Volgens mij spreek jij Gerard al vaker dan Michiel.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
kreeg vanochtend al persoonlijk dikke eieren toegewenst van Gerard, en inderdaad, je neemt het gewoon over
ik trek er nog eentje openquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:41 schreef Timo20 het volgende:
ff voor de goede order:
PROOST!!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
nee dat denk ik ook nietquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Morgen en 2e paasdag werken, maar m'n baas en de klanten zullen het waarschijnlijk niet zo leuk vinden
Michiel draait denk ik mijn meeste requests, maar ik kom inderdaad nooit in de uitzending daarquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij spreek jij Gerard al vaker dan Michiel.
Volgens mij eind van de maand. Zal de komende week dus wel zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:42 schreef Krambo het volgende:
R.E.M.![]()
Weet iemand wanneer het nieuwe album precies uitkomt?
Dat ik bij Radio 538 heb gewerkt, is geen geheim, nee. Maar waar komen deze foto's vandaan?! Oh my god!!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:51 schreef jmac het volgende:
[..]
"Muziek & leemhuis
ze kunnen niet zonder elkaar
lekker jakkeren in een skihut doet ie het liefst"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
A H A
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:43 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Dat ik bij Radio 538 heb gewerkt, is geen geheim, nee. Maar waar komen deze foto's vandaan?! Oh my god!!
ik moet maandag nog wat werken, Als er wat fout gaat moet ik met Dublin bellen. Die ga ik dan zeker dikke eieren wensenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Morgen en 2e paasdag werken, maar m'n baas en de klanten zullen het waarschijnlijk niet zo leuk vinden
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:43 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Dat ik bij Radio 538 heb gewerkt, is geen geheim, nee. Maar waar komen deze foto's vandaan?! Oh my god!!
quote:
hahaquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:43 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Heb jij een dealtje met de producers van die 2 shows ofzo?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Michiel draait denk ik mijn meeste requests, maar ik kom inderdaad nooit in de uitzending daar
Ohja boodschappen doenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Vrouw krijgt ongevraagd nieuwe anusquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:49 schreef Marc63 het volgende:
Yolanthe deze maand ook al jarig. Alle goeie mensen zijn deze maand jarig
quote:De bron van ruzie in huis is veelal de rommel van de partner omdat die nooit iets opruimt, zegt 38 procent. Sommigen schamen zich er zelfs voor, meent 21 procent. Het zou het ultieme woonplezier bederven.
http://www.dj-jeedee.com/tjitse.html << Daar dus.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:43 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Zelfs de geluidsfragmenten maken m niks beterquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:52 schreef -Hans- het volgende:
Nee, toch niet die vreselijke nieuwe plaat van Krezip
Die "Yup" and "Yeah"s ertussendoor.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:52 schreef -Hans- het volgende:
Nee, toch niet die vreselijke nieuwe plaat van Krezip
Het is echt 10x niks ditquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:53 schreef Piles het volgende:
Zelfs de geluidsfragmenten maken m niks beter
Eerst gekochte single, marco b - dromen zijn bedrogquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:43 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Ik blijf nog wel ff hangenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:53 schreef -Hans- het volgende:
Alvast de MoveYourAss playlist: http://www.llink.nl/MoveYourAss-Radio.66.0.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |