Het is daarom dat ik `m niet kenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
'Ray Groenoord uit GTST en/of Olaf Zwart uit ONM.'
Hij heeft trouwens niet eens een Wikipedia-pagina.
Altijd via Nieuwe Topics kijken hèquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:29 schreef Sjowhan het volgende:
Door het mooie synchronisatieprobleem zag ik het topic niet, via Timo20's AT het gevonden
Ik geef em groot gelijk. Ik kan wel uren naar die voorkant blijven starenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:31 schreef Tackleberry het volgende:
Zou Michiel zijn Donald Duck aan het lezen zijn in het kleine kamertje?
Hij moest poepenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:30 schreef Tackleberry het volgende:
Veenstra has left the building
Misschien wel m'n favoriete film ooit!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:33 schreef Marc63 het volgende:
Spinal Tap
Zag de film laatst eindelijk. Begin gemist, maar kwam er midden in bij de scene met de volumeknop
Die teksten van die nummers zijn ook briljant. Ik kan me niet voorstellen hoe moeilijk het is dat om met een strak gezicht te zingen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Misschien wel m'n favoriete film ooit!
Lick my love pump
Dat doet ie veel te snel. Je moet daar rustig over doenquote:
Mij zou het echt niet lukken, alhoewel...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:36 schreef Timo20 het volgende:
Dat doet ie veel te snel. Je moet daar rustig over doen
Wel toevallig, ik moest tegelijkertijd met veenstra poepenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat doet ie veel te snel. Je moet daar rustig over doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |