Las een flinke tijd terug een interview met hem waarin hij zich nogal op de borst klopte. Noemde zichzelf een topjock en nog meer van dat soort onzin uitspraken. Naja, ben allang blij dat hij wat meer op de achtergrond zijn ding doet.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:58 schreef Againzender het volgende:
Ik heb ooit, in het ATF2 tijdperk, een telefoongesprek tussen De Zwart en Wessel van Diepen opgevangen. Nou ja, gesprek, was meer een monoloog. Indruk die ik toen van De Zwart kreeg was ook niet echt positief....
ik schenk er ook nog eentje in!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:08 schreef Timo20 het volgende:
Man man man, het wordt toch langzamerhand eens tijd voor een gougele pretcilinder. Heb er al sinds vanmiddag zin in
Hoezo alcoholist
Als die EW-BBQ ooit georganiseerd gaat worden, dan mag dat van mij al heel vroeg beginnen. En natuurlijk door laten lopen in de Freaknachtquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:02 schreef Sirolf het volgende:
Laatste uur Ekstra Weekend voor deze week alweer...
Ik heb er vanmiddag al een paar gehadquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:08 schreef Timo20 het volgende:
Man man man, het wordt toch langzamerhand eens tijd voor een gougele pretcilinder. Heb er al sinds vanmiddag zin in
Hoezo alcoholist
Nog 1?quote:
in zo'n 1-op-1 gesprek waarbij iemand denkt dat er niemand meeluistert komt vaak de ware aard van iemand bovendrijven. Na het horen van dat gesprek had ik ook niet echt meer een positief beeld over hemquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Las een flinke tijd terug een interview met hem waarin hij zich nogal op de borst klopte. Noemde zichzelf een topjock en nog meer van dat soort onzin uitspraken. Naja, ben allang blij dat hij wat meer op de achtergrond zijn ding doet.
Ik zie het al helemaal zitten!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als die EW-BBQ ooit georganiseerd gaat worden, dan mag dat van mij al heel vroeg beginnen. En natuurlijk door laten lopen in de Freaknacht
Die gaan gewoon de hele uitzending nummers van 3 weken terug draaien.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:11 schreef Marc63 het volgende:
Dat wordt nog wat dinsdag. Michiel is er helemaal uit, Maricha heeft ook ff wat gemist... we zullen ze via FOK! op de hoogte moeten houden.
Krabbel 'm dan even dat 'ie hiernaartoe moet komen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:11 schreef Feivel1 het volgende:
Gerard zit te hyven in plaats te FOK!ken.
Welnee, dat is zo voorbijquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal zitten!![]()
Al is 18 - 7 uur wel héél erg lang natuurlijk...
Nou ja... je gaat natuurlijk niet 13 uur zitten bbq'en.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, jij nodigt alvast Kim Holland uit?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nou ja... je gaat natuurlijk niet 13 uur zitten bbq'en.
Molhoekquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:11 schreef -Hans- het volgende:
Prachtig doelpunt van NAC.....
om 22:00 ga ik aan het bier
Jaloersquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb er vanmiddag al een paar gehad. Nu even rustig aan doen
. Straks weer
.
Hoi.
Laten we het maar op Ancilla houden.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, jij nodigt alvast Kim Holland uit?
Naja, misschien heeft hij inmiddels ook HET licht gezien en is hij nu een heel ander mens.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
in zo'n 1-op-1 gesprek waarbij iemand denkt dat er niemand meeluistert komt vaak de ware aard van iemand bovendrijven. Na het horen van dat gesprek had ik ook niet echt meer een positief beeld over hem
Maar goed, dat is alweer jaaaaaaaaaaren geleden ondertussen
tja dan heb je tenminste de eerste trein in de morgenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat het lang is merk je na 4 uur constant aan het bier toch nietquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |