Schandalig iddquote:Op zondag 23 maart 2008 16:40 schreef Marc63 het volgende:
Wel de RabRadio-mix van The Beep-Beep Song draaien, maar niet de MetMichiel-mix van Monster?
Ik kon ook niet zo snel op de naam komen, maar ik zag dat haar en dat brilletje wel voor me. Alle andere vragen (met enige twijfel of het aantal dagen Beatstad klopte) wist ik ook.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:45 schreef Piles het volgende:
Meedoen met de quiz, maar niet luisteren naar het programma. Zelfs ik wist dat het Rudolph was
Ik denk dat je vooral zelf moet oordelen over Preston Palace. Je kunt er veel verschillende dingen doen, dus misschien dat er wat voor je bij zat.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:59 schreef Sersjee het volgende:
Alvast een, van morgen tot woensdagochtend zit ik in Almelooooooo met m'n directe familie te vieren dat m'n ouwelui vrijdag 35 jaar getrouwd zijn. Geen idee of dat Preston Palace wat is, maar we maken het sowieso wel gezellig!
Inderdaad! Ik werd wakker met Room Eleven - Hey Hey Heyquote:Op maandag 24 maart 2008 09:28 schreef Againzender het volgende:
Ik moet zeggen dat Timur best lekkere muziek draait
Ingang van de parkeergarage toch?quote:Op maandag 24 maart 2008 11:44 schreef Marc63 het volgende:
Ah... Vierkant sloeg dus gewoon op de vorm van het plein. Ik dacht dat het de specifieke vindplaats was.
Dat zei Edwin wel. Ben benieuwd of er echt mensen gaan kijken.quote:Op maandag 24 maart 2008 11:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ingang van de parkeergarage toch?
Ja, het is echt héééél wisselvallig vandaagquote:Op maandag 24 maart 2008 14:18 schreef on_air het volgende:
En radio op mute.
Dan mag je een plaat requesten en dan request je een plaat die al grijs is gedraaid de afgelopen periode, vreemd. Qua muziek is het inderdaad nogal wisselvallig. Ah, volgens mij was dit de lekker ingekorte versie.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:18 schreef on_air het volgende:
En radio op mute.
quote:Op maandag 24 maart 2008 14:32 schreef borisz het volgende:
De radio hoeft nu ook niet om 1600 op een andere zender
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |