quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond!
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond!
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Helaas ga ik echt weg. Slaap nu al bijna, en morgen half 8 gaat de wekker weer
Veel plezier allemaal nog vanavond
Nog maar 1quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
op het ritme van de plaat drink ik mijn biertjes op.![]()
Wees vooral eerlijk en houd je niet inquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:10 schreef -Hans- het volgende:
Goedenavond Kevin !![]()
Hej Kevin wat vind je van de nieuwe Megahit?
Op kxradio gaf fred siebelink een 3, stenders gaf niet eens antwoord , dat zegt genoeg denk ikquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:10 schreef -Hans- het volgende:
Goedenavond Kevin !![]()
Dat kun je wel zeggen: nog een stuk of 8 flesjes, 3 halve liters en 2 6-packs met normale blikjes. Als die toch vanavond allemaal opgaanquote:
Prettig dat er nog jocks zijn die gewoon zeggen hoe kud ze het vinden. Bedoel ik ook Stenders mee ook al gaf hij geen antwoord.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:15 schreef TheZapster het volgende:
Op kxradio gaf fred siebelink een 3, stenders gaf niet eens antwoord , dat zegt genoeg denk ik
Dude! daar kun je inderdaad nog wel een tijdje mee voor uit.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:16 schreef Timo20 het volgende:
Dat kun je wel zeggen: nog een stuk of 8 flesjes, 3 halve liters en 2 6-packs met normale blikjes. Als die toch vanavond allemaal opgaan
Maar ik vraag me dan af wie er wel voor Kane als MH gestemd heeft.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Prettig dat er nog jocks zijn die gewoon zeggen hoe kud ze het vinden. Bedoel ik ook Stenders mee ook al gaf hij geen antwoord.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dude! daar kun je inderdaad nog wel een tijdje mee voor uit.![]()
Het nerdalfabet?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:20 schreef TheZapster het volgende:
Oeh wat een juweeltje op kxradio, het nerdalfabet is eindelijk bij de m aangekomen na weken en weken alleen de l, Van Morrison - Moondance
Stenders en Siebelink gaan het hele alfabet af in hun shows maar je moet je eens voorstellen hoeveel liedjes of artiesten met de L beginnen dus daar waren ze weeeeeeekeeeeen mee bezig, nu eindelijk de Mquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]Zeker, maar ik moet morgen ook nog het 1 en ander mee nemen in de bus
[..]
Het nerdalfabet?
Inderdaad een goede vraag.. Zullen Giel en C & S o.a. wel geweest zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:18 schreef Marc63 het volgende:
Maar ik vraag me dan af wie er wel voor Kane als MH gestemd heeft.
hehe...wat denk je zelf? we hebben zo een druk programma dat we hem misschien niet halen vanavondquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:10 schreef -Hans- het volgende:
Goedenavond Kevin !![]()
Roosmarijn gaf het nummer ook een 7 ondanks dat het haar smaak niet was, ze ziet er een potentiele nummer 1 inquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Inderdaad een goede vraag.. Zullen Giel en C & S o.a. wel geweest zijn.
Nieuwe Rooney =
haha! en dat vinden jullie een partij vervelend..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:25 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hehe...wat denk je zelf? we hebben zo een druk programma dat we hem misschien niet halen vanavond
Nummer 1? denk in elk geval een vette top 10 hit.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:25 schreef TheZapster het volgende:
Roosmarijn gaf het nummer ook een 7 ondanks dat het haar smaak niet was, ze ziet er een potentiele nummer 1 in
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:25 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
hehe...wat denk je zelf? we hebben zo een druk programma dat we hem misschien niet halen vanavond
Ik snap zowieso niet in waarom er altijd nederlandse artiesten die toch al een naam hebben nog mh moeten worden, doe dan de kleine onbekende bands.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha! en dat vinden jullie een partij vervelend..Dat de plaat niet op de playlist staat zegt eigenlijk al wel voldoende. Geloof dat de laatste single van Anouk ook nooit op jullie playlist is gekomen. Snel vergeten deze Megahit, wat mij betreft dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |