quote:
Da's het alarmgeluidje op m'n telefoon...quote:
'Ray Groenoord uit GTST en/of Olaf Zwart uit ONM.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:23 schreef Timo20 het volgende:
WIE ?!?!?!
Ooooo, die.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
'Ray Groenoord uit GTST en/of Olaf Zwart uit ONM.'
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:22 schreef IedeK. het volgende:
http://www.fabchannel.com/
5 nummers van Amy MacDonald te zien!
Het is daarom dat ik `m niet kenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
'Ray Groenoord uit GTST en/of Olaf Zwart uit ONM.'
Hij heeft trouwens niet eens een Wikipedia-pagina.
Altijd via Nieuwe Topics kijken hèquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:29 schreef Sjowhan het volgende:
Door het mooie synchronisatieprobleem zag ik het topic niet, via Timo20's AT het gevonden
Ik geef em groot gelijk. Ik kan wel uren naar die voorkant blijven starenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:31 schreef Tackleberry het volgende:
Zou Michiel zijn Donald Duck aan het lezen zijn in het kleine kamertje?
Hij moest poepenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:30 schreef Tackleberry het volgende:
Veenstra has left the building
Misschien wel m'n favoriete film ooit!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:33 schreef Marc63 het volgende:
Spinal Tap
Zag de film laatst eindelijk. Begin gemist, maar kwam er midden in bij de scene met de volumeknop
Die teksten van die nummers zijn ook briljant. Ik kan me niet voorstellen hoe moeilijk het is dat om met een strak gezicht te zingen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Misschien wel m'n favoriete film ooit!
Lick my love pump
Dat doet ie veel te snel. Je moet daar rustig over doenquote:
Mij zou het echt niet lukken, alhoewel...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:36 schreef Timo20 het volgende:
Dat doet ie veel te snel. Je moet daar rustig over doen
Wel toevallig, ik moest tegelijkertijd met veenstra poepenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat doet ie veel te snel. Je moet daar rustig over doen
dat is dus waarom je rustig moet doenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wel toevallig, ik moest tegelijkertijd met veenstra poepen
Ken je dat trouwens, heb je net lekker gepoept, je komt weer terug en gaat weer zitten en meteen voel je dat je dat er nog iets inziten dus snel weer terug voor de rest.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:41 schreef Feivel1 het volgende:
Ik vind het best wel zielig, Gerard tussen al die lange slungels.
Hier ook een Spinal Tap fan.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Misschien wel m'n favoriete film ooit!
Lick my love pump
Ik word schijtziek van deze poepverhaaltjesquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat is dus waarom je rustig moet doen![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:43 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik word schijtziek van deze poepverhaaltjes.
"Wij" hier in het westen zijn wat gehaaster dan limburgers hequote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat is dus waarom je rustig moet doen![]()
Hehe... drummers die spontaan ontbrandenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Hier ook een Spinal Tap fan.Die drummers die steeds ongelukken krijgen, heerlijk rockband-cliché.
Heb één van die gasten een tijd geleden in een musical gezien, verkleed als vrouw.
blijkbaar wel ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
"Wij" hier in het westen zijn wat gehaaster dan limburgers he
En Michiel Veenstra was ooit producer en webmaster bij 538.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:44 schreef -Hans- het volgende:
Zo, Tjitse Leemhuis is een EX-538 producer/sidekick geweest bij MiddenInDeNachtRick. Grappig.
En Domien is gestalkt door 538quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En Michiel Veenstra was ooit producer en webmaster bij 538.
Gerold heb ik, over de bank van het lachen!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vind die scene ook goed met die gitarist die niet uit zn schelp kan komen tijdens een optreden.
Ah, is hij dat. Ik kende de naam alquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:44 schreef -Hans- het volgende:
Zo, Tjitse Leemhuis is een EX-538 producer/sidekick geweest bij MiddenInDeNachtRick. Grappig.
Wil hij volgens mij liever niet aan herinnerd worden. Toch?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:45 schreef Sirolf het volgende:
En Michiel Veenstra was ooit producer en webmaster bij 538.
Erik de Zwart wil er niet aan herinnerd worden. Dat gedeelte van zijn geheugen is een witje.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wil hij volgens mij liever niet aan herinnerd worden. Toch?
Hij is er ook met ruzie weggegaan toen 'ie met de rest van de 538-webredactie vertrok en een eigen bedrijf oprichtte (Angry Bytes).quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wil hij volgens mij liever niet aan herinnerd worden. Toch?
Ik eigenlijk niet maar luister dan ook niet naar die andere zender.quote:
Maar tjitske is een vrouwennaamquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet maar luister dan ook niet naar die andere zender.![]()
Volgens mij kom je de naam Tjitske veel tegen in Friesland.
"Muziek & leemhuisquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:44 schreef -Hans- het volgende:
Dat ben ik! (iets met mn achternaam)quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Erik de Zwart wil er niet aan herinnerd worden. Dat gedeelte van zijn geheugen is een witje.
Kun je even uitleggen wat een witje is, Erik?
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:16 schreef Feivel1 het volgende:
Ja, Againzender, dan moet je 'm ook openen.
Erik de Zwart... ik mot die man niet door al zijn acties uit het verleden om 3FM te verlinken bij het CvdM. Misschien dat hij heel goed is maar hij heeft wel van die vage acties. Denk dat Ruud de Wild daar ook wel over kan meepraten.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:48 schreef Sirolf het volgende:
Hij is er ook met ruzie weggegaan toen 'ie met de rest van de 538-webredactie vertrok en een eigen bedrijf oprichtte (Angry Bytes).
Daarom was Erik de Zwart steeds zo onaardig tegen 'm.
Ik ken hem alleen van Thomas de stoomlocomotiefquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erik de Zwart... ik mot die man niet door al zijn acties uit het verleden om 3FM te verlinken bij het CvdM. Misschien dat hij heel goed is maar hij heeft wel van die vage acties. Denk dat Ruud de Wild daar ook wel over kan meepraten.
Geinige pics! vraag me toch af hoe oud hij is. Gok een beetje rond de 25 jaar.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:51 schreef jmac het volgende:
[..]
"Muziek & leemhuis
ze kunnen niet zonder elkaar
lekker jakkeren in een skihut doet ie het liefst"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
A H A
Ik heb ooit, in het ATF2 tijdperk, een telefoongesprek tussen De Zwart en Wessel van Diepen opgevangen. Nou ja, gesprek, was meer een monoloog. Indruk die ik toen van De Zwart kreeg was ook niet echt positief....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erik de Zwart... ik mot die man niet door al zijn acties uit het verleden om 3FM te verlinken bij het CvdM. Misschien dat hij heel goed is maar hij heeft wel van die vage acties. Denk dat Ruud de Wild daar ook wel over kan meepraten.
DIE LUCHT!!!quote:
Las een flinke tijd terug een interview met hem waarin hij zich nogal op de borst klopte. Noemde zichzelf een topjock en nog meer van dat soort onzin uitspraken. Naja, ben allang blij dat hij wat meer op de achtergrond zijn ding doet.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:58 schreef Againzender het volgende:
Ik heb ooit, in het ATF2 tijdperk, een telefoongesprek tussen De Zwart en Wessel van Diepen opgevangen. Nou ja, gesprek, was meer een monoloog. Indruk die ik toen van De Zwart kreeg was ook niet echt positief....
ik schenk er ook nog eentje in!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:08 schreef Timo20 het volgende:
Man man man, het wordt toch langzamerhand eens tijd voor een gougele pretcilinder. Heb er al sinds vanmiddag zin in
Hoezo alcoholist
Als die EW-BBQ ooit georganiseerd gaat worden, dan mag dat van mij al heel vroeg beginnen. En natuurlijk door laten lopen in de Freaknachtquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:02 schreef Sirolf het volgende:
Laatste uur Ekstra Weekend voor deze week alweer...
Ik heb er vanmiddag al een paar gehadquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:08 schreef Timo20 het volgende:
Man man man, het wordt toch langzamerhand eens tijd voor een gougele pretcilinder. Heb er al sinds vanmiddag zin in
Hoezo alcoholist
Nog 1?quote:
in zo'n 1-op-1 gesprek waarbij iemand denkt dat er niemand meeluistert komt vaak de ware aard van iemand bovendrijven. Na het horen van dat gesprek had ik ook niet echt meer een positief beeld over hemquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Las een flinke tijd terug een interview met hem waarin hij zich nogal op de borst klopte. Noemde zichzelf een topjock en nog meer van dat soort onzin uitspraken. Naja, ben allang blij dat hij wat meer op de achtergrond zijn ding doet.
Ik zie het al helemaal zitten!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als die EW-BBQ ooit georganiseerd gaat worden, dan mag dat van mij al heel vroeg beginnen. En natuurlijk door laten lopen in de Freaknacht
Die gaan gewoon de hele uitzending nummers van 3 weken terug draaien.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:11 schreef Marc63 het volgende:
Dat wordt nog wat dinsdag. Michiel is er helemaal uit, Maricha heeft ook ff wat gemist... we zullen ze via FOK! op de hoogte moeten houden.
Krabbel 'm dan even dat 'ie hiernaartoe moet komen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:11 schreef Feivel1 het volgende:
Gerard zit te hyven in plaats te FOK!ken.
Welnee, dat is zo voorbijquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal zitten!![]()
Al is 18 - 7 uur wel héél erg lang natuurlijk...
Nou ja... je gaat natuurlijk niet 13 uur zitten bbq'en.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, jij nodigt alvast Kim Holland uit?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nou ja... je gaat natuurlijk niet 13 uur zitten bbq'en.
Molhoekquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:11 schreef -Hans- het volgende:
Prachtig doelpunt van NAC.....
om 22:00 ga ik aan het bier
Jaloersquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb er vanmiddag al een paar gehad. Nu even rustig aan doen
. Straks weer
.
Hoi.
Laten we het maar op Ancilla houden.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, jij nodigt alvast Kim Holland uit?
Naja, misschien heeft hij inmiddels ook HET licht gezien en is hij nu een heel ander mens.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
in zo'n 1-op-1 gesprek waarbij iemand denkt dat er niemand meeluistert komt vaak de ware aard van iemand bovendrijven. Na het horen van dat gesprek had ik ook niet echt meer een positief beeld over hem
Maar goed, dat is alweer jaaaaaaaaaaren geleden ondertussen
tja dan heb je tenminste de eerste trein in de morgenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat het lang is merk je na 4 uur constant aan het bier toch nietquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kwestie van creatief knippen en plakken uit de Ekstra Weekend podcast.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:22 schreef TheZapster het volgende:
VErdomme wat een lekkere mix weer, jammer dat ze nergens te downen zijn, of ik kan ze niet vinden tenminste
Ja, ik moet ze echt eens gaan knippen. Maar 48 per week werken, en dan heb ik 's avonds meestal niet meer zoveel zinquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:22 schreef TheZapster het volgende:
VErdomme wat een lekkere mix weer, jammer dat ze nergens te downen zijn, of ik kan ze niet vinden tenminste
voor mij iig welquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien wel ! mooi was het doelpunt wel![]()
DJ Sandstorm met ook Goose erin gemixed
Zag `t ookquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:24 schreef TheZapster het volgende:
Cartlon Banks kan de mix ook waarderen
Topper!!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:22 schreef broer het volgende:
Even voor Hans: Hit Me TV hangt in de Luisterpaal.
En bierquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:30 schreef Feivel1 het volgende:
Ik wil later ook bij 3 werken, elke week chips!
Volgens mij wil bijna iedereen hier in dit topic dat...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:30 schreef Feivel1 het volgende:
Elke week? Elke dag lijkt wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:30 schreef Feivel1 het volgende:
En gratis drank!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:30 schreef Feivel1 het volgende:
En dan wil ik het ook nog wel zonder chipsquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij wil bijna iedereen hier in dit topic dat...
Da's de oude.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:32 schreef Feivel1 het volgende:
Is dit misschien de lijst?:
1. Squeeze Me - Kraak & Smaak
2. Are You Afraid - Rooney
3. The Way It Is - Nicole Atkins
4. The Girl You Lost To Cocaine - Sia
5. Time To Pretend - MGMT
6. You Gotta Come Down - The Solution
7. On My Way - Giovanca
8. Sensual Seduction - Snoop Dogg
9. Je T'aime - Armand Van Helden
10. Death To Los Campesinos - Los Campesinos
11. Look - Gem
Of is dat een oude? (Ik slaap tijdens de freaknacht.)
Lijkt de oude lijst te ze zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:32 schreef Feivel1 het volgende:
Is dit misschien de lijst?:
1. Squeeze Me - Kraak & Smaak
2. Are You Afraid - Rooney
3. The Way It Is - Nicole Atkins
4. The Girl You Lost To Cocaine - Sia
5. Time To Pretend - MGMT
6. You Gotta Come Down - The Solution
7. On My Way - Giovanca
8. Sensual Seduction - Snoop Dogg
9. Je T'aime - Armand Van Helden
10. Death To Los Campesinos - Los Campesinos
11. Look - Gem
Of is dat een oude? (Ik slaap tijdens de freaknacht.)
Heel goed bezigquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:31 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft zojuist een Palmke voor zichzelf ingeschonken
Dacht het al.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lijkt de oude lijst te ze zijn.![]()
Nummer 4 in de lijst
daar, of bij het KNMI in mijn gevalquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij wil bijna iedereen hier in dit topic dat...
Niet goed bezigquote:
Morgen en 2e paasdag werken, maar m'n baas en de klanten zullen het waarschijnlijk niet zo leuk vindenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:38 schreef Timo20 het volgende:
Ik ga dat gewoon dit weekend tegen iedereen zeggen: "Hey kerel, DIKKE EIEREN!!"
kreeg vanochtend al persoonlijk dikke eieren toegewenst van Gerard, en inderdaad, je neemt het gewoon overquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Niet goed bezig
Ik ga dat gewoon dit weekend tegen iedereen zeggen: "Hey kerel, DIKKE EIEREN!!"
Volgens mij spreek jij Gerard al vaker dan Michiel.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
kreeg vanochtend al persoonlijk dikke eieren toegewenst van Gerard, en inderdaad, je neemt het gewoon over
ik trek er nog eentje openquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:41 schreef Timo20 het volgende:
ff voor de goede order:
PROOST!!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
nee dat denk ik ook nietquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Morgen en 2e paasdag werken, maar m'n baas en de klanten zullen het waarschijnlijk niet zo leuk vinden
Michiel draait denk ik mijn meeste requests, maar ik kom inderdaad nooit in de uitzending daarquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij spreek jij Gerard al vaker dan Michiel.
Volgens mij eind van de maand. Zal de komende week dus wel zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:42 schreef Krambo het volgende:
R.E.M.![]()
Weet iemand wanneer het nieuwe album precies uitkomt?
Dat ik bij Radio 538 heb gewerkt, is geen geheim, nee. Maar waar komen deze foto's vandaan?! Oh my god!!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:51 schreef jmac het volgende:
[..]
"Muziek & leemhuis
ze kunnen niet zonder elkaar
lekker jakkeren in een skihut doet ie het liefst"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
A H A
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:43 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Dat ik bij Radio 538 heb gewerkt, is geen geheim, nee. Maar waar komen deze foto's vandaan?! Oh my god!!
ik moet maandag nog wat werken, Als er wat fout gaat moet ik met Dublin bellen. Die ga ik dan zeker dikke eieren wensenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Morgen en 2e paasdag werken, maar m'n baas en de klanten zullen het waarschijnlijk niet zo leuk vinden
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:43 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Dat ik bij Radio 538 heb gewerkt, is geen geheim, nee. Maar waar komen deze foto's vandaan?! Oh my god!!
quote:
hahaquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:43 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Heb jij een dealtje met de producers van die 2 shows ofzo?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Michiel draait denk ik mijn meeste requests, maar ik kom inderdaad nooit in de uitzending daar
Ohja boodschappen doenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Vrouw krijgt ongevraagd nieuwe anusquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:49 schreef Marc63 het volgende:
Yolanthe deze maand ook al jarig. Alle goeie mensen zijn deze maand jarig
quote:De bron van ruzie in huis is veelal de rommel van de partner omdat die nooit iets opruimt, zegt 38 procent. Sommigen schamen zich er zelfs voor, meent 21 procent. Het zou het ultieme woonplezier bederven.
http://www.dj-jeedee.com/tjitse.html << Daar dus.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:43 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Zelfs de geluidsfragmenten maken m niks beterquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:52 schreef -Hans- het volgende:
Nee, toch niet die vreselijke nieuwe plaat van Krezip
Die "Yup" and "Yeah"s ertussendoor.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:52 schreef -Hans- het volgende:
Nee, toch niet die vreselijke nieuwe plaat van Krezip
Het is echt 10x niks ditquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:53 schreef Piles het volgende:
Zelfs de geluidsfragmenten maken m niks beter
Eerst gekochte single, marco b - dromen zijn bedrogquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:43 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Ik blijf nog wel ff hangenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:53 schreef -Hans- het volgende:
Alvast de MoveYourAss playlist: http://www.llink.nl/MoveYourAss-Radio.66.0.html
Die hoor ik er ook tussendoor en dan ook het eind, brrrrr.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:54 schreef Cee het volgende:
Die "Yup" and "Yeah"s ertussendoor.Precies wat ik zo irritant aan Krezip vind. Tenminste, ik hoor steeds yup-yeah geluidjes en ga ervan uit dat ze daarmee Krezip parodiëren.
Of ben ik aan weekend toe?
538, 3FM en SkyRadio, Tjitse past overalquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Eerst gekochte single, marco b - dromen zijn bedrog![]()
Ga je schamen
Zijn die zometeen? Ik wilde eigenlijk vroeg gaan slapen, maar wil 't wel een keer horenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ga voor kxradio, Stenders en Siebelink![]()
![]()
Yup gaan over 3 minuten beginnenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Zijn die zometeen? Ik wilde eigenlijk vroeg gaan slapen, maar wil 't wel een keer horen
Nee het is ook erg vermakelijk, veel woordgrapjes en heel erg veel goede muziekquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Is het een leuk programma, of alleen goed qua muziek?
Proostquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:00 schreef Timo20 het volgende:
Dat was het alweer voor deze week
Wel een geweldige uitzending weer![]()
![]()
zal me nog maar een pilsje inschenken
Psies. Geen bozenegermuziek meerquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:00 schreef Marc63 het volgende:MYA
Altijd jammer dat Ekstra Weekend is afgelopen, maar gelukkig krijgen we nou geen 3v12XL-anticlimax meer, maar dampende en tevens stampende hits en kneiters!
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:00 schreef Marc63 het volgende:MYA
Altijd jammer dat Ekstra Weekend is afgelopen, maar gelukkig krijgen we nou geen 3v12XL-anticlimax meer, maar dampende en tevens stampende hits en kneiters!
Ook zoquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond!
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond!
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Helaas ga ik echt weg. Slaap nu al bijna, en morgen half 8 gaat de wekker weer
Veel plezier allemaal nog vanavond
Nog maar 1quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
op het ritme van de plaat drink ik mijn biertjes op.![]()
Wees vooral eerlijk en houd je niet inquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:10 schreef -Hans- het volgende:
Goedenavond Kevin !![]()
Hej Kevin wat vind je van de nieuwe Megahit?
Op kxradio gaf fred siebelink een 3, stenders gaf niet eens antwoord , dat zegt genoeg denk ikquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:10 schreef -Hans- het volgende:
Goedenavond Kevin !![]()
Dat kun je wel zeggen: nog een stuk of 8 flesjes, 3 halve liters en 2 6-packs met normale blikjes. Als die toch vanavond allemaal opgaanquote:
Prettig dat er nog jocks zijn die gewoon zeggen hoe kud ze het vinden. Bedoel ik ook Stenders mee ook al gaf hij geen antwoord.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:15 schreef TheZapster het volgende:
Op kxradio gaf fred siebelink een 3, stenders gaf niet eens antwoord , dat zegt genoeg denk ik
Dude! daar kun je inderdaad nog wel een tijdje mee voor uit.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:16 schreef Timo20 het volgende:
Dat kun je wel zeggen: nog een stuk of 8 flesjes, 3 halve liters en 2 6-packs met normale blikjes. Als die toch vanavond allemaal opgaan
Maar ik vraag me dan af wie er wel voor Kane als MH gestemd heeft.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Prettig dat er nog jocks zijn die gewoon zeggen hoe kud ze het vinden. Bedoel ik ook Stenders mee ook al gaf hij geen antwoord.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dude! daar kun je inderdaad nog wel een tijdje mee voor uit.![]()
Het nerdalfabet?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:20 schreef TheZapster het volgende:
Oeh wat een juweeltje op kxradio, het nerdalfabet is eindelijk bij de m aangekomen na weken en weken alleen de l, Van Morrison - Moondance
Stenders en Siebelink gaan het hele alfabet af in hun shows maar je moet je eens voorstellen hoeveel liedjes of artiesten met de L beginnen dus daar waren ze weeeeeeekeeeeen mee bezig, nu eindelijk de Mquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]Zeker, maar ik moet morgen ook nog het 1 en ander mee nemen in de bus
[..]
Het nerdalfabet?
Inderdaad een goede vraag.. Zullen Giel en C & S o.a. wel geweest zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:18 schreef Marc63 het volgende:
Maar ik vraag me dan af wie er wel voor Kane als MH gestemd heeft.
hehe...wat denk je zelf? we hebben zo een druk programma dat we hem misschien niet halen vanavondquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:10 schreef -Hans- het volgende:
Goedenavond Kevin !![]()
Roosmarijn gaf het nummer ook een 7 ondanks dat het haar smaak niet was, ze ziet er een potentiele nummer 1 inquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Inderdaad een goede vraag.. Zullen Giel en C & S o.a. wel geweest zijn.
Nieuwe Rooney =
haha! en dat vinden jullie een partij vervelend..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:25 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hehe...wat denk je zelf? we hebben zo een druk programma dat we hem misschien niet halen vanavond
Nummer 1? denk in elk geval een vette top 10 hit.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:25 schreef TheZapster het volgende:
Roosmarijn gaf het nummer ook een 7 ondanks dat het haar smaak niet was, ze ziet er een potentiele nummer 1 in
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:25 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
hehe...wat denk je zelf? we hebben zo een druk programma dat we hem misschien niet halen vanavond
Ik snap zowieso niet in waarom er altijd nederlandse artiesten die toch al een naam hebben nog mh moeten worden, doe dan de kleine onbekende bands.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha! en dat vinden jullie een partij vervelend..Dat de plaat niet op de playlist staat zegt eigenlijk al wel voldoende. Geloof dat de laatste single van Anouk ook nooit op jullie playlist is gekomen. Snel vergeten deze Megahit, wat mij betreft dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |