Heeft toch niet met Syb te maken?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:32 schreef -Hans- het volgende:
Technisch gezien loopt het geloof ik niet heel soepel.
Geweldige actiequote:
Hobje!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Geweldige actie
Hij xat oprecht te kloten en te vloeken![]()
Ownddoor de tv hehe
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Geweldige actie
Hij xat oprecht te kloten en te vloeken![]()
Ownddoor de tv hehe
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:43 schreef -Hans- het volgende:
"ik ben een baas in de club!" Dus.........
[ afbeelding ]
Oei mis ik annemieke, dat is toch wel een lekker ding hoor en mijn leeftijdscategoriequote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Oei mis ik annemieke, dat is toch wel een lekker ding hoor en mijn leeftijdscategorie![]()
Jij bent te oud nu roel
Jij moet je nu gaan richten op de vrouwen die al kinderen hebben, leuk voor jequote:
HAHAHAHA.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij moet je nu gaan richten op de vrouwen die al kinderen hebben, leuk voor je
Van die kleintjes die op je macbook gaan rammen![]()
![]()
Er moeten genoeg leuke vrouwtjes in Maastricht zijn lijkt me, misschien wel de leukste stad van nederland, ik kom er graag tenminstequote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
HAHAHAHA.
Hm, die moet ik dan maar uit de buurt houden.
Dat is ook geen probleem hierquote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Er moeten genoeg leuke vrouwtjes in Maastricht zijn lijkt me, misschien wel de leukste stad van nederland, ik kom er graag tenminste
Ik ben persoonlijk heel erg jaloers op je, ik zou er een moord voor doen om in maastricht te wonen en werken, Amsterdam en omgeving heb ik wel gezienquote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is ook geen probleem hier. Nouja, bijna dan
.
Hmja, hoewel k Amsterdam ook weer iets vind hebbenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk heel erg jaloers op je, ik zou er een moord voor doen om in maastricht te wonen en werken, Amsterdam en omgeving heb ik wel gezien
Oh er is niets mis met Amsterdam, het blijft leuk maar om er te wonen is iets anders, mijn ouders wonen in drenthe en zelfs dat is al aantrekkelijk voor me, ik ben die drukte een beetje zat hier in het westenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, hoewel k Amsterdam ook weer iets vind hebben.
Druk zoals in Amsterdam is 't hier idd nietquote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Oh er is niets mis met Amsterdam, het blijft leuk maar om er te wonen is iets anders, mijn ouders wonen in drenthe en zelfs dat is al aantrekkelijk voor me, ik ben die drukte een beetje zat hier in het westen
Dat idee heb ik wel inderdaad de laatste tijd, kan me ook wel voor mijn kop slaan dat ik mijn studie niet in groningen ben gaan doen inplaats van Amsterdamquote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Druk zoals in Amsterdam is 't hier idd niet. tijd om wat anders te zoeken dan.....
Mwah. studietijd is op zich te overzienquote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat idee heb ik wel inderdaad de laatste tijd, kan me ook wel voor mijn kop slaan dat ik mijn studie niet in groningen ben gaan doen inplaats van Amsterdam
Mjah, ik was dan waarschijnlijk wel in het oosten blijven plakken, ik mag die relaxe levenswijze wel en dat accent tja dat went opeen gegeven moment ook welquote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. studietijd is op zich te overzien. Nu heb je wellicht de mogelijkheid om te gaan waar je wil...
haha. Ja, als dat 't enige isquote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mjah, ik was dan waarschijnlijk wel in het oosten blijven plakken, ik mag die relaxe levenswijze wel en dat accent tja dat went opeen gegeven moment ook wel
Slaap zequote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga toch maar es pitten. 't Is weer een mooie tijd.
Och, ik woon op een paar kilometer afstand van Amsterdam, maar ik kom er echt bijna nooit...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat idee heb ik wel inderdaad de laatste tijd, kan me ook wel voor mijn kop slaan dat ik mijn studie niet in groningen ben gaan doen inplaats van Amsterdam
Amsterdam zelf is het probleem niet, heerlijke stad, ik kom er met heel veel plezier, het gehaaste leven in het westen irriteert me wel heel erg de laatste tijdquote:Op zaterdag 22 maart 2008 03:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, ik woon op een paar kilometer afstand van Amsterdam, maar ik kom er echt bijna nooit...
En de keren dat ik er kom is met de trein of auto op weg naar de andere kant van het land.
* Sirolf heeft een paar uurtjes zitten nacht-scripten met Nachtegiel op de achtergrond.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 04:03 schreef Sirolf het volgende:
Restaurant Het Laatste Avondmaal!
* Sirolf gaat slapen
Ik zorg ervoor dat mijn leven niet zo gehaast wordt ookal zit ik hier in het westenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 03:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Amsterdam zelf is het probleem niet, heerlijke stad, ik kom er met heel veel plezier, het gehaaste leven in het westen irriteert me wel heel erg de laatste tijd
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 09:00 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Wie heeft de topictitel bedacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |