wat draait 3fm wel wat andere zenders niet draaien? Leaf en die vader en zoon hoor je ook op de andere zendersquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:19 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nouja, tuurlijk wel wat commercieler maar als je alle playlists naast elkaar ligt dan staan er echt heel veel platen en artiesten op die je echt op geen andere grote zender hoort (kx en kink tellen niet mee)
Het blijft niet liggenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:21 schreef -Hans- het volgende:
Ej DaMooK! van mij mag de sneeuw wel even weg blijven
Mja, daar is dan ook Kink en KX voor denk ik. Het publiek voor zo'n format is nu eenmaal te klein om echt heel erg veel mensen aan te trekken.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik denk toch dat 3fm heel wat luisteraars misloopt en die regel matig kx en kink gaan luisteren, ik ben er daar 1 van al zullen er waarschijnlijk ook veel juist daardoor 3fm luisteren inplaats van 538.
Ik denk dat hij de avond uren bedoeld en daar heeft hij wel gelijk in maar overdag is er niets speciaals aan 3fm, alleen ekdom en stenders knallen er nog eens iets speciaals inquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:24 schreef borisz het volgende:
[..]
wat draait 3fm wel wat andere zenders niet draaien? Leaf en die vader en zoon hoor je ook op de andere zenders
En dat vind je jammer?quote:
Nou, als je het een beetje bij houd merk je vaak wel dat er op 3FM platen te horen zijn die pas 3 weken later op de commercieele stations beginnen op te komen. Wij zijn er alleen aan gewend geraakt dat ze zo vroeg al te horen zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:24 schreef borisz het volgende:
[..]
wat draait 3fm wel wat andere zenders niet draaien? Leaf en die vader en zoon hoor je ook op de andere zenders
Ik vindt persoonlijk dat je q niet echt kan vergelijken met slam of 538, q zit toch meer richting 3fm wat er overdag gedraaid wordt tenminste.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, daar is dan ook Kink en KX voor denk ik. Het publiek voor zo'n format is nu eenmaal te klein om echt heel erg veel mensen aan te trekken.
Er is verder eigenlijk niks in het gat tussen 538/Q/Slam!FM en Kink/KX, dus 3FM zit daar op zich best mooi tussenin.
ach, in marktaandeel is dat echt peanuts hoor. vergis je daar niet in.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik denk toch dat 3fm heel wat luisteraars misloopt en die regel matig kx en kink gaan luisteren, ik ben er daar 1 van al zullen er waarschijnlijk ook veel juist daardoor 3fm luisteren inplaats van 538.
Stond vorige week wel in de mail met nieuwe tracks.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:16 schreef moveyourass-kevin het volgende:
de nieuwe liedjes op 3FM.nl staat niet automatisch op de lijst, daar moet je even mee opletten. zo staat jxl en nieuwe wombats niet op de huidige playlist.
editors hebben we al gedraaid hoor, maar 't is zo een trage he voor de vrijdagavond
zometeen de nieuwe room 11, ook nog niet echt grijsgedraaid
Dat valt tegenwoordig IMO redelijk mee. Behalve bij Dolf Janssen en bij jullie (en af en toe bij Arbeidsvitaminen) hoor je dingen je op geen andere zender te horen. Maar als je het vergelijkt met StuBru... (een zender waar 3FM zich volgens mij toch mee wil meten/vergelijken)quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:19 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nouja, tuurlijk wel wat commercieler maar als je alle playlists naast elkaar ligt dan staan er echt heel veel platen en artiesten op die je echt op geen andere grote zender hoort (kx en kink tellen niet mee)
hehequote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:21 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik dan nóg vaker zal luisteren..
quote:1. You Gotta Come Down - The Solution
2. I Like It I Love It - Lyrics Born
3. The Way It Is - Nicole Atkins
4. Ferris Wheels - I Am Kloot
5. Time To Pretend - MGMT
6. Squeeze Me - Kraak & Smaak
7. On My Way - Giovanca
8. Sensual Seduction - Snoop Dogg
9. Beeper - The Count & Sinden
10. Death To Los Campesinos - Los Campesinos
11. Look - Gem
Nieuwe I AM Klootquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:30 schreef -Hans- het volgende:
Ik hoor de fax en zie daar een leuk lijstje uit rollen!
Het is de nieuwste FREAK 11 !
[..]
Misschien wel maar als ik naar mezelf kijk merk ik dat ik steeds selectiever luister naar 3fm, alleen ekdom, stenders en corton gaan nog aan, de rest van de dag staat hij toch op kxradio, afentoe kinkfm en veronica, ook erg te pruimenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:27 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ach, in marktaandeel is dat echt peanuts hoor. vergis je daar niet in.
Oeh die i am kloot is lekkerquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nieuwe I AM Kloot![]()
![]()
En die nieuwe van Snoop Dogg is echt fout
Als het sneeuwt moet het ook blijven liggen vind ikquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En dat vind je jammer?![]()
Kan echt niet wachten tot het weer eens 20+ is en de zon weer volop schijnt. Ik vind dit weer echt helemaal waardeloos.
In MYA hebben ze de versie van Snoop Dogg wel eens gedraaid FT Robyn en ik moet zeggen dat die uitvoering wel even een stukkie vetter is dan de 'normale' single versie..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:32 schreef Timo20 het volgende:
Nieuwe I AM Kloot![]()
![]()
En die nieuwe van Snoop Dogg is echt fout
Vind het altijd zo lastig fietsen als er sneeuw ligtquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:34 schreef DaMook het volgende:
Als het sneeuwt moet het ook blijven liggen vind ik. Warm weer is ook goed
, maar niet te warm .
Ik luister eigenlijk alleen nog maar ekdom en veenstra, smiddags heb ik tegenwoordig vaak radio 1 aan staan :quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Misschien wel maar als ik naar mezelf kijk merk ik dat ik steeds selectiever luister naar 3fm, alleen ekdom, stenders en corton gaan nog aan, de rest van de dag staat hij toch op kxradio, afentoe kinkfm en veronica, ook erg te pruimen
Same here, Kink FM kan ik niet ontvangen en kxradio heb ik nog nooit geluisterd...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Misschien wel maar als ik naar mezelf kijk merk ik dat ik steeds selectiever luister naar 3fm, alleen ekdom, stenders en corton gaan nog aan, de rest van de dag staat hij toch op kxradio, afentoe kinkfm en veronica, ook erg te pruimen
Heb `m nog niet gehoord maar ik heb 1 cd van hun en die is echtquote:
Die ken ik dan weer nietquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
In MYA hebben ze de versie van Snoop Dogg wel eens gedraaid FT Robyn en ik moet zeggen dat die uitvoering wel even een stukkie vetter is dan de 'normale' single versie..![]()
Is ook maar 1 of 2 keer op 3FM te horen geweest dus het kan kloppen dat je die uitvoering niet kent.quote:
Kxradio is een aanrader als je van de nieuwste nummers houdt die nog net niet of wel op single uit zijn en heel veel goede oude meukquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Same here, Kink FM kan ik niet ontvangen en kxradio heb ik nog nooit geluisterd...
[..]
Heb `m nog niet gehoord maar ik heb 1 cd van hun en die is echt
[..]
Die ken ik dan weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |