Tot de volgende keerquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:56 schreef moveyourass-kevin het volgende:
wij zijn er weer klaar mee voor vanavond, tot volgende week!
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:56 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Ben eigenlijk wel blij dat hij nog op 3FM zit maar hij mag van mij wel wat anders gaan met zijn ochtendshow.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:55 schreef TheZapster het volgende:
Vroeger tussen 4 en 6 was hij BRILJANT maar daar is weinig van overgebleven, ik had er ook echt totaal geen probleem mee gehad als hij echt naar 538 was gegaan, dan had er weer wat verfrissing bij 3fm kunnen plaatsvinden.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:56 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Ekdom heeft mij nog nooit verveeld, maar andere DJ's zoals giel en Stenders die toch een vervelingsfactor hebben.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij werkt muziek als een soort batterijen op Ekdom. Hij laadt zich ermee op en straalt dat uit.
Ben ik het niet mee eens, stenders had dan de ochtendshow kunnen doen, veel leuker, veenstra doorschuiven naar de nu stenders tijden en muijs de veenstra tijden.Had ik een leuker 3fm gevonden dan nu denk ikquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel blij dat hij nog op 3FM zit maar hij mag van mij wel wat anders gaan met zijn ochtendshow.![]()
Tot volgende week, Kevin !
Nee, ik vind Veenstra veel fijner in de avond. Hij zou ook 4 uur in de week inleveren als hij naar de middag zou gaan. Het is misschien dan wel een beter beluisterd tijdstip, maar ik vraag me af of hij dan zijn (blije) ei wel kwijt kan.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, stenders had dan de ochtendshow kunnen doen, veel leuker, veenstra doorschuiven naar de nu stenders tijden en muijs de veenstra tijden.Had ik een leuker 3fm gevonden dan nu denk ik
Dan pakt hij de freaknacht erbij want stenders blijft toch wel op kxradio de freakolympics doen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, ik vind Veenstra veel fijner in de avond. Hij zou ook 4 uur in de week inleveren als hij naar de middag zou gaan. Het is misschien dan wel een beter beluisterd tijdstip, maar ik vraag me af of hij dan zijn (blije) ei wel kwijt kan.
Stenders in de ochtend was ook niet echt een feest, imo. Die presteerde het om gewoon rustig 20 tot 30 minuten te lullen en dan 1 plaat te draaien om vervolgens weer 15 minuten te lullen. En de aanwezigheid van Dikeb was nou ook niet alles. Gerard Ekdom zat vroeger op het tijdstip van Muijs en dat was toen al f*cking goede radio! Line-up van toen was echt gruwelijk ! Ekdom en daarna de ochtendshow met Edwin Evers (die was toen nog leuk).quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:01 schreef TheZapster het volgende:
Ben ik het niet mee eens, stenders had dan de ochtendshow kunnen doen, veel leuker, veenstra doorschuiven naar de nu stenders tijden en muijs de veenstra tijden.Had ik een leuker 3fm gevonden dan nu denk ik
Of rudy meer uren in de avond![]()
Evers vind ik nog steedsquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Stenders in de ochtend was ook niet echt een feest, imo. Die presteerde het om gewoon rustig 20 tot 30 minuten te lullen en dan 1 plaat te draaien om vervolgens weer 15 minuten te lullen. En de aanwezigheid van Dikeb was nou ook niet alles. Gerard Ekdom zat vroeger op het tijdstip van Muijs en dat was toen al f*cking goede radio! Line-up van toen was echt gruwelijk ! Ekdom en daarna de ochtendshow met Edwin Evers (die was toen nog leuk).
Zo'n Ruud de Wild in de ochtend was volgens mij wel leuk geweest. v/d jJocks die in het verleden in de ochtend waren horen (Stenders, Giel en Evers) heb ik het geluid eigenlijk wel gehoord.
Ik vond stenders in de ochtend toch altijd veel leuker dan wat hij nu is, nu is hij nog veel meer gebonden aan regels lijkt mij, en als hij dan muziek draaide was het vaak wel GOEDE muziek en dat kan je van giel zeker niet zeggen.Wansmaak woensdag was toen hij de 4-6 tijden had briljant nu is het om te kotsen en doet hij nog steeds die oh zo niet leuke de radio draait door? Ik kom meestal mijn bed uit als ekdom begint dus ik pik giel gelukkig niet zo vaak meequote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Stenders in de ochtend was ook niet echt een feest, imo. Die presteerde het om gewoon rustig 20 tot 30 minuten te lullen en dan 1 plaat te draaien om vervolgens weer 15 minuten te lullen. En de aanwezigheid van Dikeb was nou ook niet alles. Gerard Ekdom zat vroeger op het tijdstip van Muijs en dat was toen al f*cking goede radio! Line-up van toen was echt gruwelijk ! Ekdom en daarna de ochtendshow met Edwin Evers (die was toen nog leuk).
Zo'n Ruud de Wild in de ochtend was volgens mij wel leuk geweest. Jocks die in het verleden in de ochtend te horen waren (Stenders, Giel en Evers) heb ik het geluid eigenlijk wel gehoord.
Ochtend lijkt me wel lastig. Mensen willen toch op de hoogte gebracht worden van wat er allemaal gebeurd is terwijl iedereen sliep. Maar 4 platen in een uur is wel heel erg mager en constant met 3 B-sterren tegelijk aan de telefoon hangen vindt ik ook niet echt leuk wakker worden.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo'n Ruud de Wild in de ochtend was volgens mij wel leuk geweest. v/d jJocks die in het verleden in de ochtend waren horen (Stenders, Giel en Evers) heb ik het geluid eigenlijk wel gehoord.
Over evers kan ik niet oordelen, die heb ik niet meer gehoord sinds hij bij 538 is maar inderdaad veel gelul bij een ochtendshow vind ik ook niet persé vervelend als het maar vermakend is en dat zelfde geldt voor een middagprogramma van 16-19 c en s irriteert alleen maar omdat het nergens overgaat en dat zelfde heb ik bij giel, er zit totaal geen lijn in waar je weer voor gaat luisteren.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Evers vind ik nog steedsEn veel gelul op de radio heb ik niks op tegen
Gerard zou ik ook een goede vinden voor de ochtendshow als hij maar redelijk de losse hand krijgt.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:18 schreef Marc63 het volgende:
Maar wat mij ook wel een interessante vraag lijkt... op welk tijdstip verwacht je Ekdom over 1-1,5 jaar? Volgens mij wilde hij de 10 jaar AV niet vol maken en als zn contract afloopt zit ie aan de 8 jaar (als ik me niet vergis).
Elke dag ekstra weekend van een uurtje of 17:00 tot 03:00quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:18 schreef Marc63 het volgende:
Maar wat mij ook wel een interessante vraag lijkt... op welk tijdstip verwacht je Ekdom over 1-1,5 jaar? Volgens mij wilde hij de 10 jaar AV niet vol maken en als zn contract afloopt zit ie aan de 8 jaar (als ik me niet vergis).
Laatste paar dagen op het werk zijn show gehoord maar het is niet echt mijn ding.. ingeblikte gelach maar vind de show wel beter dan de ochtendshow van Giel.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:13 schreef borisz het volgende:
Evers vind ik nog steedsEn veel gelul op de radio heb ik niks op tegen
Ben ook niet zo heel onder de indruk van de Stenders show zoals het nu is. Lijkt er inderdaad op dat hij aardig in de hand wordt gehouden en wat minder vrijheid heeft. Arbeidsvitaminen blijft echt geweldige radio.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:13 schreef TheZapster het volgende:
Ik vond stenders in de ochtend toch altijd veel leuker dan wat hij nu is, nu is hij nog veel meer gebonden aan regels lijkt mij, en als hij dan muziek draaide was het vaak wel GOEDE muziek en dat kan je van giel zeker niet zeggen.Wansmaak woensdag was toen hij de 4-6 tijden had briljant nu is het om te kotsen en doet hij nog steeds die oh zo niet leuke de radio draait door? Ik kom meestal mijn bed uit als ekdom begint dus ik pik giel gelukkig niet zo vaak mee
Lijkt mij eigenlijk best wel leuk om er wat jonge gasten neer te zetten. 's ochtends neem ik toch amper informatie op want ik ben absoluut geen ochtendmens. Daarom hoor ik echt liever muziek en af en toe een kort nieuwsblok. Meer hoeft van mij echt niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:14 schreef Marc63 het volgende:
Ochtend lijkt me wel lastig. Mensen willen toch op de hoogte gebracht worden van wat er allemaal gebeurd is terwijl iedereen sliep. Maar 4 platen in een uur is wel heel erg mager en constant met 3 B-sterren tegelijk aan de telefoon hangen vindt ik ook niet echt leuk wakker worden.
Er zitten trouwens wel altijd gevestigde namen tussen 6 en 9. Misschien moeten ze daar eens wat jonge honden op los laten. Ochtend DnA of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |