Autoquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind het altijd zo lastig fietsen als er sneeuw ligt![]()
Bier begint al aardig te werken [ afbeelding ]
.. Spijker op zijn kopquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:24 schreef borisz het volgende:
wat draait 3fm wel wat andere zenders niet draaien? Leaf en die vader en zoon hoor je ook op de andere zenders
Alleen via internet te beluisteren?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kxradio is een aanrader als je van de nieuwste nummers houdt die nog net niet of wel op single uit zijn en heel veel goede oude meuk
Auto? oooh, dan zul je er waarschijnlijk wat minder hinder van ondervindenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:49 schreef DaMook het volgende:
Auto.
Bier van vanmiddag begint hier eindelijk uit te werken, ben net begonnen aan nieuwe
. Maar ga een beetje optijd slapen, moet om 10 uur werken morgen
.
't is weer genieten geblazen!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:53 schreef moveyourass-kevin het volgende:
tja, ik ben opgegroeid met studio brussel en dat ligt nog ver af van 3FM. Maar des te leuker om onze eigen uurtjes op de vrijdagavond te vullen
Dat waren zeker die 12 jarige tokio hotel fans die beoordeeldenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
trouwens, in het programma-onderzoek van 2007 werd de muziek in MYA negatief beoordeeld door de luisteraars...zo zie je maar met je nieuwe plaatjes
Bizar! dan zal 3FM wel slecht scoren in de avond want als die lijn wordt doorgetrokken dan zal ook het programma van Eric Corton niet best scoren.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
trouwens, in het programma-onderzoek van 2007 werd de muziek in MYA negatief beoordeeld door de luisteraars...zo zie je maar met je nieuwe plaatjes
Voor die mensen bestaat dan ook 538 en Nickelodeon radioquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Raar onderzoek.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Iedereen kan wel inschatten wat ik ingevuld hebtquote:Gavin DeGraw - In Love With A Girl
Rooney - Are You Afraid?
Nickelback - Rockstar
Simone White - Beep Beep Song
Van Velzen - When Summer Ends
Krezip - All My Life
Jack Johnson - If I Had Eyes
Ida Engberg - Disco Volante
Duffy - Mercy
Shane Shu - When She Talks To Me
Duran Duran - Skin Trade
Alain Clark - Father & Friend
Sara Bareilles - Love Song
Leona Lewis - Bleeding Love
Leona Lewis - Bleeding Love
Kanye West ft. Chris Martin - Homecoming
Melee - Built To Last
Kooks - Always Where I Need To Be
Panic At The Disco - Nine In The Afternoon
Doobie Brothers - What a Fool Believes
Edie Brickell - What I Am
Colbie Caillat - Bubbly
Leaf - New Song
Jason Mraz - I'm Yours
Sia - The Girl You Lost To Cocaine
Maar Bush heeft tenminste wel meer dan 1 hit gescoord.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
en Mr Bush is de laatste jaren vooral Mr Stefani geweest
Dancing in the moonlight en Achilles heel (mooi liedje), thats it.. de laatste plaat komt uit de periode (2000) dat Giel Beelen nog in de middag was te horen met Giel hier! Erg lang geleden dus.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:13 schreef Marc63 het volgende:
Toploader hebben we ook nooit meer wat van gehoord.
Evenals Spooks.
Toch wel moeilijk hoor. CL & MT staat er niet tussenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:15 schreef borisz het volgende:
de platen die ik kreeg in het onderzoek.
[..]
Iedereen kan wel inschatten wat ik ingevuld hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |