaknacht om 1:30,25.
Tot dan!
Dank voor de info.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:24 schreef jmac het volgende:
Tot dan!
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:24 schreef jmac het volgende:
Tot dan!
Dan houdt ik het toch maar voorlopig bij kxradio, als ik om 4 uur nog wakker ben kijk ik nog wel even ekdomquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:26 schreef jmac het volgende:
Voor zover ik weet niet.
Maar de rest is ook de moeite waard![]()
Ik snap ook eigenlijk niet waarom Giel altijd zo geweldig gevonden wordt. Hij is erg goed in het gebruik van zn geluidjes, maar verder merk je toch echt wel dat hij iemand nodig heeft om tegen aan te praten. Als Ekdom binnen komt dan krijgt het programma altijd een flinke dosis energie. Gerard weet ook veel beter met de bellers en de webcammers om te gaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan houdt ik het toch maar voorlopig bij kxradio, als ik om 4 uur nog wakker ben kijk ik nog wel even ekdom
Giel irriteert me de laatste tijd![]()
Giel was vroeger echt super maar tegenwoordig is zijn show nogal een drama. 6 platen tussen 7 en 8 en 4 platen tussen 8 en 9 is een van de punten waar ik mij mateloos aan stoor. Tijdens de Arbeidsvitaminen hoor je ineens 11 platen en dat vind ik nogal een verschil. Weinig boeiende grappen en qua format is het ook al jaren hetzelfde. Journaal - een plaat - gelul - plaat en de Megahit - Begin de dag met een dansje - nieuws en weer - plaat - gelul. En zo gaat het al jaren.. Er kan ook ineens over voetbal gepraat worden terwijl dat jaren geleden echt een niet te bespreken onderwerp was. Gasten:quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:40 schreef Marc63 het volgende:
Ik snap ook eigenlijk niet waarom Giel altijd zo geweldig gevonden wordt. Hij is erg goed in het gebruik van zn geluidjes, maar verder merk je toch echt wel dat hij iemand nodig heeft om tegen aan te praten. Als Ekdom binnen komt dan krijgt het programma altijd een flinke dosis energie. Gerard weet ook veel beter met de bellers en de webcammers om te gaan.
Dat vind ik ook wel. Zelfde geldt ook wel een beetje voor Gerard, maar dat heeft er denk ik meer mee te maken dat ie zich bij AV aan een eeuwenoud format moet houden, terwijl hij bij Ekstra Weekend en Ekdom in de Nacht helemaal zijn eigen gang kan gaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:45 schreef borisz het volgende:
Giel vind ik in de nacht wel beter dan overdag, overdag is het te veel automatische piloot.
Maar de energie die bij Ekdom los komt( ook bij AV) is stukken prettiger dan bij giel.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel. Zelfde geldt ook wel een beetje voor Gerard, maar dat heeft er denk ik meer mee te maken dat ie zich bij AV aan een eeuwenoud format moet houden, terwijl hij bij Ekstra Weekend en Ekdom in de Nacht helemaal zijn eigen gang kan gaan.
Volgens mij werkt muziek als een soort batterijen op Ekdom. Hij laadt zich ermee op en straalt dat uit.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Maar de engergie die bij Ekdom los komt( ook bij AV) is stukken prettiger dan bij giel.
Vroeger tussen 4 en 6 was hij BRILJANT maar daar is weinig van overgebleven, ik had er ook echt totaal geen probleem mee gehad als hij echt naar 538 was gegaan, dan had er weer wat verfrissing bij 3fm kunnen plaatsvinden.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Giel was vroeger echt super maar tegenwoordig is zijn show nogal een drama. 6 platen tussen 7 en 8 en 4 platen tussen 8 en 9 is een van de punten waar ik mij mateloos aan stoor. Tijdens de Arbeidsvitaminen hoor je ineens 11 platen en dat vind ik nogal een verschil. Weinig boeiende grappen en qua format is het ook al jaren hetzelfde. Journaal - een plaat - gelul - plaat en de Megahit - Begin de dag met een dansje - nieuws en weer - plaat - gelul. En zo gaat het al jaren.. Er kan ook ineens over voetbal gepraat worden terwijl dat jaren geleden echt een niet te bespreken onderwerp was. Gasten:![]()
Nee, luister 's ochtends vaker naar Regio FM dan naar 3FM...REM
Tot de volgende keerquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:56 schreef moveyourass-kevin het volgende:
wij zijn er weer klaar mee voor vanavond, tot volgende week!
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:56 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Ben eigenlijk wel blij dat hij nog op 3FM zit maar hij mag van mij wel wat anders gaan met zijn ochtendshow.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:55 schreef TheZapster het volgende:
Vroeger tussen 4 en 6 was hij BRILJANT maar daar is weinig van overgebleven, ik had er ook echt totaal geen probleem mee gehad als hij echt naar 538 was gegaan, dan had er weer wat verfrissing bij 3fm kunnen plaatsvinden.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:56 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Ekdom heeft mij nog nooit verveeld, maar andere DJ's zoals giel en Stenders die toch een vervelingsfactor hebben.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij werkt muziek als een soort batterijen op Ekdom. Hij laadt zich ermee op en straalt dat uit.
Ben ik het niet mee eens, stenders had dan de ochtendshow kunnen doen, veel leuker, veenstra doorschuiven naar de nu stenders tijden en muijs de veenstra tijden.Had ik een leuker 3fm gevonden dan nu denk ikquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel blij dat hij nog op 3FM zit maar hij mag van mij wel wat anders gaan met zijn ochtendshow.![]()
Tot volgende week, Kevin !
Nee, ik vind Veenstra veel fijner in de avond. Hij zou ook 4 uur in de week inleveren als hij naar de middag zou gaan. Het is misschien dan wel een beter beluisterd tijdstip, maar ik vraag me af of hij dan zijn (blije) ei wel kwijt kan.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, stenders had dan de ochtendshow kunnen doen, veel leuker, veenstra doorschuiven naar de nu stenders tijden en muijs de veenstra tijden.Had ik een leuker 3fm gevonden dan nu denk ik
Dan pakt hij de freaknacht erbij want stenders blijft toch wel op kxradio de freakolympics doen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, ik vind Veenstra veel fijner in de avond. Hij zou ook 4 uur in de week inleveren als hij naar de middag zou gaan. Het is misschien dan wel een beter beluisterd tijdstip, maar ik vraag me af of hij dan zijn (blije) ei wel kwijt kan.
Stenders in de ochtend was ook niet echt een feest, imo. Die presteerde het om gewoon rustig 20 tot 30 minuten te lullen en dan 1 plaat te draaien om vervolgens weer 15 minuten te lullen. En de aanwezigheid van Dikeb was nou ook niet alles. Gerard Ekdom zat vroeger op het tijdstip van Muijs en dat was toen al f*cking goede radio! Line-up van toen was echt gruwelijk ! Ekdom en daarna de ochtendshow met Edwin Evers (die was toen nog leuk).quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:01 schreef TheZapster het volgende:
Ben ik het niet mee eens, stenders had dan de ochtendshow kunnen doen, veel leuker, veenstra doorschuiven naar de nu stenders tijden en muijs de veenstra tijden.Had ik een leuker 3fm gevonden dan nu denk ik
Of rudy meer uren in de avond![]()
Evers vind ik nog steedsquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Stenders in de ochtend was ook niet echt een feest, imo. Die presteerde het om gewoon rustig 20 tot 30 minuten te lullen en dan 1 plaat te draaien om vervolgens weer 15 minuten te lullen. En de aanwezigheid van Dikeb was nou ook niet alles. Gerard Ekdom zat vroeger op het tijdstip van Muijs en dat was toen al f*cking goede radio! Line-up van toen was echt gruwelijk ! Ekdom en daarna de ochtendshow met Edwin Evers (die was toen nog leuk).
Zo'n Ruud de Wild in de ochtend was volgens mij wel leuk geweest. v/d jJocks die in het verleden in de ochtend waren horen (Stenders, Giel en Evers) heb ik het geluid eigenlijk wel gehoord.
Ik vond stenders in de ochtend toch altijd veel leuker dan wat hij nu is, nu is hij nog veel meer gebonden aan regels lijkt mij, en als hij dan muziek draaide was het vaak wel GOEDE muziek en dat kan je van giel zeker niet zeggen.Wansmaak woensdag was toen hij de 4-6 tijden had briljant nu is het om te kotsen en doet hij nog steeds die oh zo niet leuke de radio draait door? Ik kom meestal mijn bed uit als ekdom begint dus ik pik giel gelukkig niet zo vaak meequote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Stenders in de ochtend was ook niet echt een feest, imo. Die presteerde het om gewoon rustig 20 tot 30 minuten te lullen en dan 1 plaat te draaien om vervolgens weer 15 minuten te lullen. En de aanwezigheid van Dikeb was nou ook niet alles. Gerard Ekdom zat vroeger op het tijdstip van Muijs en dat was toen al f*cking goede radio! Line-up van toen was echt gruwelijk ! Ekdom en daarna de ochtendshow met Edwin Evers (die was toen nog leuk).
Zo'n Ruud de Wild in de ochtend was volgens mij wel leuk geweest. Jocks die in het verleden in de ochtend te horen waren (Stenders, Giel en Evers) heb ik het geluid eigenlijk wel gehoord.
Ochtend lijkt me wel lastig. Mensen willen toch op de hoogte gebracht worden van wat er allemaal gebeurd is terwijl iedereen sliep. Maar 4 platen in een uur is wel heel erg mager en constant met 3 B-sterren tegelijk aan de telefoon hangen vindt ik ook niet echt leuk wakker worden.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo'n Ruud de Wild in de ochtend was volgens mij wel leuk geweest. v/d jJocks die in het verleden in de ochtend waren horen (Stenders, Giel en Evers) heb ik het geluid eigenlijk wel gehoord.
Over evers kan ik niet oordelen, die heb ik niet meer gehoord sinds hij bij 538 is maar inderdaad veel gelul bij een ochtendshow vind ik ook niet persé vervelend als het maar vermakend is en dat zelfde geldt voor een middagprogramma van 16-19 c en s irriteert alleen maar omdat het nergens overgaat en dat zelfde heb ik bij giel, er zit totaal geen lijn in waar je weer voor gaat luisteren.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Evers vind ik nog steedsEn veel gelul op de radio heb ik niks op tegen
Gerard zou ik ook een goede vinden voor de ochtendshow als hij maar redelijk de losse hand krijgt.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:18 schreef Marc63 het volgende:
Maar wat mij ook wel een interessante vraag lijkt... op welk tijdstip verwacht je Ekdom over 1-1,5 jaar? Volgens mij wilde hij de 10 jaar AV niet vol maken en als zn contract afloopt zit ie aan de 8 jaar (als ik me niet vergis).
Elke dag ekstra weekend van een uurtje of 17:00 tot 03:00quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:18 schreef Marc63 het volgende:
Maar wat mij ook wel een interessante vraag lijkt... op welk tijdstip verwacht je Ekdom over 1-1,5 jaar? Volgens mij wilde hij de 10 jaar AV niet vol maken en als zn contract afloopt zit ie aan de 8 jaar (als ik me niet vergis).
Laatste paar dagen op het werk zijn show gehoord maar het is niet echt mijn ding.. ingeblikte gelach maar vind de show wel beter dan de ochtendshow van Giel.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:13 schreef borisz het volgende:
Evers vind ik nog steedsEn veel gelul op de radio heb ik niks op tegen
Ben ook niet zo heel onder de indruk van de Stenders show zoals het nu is. Lijkt er inderdaad op dat hij aardig in de hand wordt gehouden en wat minder vrijheid heeft. Arbeidsvitaminen blijft echt geweldige radio.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:13 schreef TheZapster het volgende:
Ik vond stenders in de ochtend toch altijd veel leuker dan wat hij nu is, nu is hij nog veel meer gebonden aan regels lijkt mij, en als hij dan muziek draaide was het vaak wel GOEDE muziek en dat kan je van giel zeker niet zeggen.Wansmaak woensdag was toen hij de 4-6 tijden had briljant nu is het om te kotsen en doet hij nog steeds die oh zo niet leuke de radio draait door? Ik kom meestal mijn bed uit als ekdom begint dus ik pik giel gelukkig niet zo vaak mee
Lijkt mij eigenlijk best wel leuk om er wat jonge gasten neer te zetten. 's ochtends neem ik toch amper informatie op want ik ben absoluut geen ochtendmens. Daarom hoor ik echt liever muziek en af en toe een kort nieuwsblok. Meer hoeft van mij echt niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:14 schreef Marc63 het volgende:
Ochtend lijkt me wel lastig. Mensen willen toch op de hoogte gebracht worden van wat er allemaal gebeurd is terwijl iedereen sliep. Maar 4 platen in een uur is wel heel erg mager en constant met 3 B-sterren tegelijk aan de telefoon hangen vindt ik ook niet echt leuk wakker worden.
Er zitten trouwens wel altijd gevestigde namen tussen 6 en 9. Misschien moeten ze daar eens wat jonge honden op los laten. Ochtend DnA of zo
Heeft toch niet met Syb te maken?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:32 schreef -Hans- het volgende:
Technisch gezien loopt het geloof ik niet heel soepel.
Geweldige actiequote:
Hobje!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Geweldige actie
Hij xat oprecht te kloten en te vloeken![]()
Ownddoor de tv hehe
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Geweldige actie
Hij xat oprecht te kloten en te vloeken![]()
Ownddoor de tv hehe
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:43 schreef -Hans- het volgende:
"ik ben een baas in de club!" Dus.........
[ afbeelding ]
Oei mis ik annemieke, dat is toch wel een lekker ding hoor en mijn leeftijdscategoriequote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Oei mis ik annemieke, dat is toch wel een lekker ding hoor en mijn leeftijdscategorie![]()
Jij bent te oud nu roel
Jij moet je nu gaan richten op de vrouwen die al kinderen hebben, leuk voor jequote:
HAHAHAHA.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij moet je nu gaan richten op de vrouwen die al kinderen hebben, leuk voor je
Van die kleintjes die op je macbook gaan rammen![]()
![]()
Er moeten genoeg leuke vrouwtjes in Maastricht zijn lijkt me, misschien wel de leukste stad van nederland, ik kom er graag tenminstequote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
HAHAHAHA.
Hm, die moet ik dan maar uit de buurt houden.
Dat is ook geen probleem hierquote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Er moeten genoeg leuke vrouwtjes in Maastricht zijn lijkt me, misschien wel de leukste stad van nederland, ik kom er graag tenminste
Ik ben persoonlijk heel erg jaloers op je, ik zou er een moord voor doen om in maastricht te wonen en werken, Amsterdam en omgeving heb ik wel gezienquote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is ook geen probleem hier. Nouja, bijna dan
.
Hmja, hoewel k Amsterdam ook weer iets vind hebbenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk heel erg jaloers op je, ik zou er een moord voor doen om in maastricht te wonen en werken, Amsterdam en omgeving heb ik wel gezien
Oh er is niets mis met Amsterdam, het blijft leuk maar om er te wonen is iets anders, mijn ouders wonen in drenthe en zelfs dat is al aantrekkelijk voor me, ik ben die drukte een beetje zat hier in het westenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, hoewel k Amsterdam ook weer iets vind hebben.
Druk zoals in Amsterdam is 't hier idd nietquote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Oh er is niets mis met Amsterdam, het blijft leuk maar om er te wonen is iets anders, mijn ouders wonen in drenthe en zelfs dat is al aantrekkelijk voor me, ik ben die drukte een beetje zat hier in het westen
Dat idee heb ik wel inderdaad de laatste tijd, kan me ook wel voor mijn kop slaan dat ik mijn studie niet in groningen ben gaan doen inplaats van Amsterdamquote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Druk zoals in Amsterdam is 't hier idd niet. tijd om wat anders te zoeken dan.....
Mwah. studietijd is op zich te overzienquote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat idee heb ik wel inderdaad de laatste tijd, kan me ook wel voor mijn kop slaan dat ik mijn studie niet in groningen ben gaan doen inplaats van Amsterdam
Mjah, ik was dan waarschijnlijk wel in het oosten blijven plakken, ik mag die relaxe levenswijze wel en dat accent tja dat went opeen gegeven moment ook welquote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. studietijd is op zich te overzien. Nu heb je wellicht de mogelijkheid om te gaan waar je wil...
haha. Ja, als dat 't enige isquote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mjah, ik was dan waarschijnlijk wel in het oosten blijven plakken, ik mag die relaxe levenswijze wel en dat accent tja dat went opeen gegeven moment ook wel
Slaap zequote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga toch maar es pitten. 't Is weer een mooie tijd.
Och, ik woon op een paar kilometer afstand van Amsterdam, maar ik kom er echt bijna nooit...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat idee heb ik wel inderdaad de laatste tijd, kan me ook wel voor mijn kop slaan dat ik mijn studie niet in groningen ben gaan doen inplaats van Amsterdam
Amsterdam zelf is het probleem niet, heerlijke stad, ik kom er met heel veel plezier, het gehaaste leven in het westen irriteert me wel heel erg de laatste tijdquote:Op zaterdag 22 maart 2008 03:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, ik woon op een paar kilometer afstand van Amsterdam, maar ik kom er echt bijna nooit...
En de keren dat ik er kom is met de trein of auto op weg naar de andere kant van het land.
* Sirolf heeft een paar uurtjes zitten nacht-scripten met Nachtegiel op de achtergrond.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 04:03 schreef Sirolf het volgende:
Restaurant Het Laatste Avondmaal!
* Sirolf gaat slapen
Ik zorg ervoor dat mijn leven niet zo gehaast wordt ookal zit ik hier in het westenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 03:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Amsterdam zelf is het probleem niet, heerlijke stad, ik kom er met heel veel plezier, het gehaaste leven in het westen irriteert me wel heel erg de laatste tijd
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 09:00 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Wie heeft de topictitel bedacht?
Rotterdam vind ik kil en ongezellig..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 09:41 schreef borisz het volgende:
Rotterdam heb ik een stuk minder mee, als de klok daar op 18.00 staat is de stad dood.
MOgge btw
van mij mag het ook stiekem gewoon 15 graden met zon en weinig wind worden vandaagquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:24 schreef -Hans- het volgende:
Hej Roel! ook zo aan het genieten van de muziek ? btw: nog geen sneeuw hier![]()
Sounds good ! dat mag van mij ook welquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:30 schreef Glacier het volgende:
van mij mag het ook stiekem gewoon 15 graden met zon en weinig wind worden vandaag
Thanks!!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:15 schreef Deansensitized het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens de gids van omroep.nl is die vervangen door Het Sacrament, een film naar 'Omtrent Deedee' van Hugo Claus.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:06 schreef Sersjee het volgende:
Vanavond om 22.15 op Canvas: High Fidelity
Heerlijke film voor muziekliefhebbers!
Ik zie het...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:31 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens de gids van omroep.nl is die vervangen door Het Sacrament, een film naar 'Omtrent Deedee' van Hugo Claus.
Wat een galmbak op de achtergrondquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:35 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen Weekend DNA. Het aftellen is reeds begonnen.![]()
[ afbeelding ]
Helaas zal de studio leeg blijven.... uitzending op locatie
Heb eerlijk gezegd de radio niet aanquote:
Hmm? 'k zie geen nieuwe posts?quote:
het springfilmpjequote:
Waarom moet SLamfm acties kopieren van 538 ?quote:Slam!FM laat luisteraars in een auto leven
Slam!FM start maandag een actie waarbij zes meiden en zes jongens in de leeftijd van 18-28 jaar de strijd met elkaar aangaan en drie weken lang in een auto leven. Het startsein wordt gegeven tijdens de paasraces op het Circuit Park Zandvoort. De twaalf kandidaten worden in zes koppels onderverdeeld en degene die als laatste overblijft en de bijbehorende opdrachten en tests het beste uitvoert, wint donderdag 10 april een gepimpte auto.
De actie is 24 uur per dag te volgen via zeven webcams op de website van de radiozender. De afgelopen weken hebben honderden meiden zich aangemeld voor deelname aan de 'Match!Box', zoals de actie heet. Met een foto en een profiel presenteerden zij zich via de website. Door middel van het uitbrengen van hun stem bepaalden de mannen vervolgens de zes favoriete dames.
Vandaag vindt op het Circuit Park Zandvoort de laatste kwalificatieronde plaats, waaruit de zes mannelijke deelnemers worden geselecteerd.
Door middel van verschillende opdrachten, waaronder karten, driften, Lamborghini Gallardo rijden, cocktails mixen, kennis tests en schatgraven, moeten de kandidaten uiteindelijk zij zoveel mogelijk punten scoren om in de race te blijven voor de hoofdprijs.
Schandalig iddquote:Op zondag 23 maart 2008 16:40 schreef Marc63 het volgende:
Wel de RabRadio-mix van The Beep-Beep Song draaien, maar niet de MetMichiel-mix van Monster?
Ik kon ook niet zo snel op de naam komen, maar ik zag dat haar en dat brilletje wel voor me. Alle andere vragen (met enige twijfel of het aantal dagen Beatstad klopte) wist ik ook.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:45 schreef Piles het volgende:
Meedoen met de quiz, maar niet luisteren naar het programma. Zelfs ik wist dat het Rudolph was
Ik denk dat je vooral zelf moet oordelen over Preston Palace. Je kunt er veel verschillende dingen doen, dus misschien dat er wat voor je bij zat.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:59 schreef Sersjee het volgende:
Alvast een, van morgen tot woensdagochtend zit ik in Almelooooooo met m'n directe familie te vieren dat m'n ouwelui vrijdag 35 jaar getrouwd zijn. Geen idee of dat Preston Palace wat is, maar we maken het sowieso wel gezellig!
Inderdaad! Ik werd wakker met Room Eleven - Hey Hey Heyquote:Op maandag 24 maart 2008 09:28 schreef Againzender het volgende:
Ik moet zeggen dat Timur best lekkere muziek draait
Ingang van de parkeergarage toch?quote:Op maandag 24 maart 2008 11:44 schreef Marc63 het volgende:
Ah... Vierkant sloeg dus gewoon op de vorm van het plein. Ik dacht dat het de specifieke vindplaats was.
Dat zei Edwin wel. Ben benieuwd of er echt mensen gaan kijken.quote:Op maandag 24 maart 2008 11:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ingang van de parkeergarage toch?
Ja, het is echt héééél wisselvallig vandaagquote:Op maandag 24 maart 2008 14:18 schreef on_air het volgende:
En radio op mute.
Dan mag je een plaat requesten en dan request je een plaat die al grijs is gedraaid de afgelopen periode, vreemd. Qua muziek is het inderdaad nogal wisselvallig. Ah, volgens mij was dit de lekker ingekorte versie.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:18 schreef on_air het volgende:
En radio op mute.
quote:Op maandag 24 maart 2008 14:32 schreef borisz het volgende:
De radio hoeft nu ook niet om 1600 op een andere zender
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |