dat is dus waarom je rustig moet doenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wel toevallig, ik moest tegelijkertijd met veenstra poepen
Ken je dat trouwens, heb je net lekker gepoept, je komt weer terug en gaat weer zitten en meteen voel je dat je dat er nog iets inziten dus snel weer terug voor de rest.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:41 schreef Feivel1 het volgende:
Ik vind het best wel zielig, Gerard tussen al die lange slungels.
Hier ook een Spinal Tap fan.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Misschien wel m'n favoriete film ooit!
Lick my love pump
Ik word schijtziek van deze poepverhaaltjesquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat is dus waarom je rustig moet doen![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:43 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik word schijtziek van deze poepverhaaltjes.
"Wij" hier in het westen zijn wat gehaaster dan limburgers hequote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat is dus waarom je rustig moet doen![]()
Hehe... drummers die spontaan ontbrandenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Hier ook een Spinal Tap fan.Die drummers die steeds ongelukken krijgen, heerlijk rockband-cliché.
Heb één van die gasten een tijd geleden in een musical gezien, verkleed als vrouw.
blijkbaar wel ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
"Wij" hier in het westen zijn wat gehaaster dan limburgers he
En Michiel Veenstra was ooit producer en webmaster bij 538.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:44 schreef -Hans- het volgende:
Zo, Tjitse Leemhuis is een EX-538 producer/sidekick geweest bij MiddenInDeNachtRick. Grappig.
En Domien is gestalkt door 538quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En Michiel Veenstra was ooit producer en webmaster bij 538.
Gerold heb ik, over de bank van het lachen!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vind die scene ook goed met die gitarist die niet uit zn schelp kan komen tijdens een optreden.
Ah, is hij dat. Ik kende de naam alquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:44 schreef -Hans- het volgende:
Zo, Tjitse Leemhuis is een EX-538 producer/sidekick geweest bij MiddenInDeNachtRick. Grappig.
Wil hij volgens mij liever niet aan herinnerd worden. Toch?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:45 schreef Sirolf het volgende:
En Michiel Veenstra was ooit producer en webmaster bij 538.
Erik de Zwart wil er niet aan herinnerd worden. Dat gedeelte van zijn geheugen is een witje.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wil hij volgens mij liever niet aan herinnerd worden. Toch?
Hij is er ook met ruzie weggegaan toen 'ie met de rest van de 538-webredactie vertrok en een eigen bedrijf oprichtte (Angry Bytes).quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wil hij volgens mij liever niet aan herinnerd worden. Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |