Die "Yup" and "Yeah"s ertussendoor.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:52 schreef -Hans- het volgende:
Nee, toch niet die vreselijke nieuwe plaat van Krezip
Het is echt 10x niks ditquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:53 schreef Piles het volgende:
Zelfs de geluidsfragmenten maken m niks beter
Eerst gekochte single, marco b - dromen zijn bedrogquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:43 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Dat ik bij Radio 538 heb gewerkt, is geen geheim, nee. Maar waar komen deze foto's vandaan?! Oh my god!!
Ik blijf nog wel ff hangenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:53 schreef -Hans- het volgende:
Alvast de MoveYourAss playlist: http://www.llink.nl/MoveYourAss-Radio.66.0.html
Die hoor ik er ook tussendoor en dan ook het eind, brrrrr.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:54 schreef Cee het volgende:
Die "Yup" and "Yeah"s ertussendoor.Precies wat ik zo irritant aan Krezip vind. Tenminste, ik hoor steeds yup-yeah geluidjes en ga ervan uit dat ze daarmee Krezip parodiėren.
Of ben ik aan weekend toe?
538, 3FM en SkyRadio, Tjitse past overalquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Eerst gekochte single, marco b - dromen zijn bedrog![]()
Ga je schamen
Zijn die zometeen? Ik wilde eigenlijk vroeg gaan slapen, maar wil 't wel een keer horenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ga voor kxradio, Stenders en Siebelink![]()
![]()
Yup gaan over 3 minuten beginnenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Zijn die zometeen? Ik wilde eigenlijk vroeg gaan slapen, maar wil 't wel een keer horen
Nee het is ook erg vermakelijk, veel woordgrapjes en heel erg veel goede muziekquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Is het een leuk programma, of alleen goed qua muziek?
Proostquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:00 schreef Timo20 het volgende:
Dat was het alweer voor deze week
Wel een geweldige uitzending weer![]()
![]()
zal me nog maar een pilsje inschenken
Psies. Geen bozenegermuziek meerquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:00 schreef Marc63 het volgende:MYA
Altijd jammer dat Ekstra Weekend is afgelopen, maar gelukkig krijgen we nou geen 3v12XL-anticlimax meer, maar dampende en tevens stampende hits en kneiters!
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:00 schreef Marc63 het volgende:MYA
Altijd jammer dat Ekstra Weekend is afgelopen, maar gelukkig krijgen we nou geen 3v12XL-anticlimax meer, maar dampende en tevens stampende hits en kneiters!
Ook zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |