JA sorry, ik wist niks beters en toen AIR voorbij kwam wat het alleen maar inkoppenquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:24 schreef Timo20 het volgende:@ TT.
Speaking of koffieLaat ik die nou nog maar eens gaan maken
![]()
F*cking Idols op 3FM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die schreeuwlelijk weer zeker. Snap niet dat 3FM het draaitquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:25 schreef -Hans- het volgende:
Wat is dit voor een vreselijk bagger die plaat van die zgn 'Idols' mevrouw. Vreselijk dit.
Ook dat nogquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:27 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf, Tokio Hotel !
Waarschijnlijk omdat het de nieuwe nummer 1 van Nederland is/zal worden.. Misschien vinden ze het ook wel goed, maar ik absoluut niet.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Die schreeuwlelijk weer zeker. Snap niet dat 3FM het draait
Kutplaat, John Ewbank heeft toch wel wat beters geschreven.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het de nieuwe nummer 1 van Nederland is/zal worden.. Misschien vinden ze het ook wel goed, maar ik absoluut niet.
Nee hoor, hij wordt gewoon echt veel aangevraagd!quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het de nieuwe nummer 1 van Nederland is/zal worden.. Misschien vinden ze het ook wel goed, maar ik absoluut niet.
Vind het een verademing vergeleken met de plaat van net.. Blijft wel geinig om de reacties hier te lezen als Tokia Hotel wordt gedraaid.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:28 schreef Piles het volgende:
Ook dat nog
Je zou bijna blijer worden van niet luisteren, dan van wel luisteren
Note: de melodie vond ik tof, maar de zang echt nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:25 schreef -Hans- het volgende:
Wat is dit voor een vreselijk bagger die plaat van die zgn 'Idols' mevrouw. Vreselijk dit.
Hmmmmm, Editors? R.E.M.? Die komen zo....quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:30 schreef TheZapster het volgende:
Neeeeeeeeeee, wat is dit nou, ik luister 's avonds weer eens 3fm en wat krijg ik te horen leaf![]()
![]()
![]()
,die Idols trol
![]()
![]()
![]()
![]()
en als klapper van de avond nog eens tokio hotel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was het in elk geval niet, hihi!quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:30 schreef Maricha het volgende:
Nee hoor, hij wordt gewoon echt veel aangevraagd!
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:31 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hmmmmm, Editors? R.E.M.? Die komen zo....
Ze waren vanavond bij DWDD. Wat een mooie dame is die zangeresquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:27 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben even een minuutje of 3 naar Room Eleven luisteren hoor...
Bijna 2200 en 3v12 tijdquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:30 schreef TheZapster het volgende:
Neeeeeeeeeee, wat is dit nou, ik luister 's avonds weer eens 3fm en wat krijg ik te horen leaf![]()
![]()
![]()
,die Idols trol
![]()
![]()
![]()
![]()
en als klapper van de avond nog eens tokio hotel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet meteen weer waarom ik de laatste tijd steeds minder 3fm luister![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:31 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ook niet denderend maar altijd veeeeel beter van wat ik daarnet hoorde maar gelukkig is Corton erzoquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:31 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ohja, fuck, dat was vanavond... Vergeten te kijkenquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ze waren vanavond bij DWDD. Wat een mooie dame is die zangeres![]()
Ik ookquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgende week sta ik in de HMH met m'n vlaggetje![]()
We houden het dan maar op een dipje...
Het is allemaal zo weinig boeiende en braaf. Op het eind wordt nog geprobeerd om het een beetje boeiend te maken door haar uithaal, echter heeft ze zo'n vervelende schreeuwstem dat het juist averechts werkt. Als ze wat meer schor zou klinken dan had ik het wat beter getrokken, maar dit is echt zo’n net niet stemgeluid.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:30 schreef Timo20 het volgende:
Note: de melodie vond ik tof, maar de zang echt niet
En dan nooit Arcade Fire draaien![]()
![]()
* Sirolf kijkt nooit DWDD...quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ze waren vanavond bij DWDD. Wat een mooie dame is die zangeres![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:34 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ohja, fuck, dat was vanavond... Vergeten te kijken
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:36 schreef TheZapster het volgende:
Grootste mysterie vindt ik de mensen die NOG STEEDS leaf aanvragen na al die maanden het bijna elk uur te horenom maar niet te beginnen over alain clark en zijn vader
hier is dat standaard om half 8quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf kijkt nooit DWDD...![]()
Dat wordt later vanavond UitzendingGemisten!
Ik snap er ook geen zak van...quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:36 schreef TheZapster het volgende:
Grootste mysterie vindt ik de mensen die NOG STEEDS leaf aanvragen na al die maanden het bijna elk uur te horenom maar niet te beginnen over alain clark en zijn vader
En John Mayerquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:31 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik bler ook..om het te overstemmenquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Leaf blére ik nog steeds mee, bij Alain Clark zet ik nog steeds het geluid uit
Niet iedereen is zo'n muziekfreak zoals ons. Luister maar eens naar Radio 538, dan is 3FM toch echt de beste keus hoor!quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen zak van...
Mariesj, jij kunt toch bepalen en/of aardig bijsturen welke requests er wel en niet gedraaid worden....Kies dan de komende 6 eeuwen eens niet voor iets van Leaf of dat sentimentele gereutel van die Clark
.
.
En geen Racoon en Krezip als je toch bezig bentquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen zak van...
Mariesj, jij kunt toch bepalen en/of aardig bijsturen welke requests er wel en niet gedraaid worden....Kies dan de komende 6 eeuwen eens niet voor iets van Leaf of dat sentimentele gereutel van die Clark
.
.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo'n muziekfreak zoals ons. Luister maar eens naar Radio 538, dan is 3FM toch echt de besteeen betere keus hoor!
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo'n muziekfreak zoals ons. Luister maar eens naar Radio 538, dan is 3FM toch echt de beste keus hoor!
538 is natuurlijk helemaal drama maar 3fm begint me ook steeds meer te irriteren, was het eerst alleen coen en sander, rabbering luister ik ook praktisch niet meer.Heb de hele middag kinkfm geluisterd, heerlijk verfrissend.Veronica wil er ook nog wel in gaan , zeker van 4 tot 7 met Somertijdquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo'n muziekfreak zoals ons. Luister maar eens naar Radio 538, dan is 3FM toch echt de beste keus hoor!
Vanzelfsprekendquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En geen Racoon en Krezip als je toch bezig bent
Hallelujahquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:44 schreef Sersjee het volgende:
Genoeg negativiteit gelezen... R.E.M. is op de radio! Laat ons blij zijn!
R.E.M.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:44 schreef Sersjee het volgende:
Ok dan:quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:44 schreef Sersjee het volgende:
Het is dat ik geen familie in maastricht heb anders zou ik denken dat je mijn tweelingbroer zou kunnen zijn roel, we irriteren ons aan dezelfde bands in ieder gevalquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend![]()
. Dat die wasbeertjes maar met perziken gaan spelen
.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het is dat ik geen familie in maastricht heb anders zou ik denken dat je mijn tweelingbroer zou kunnen zijn roel, we irriteren ons aan dezelfde bands in ieder geval
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:56 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen dan maar weer!
Have a good onequote:Op woensdag 5 maart 2008 21:56 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen dan maar weer!
Precies, dat is nou echt een plaat die ik al een tijd niet meer heb gehoord. Blijft erg fijn om te horenquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:56 schreef Sersjee het volgende:
![]()
Leuk, Kula Shaker! Die hoor je niet vaak...
Inderdaad er lopen genoeg dj's bij 3fm rond met een echt goede muzieksmaak maar het is afentoe tenenkrommend wat er voorbij komt op de zenderquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:01 schreef Timo20 het volgende:
Kula Shaker dus
thanks.
Kijk, dat soort platen moeten ze nou vaker draaien. Wat dat aan gaat kan 3FM zich echt een voorbeeld nemen aan Studio Brussel: gewoon van alles door elkaar draaien, maakt niet uit of het bekend is of niet, zolang het maar goed is![]()
. Vorige week op StuBru: de originele mix van The Man With The Red Face van Laurent Garnier erop. Ruim 9 minuten van begin tot einde. Dat zouden ze nou vaker moeten doen
![]()
Lekker plaatje, kwam vanmiddag ook voorbij op kinkfmquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:08 schreef Sersjee het volgende:
Met een kleine vertraging toch m'n request: Vampire Weekend
Absoluutquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Inderdaad er lopen genoeg dj's bij 3fm rond met een echt goede muzieksmaak maar het is afentoe tenenkrommend wat er voorbij komt op de zender
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme. Ik zit voetbal te kijken. "Deze commercial wordt mede mogelijk gemaakt door de C&S-show."![]()
![]()
Rot op! Sterf! Houd je etherterrorisme beperkt tot tussen 4 en 7.
Ah, je hebt ze binnenquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:20 schreef Broekie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik begrijp daar ook niets van. Ik mag graag naar KX luisteren, waar de dj's (kennelijk) de volledige vrijheid hebben. En dat is toch vele malen leuker. Er wordt geen plaat doodgedraaid en je hoort nog eens iets nieuws of juist heel ouds.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:13 schreef Timo20 het volgende:
jammer dat ze zich zo aan die playlisten moeten houden. Als dat niet was kon er nog wel eens wat beters voorbij komen
Dat zijn inderdaad de dj's waar ik problemen mee heb, veenstra heeft een tijde geduurd maar die komt ook in het lijstje, giel is toch te vroeg voor me dus dat luister ik niet.Heb nu de hele middag kinkfm geluisterd, heerlijke verfrissende muziek, veronica is ook wel te pruimen als je meer van de classics houdt voor een paar uur.3fm zou een mix moeten draaien qua muziek wat stenders,ekdom en corton goed vinden denk ik, dan wordt het een topszender!quote:Op donderdag 6 maart 2008 01:45 schreef broer het volgende:
[..]
Ik begrijp daar ook niets van. Ik mag graag naar KX luisteren, waar de dj's (kennelijk) de volledige vrijheid hebben. En dat is toch vele malen leuker. Er wordt geen plaat doodgedraaid en je hoort nog eens iets nieuws of juist heel ouds.
Ik heb al eerder gezegd: geef mij maar een dj die me zijn eigen verrassende keuze laat horen dan een muziekredactie die alleen maar op de lijst zet wat 'men' graag wil horen. (Voorwaarde is wel dat je echte muziekfreaks als dj moet hebben. Coen & Sander, Paul Rabbering, Giel Beelen en Michiel Veenstra komen dan dus niet meer in aanmerking.)
Als ze hier nog wel eens kwma zou ik nog luisteren :pquote:Op donderdag 6 maart 2008 02:10 schreef Toad het volgende:
Sirolf, ik kwam je gister tegen in een blad! Het zat al een tijdje op de stapel, dus het is vast alweer van enige tijd geleden.
Annemic! Komt ze hier nog wel 'ns?
Domien is hier elke dag, kan me niet voorstellen dat ze ook maar enige interrese heeft anders was ze hier wel.quote:Op donderdag 6 maart 2008 02:13 schreef Toad het volgende:
Ze is zeker haar wachtwoord kwijtgeraakt....
Annemic > Laatste bezoek: 154 dagen, 23 uur geleden.
Als jij ff zorgt dat ze online komt ga ik weer luisteren :pquote:Op donderdag 6 maart 2008 02:23 schreef Toad het volgende:
Als je ff smst of mailt komt ze meestal wel langs hoor.
Blijft een lekkere plaat van Kylie en Calvin.
Als we nu met zijn tweeen haar mail bombarderen en haar online krijgen doe ik met je mee want ze blijft een prettug dier om naar te kijken op de webcamquote:Op donderdag 6 maart 2008 02:23 schreef Toad het volgende:
Als je ff smst of mailt komt ze meestal wel langs hoor.
Blijft een lekkere plaat van Kylie en Calvin.
Ik heb zelf dus geen flauw idee in welk blad o.i.d. dat was...quote:Op donderdag 6 maart 2008 02:10 schreef Toad het volgende:
Sirolf, ik kwam je gister tegen in een blad! Het zat al een tijdje op de stapel, dus het is vast alweer van enige tijd geleden.
Annemic! Komt ze hier nog wel 'ns?
Iets met een M. Shit, nou ben ik de naam ook al kwijt...quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb zelf dus geen flauw idee in welk blad o.i.d. dat was...
Alleen dat ik inderdaad een keer aan zoiets heb meegedaan een paar maanden terug.
Ben toch eigenlijk stiekem wel benieuwd ja, dus als dat zou kunnen...quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:27 schreef Broekie het volgende:
[..]
Iets met een M. Shit, nou ben ik de naam ook al kwijt...
Ohja, Memory Magazine.
Volgens mij liggen er bij ons in het pand nog een aantal van die editie, wil er wel eentje naar je opsturen?
Ik heb moeite met je lijstje. Giel en Michiel zijn iig ook echte muziekfreaks....quote:Op donderdag 6 maart 2008 01:45 schreef broer het volgende:
Ik heb al eerder gezegd: geef mij maar een dj die me zijn eigen verrassende keuze laat horen dan een muziekredactie die alleen maar op de lijst zet wat 'men' graag wil horen. (Voorwaarde is wel dat je echte muziekfreaks als dj moet hebben. Coen & Sander, Paul Rabbering, Giel Beelen en Michiel Veenstra komen dan dus niet meer in aanmerking.)
Giel laat zijn wansmaak nog wel eens teveel doorschemeren vind ik.. en zo heel veel verstand heeft ie er ook niet van. En over Rabbering; Iemand die Paul Elstak serieus goed vindt kun je niet serieus goed vinden.quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:09 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik heb moeite met je lijstje. Giel en Michiel zijn iig ook echte muziekfreaks....
Ik vind dat je vandaag maar 2 keer mag melden dat je gaat vliegen van het weekendquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:12 schreef SilentChaos het volgende:
Moguh G!
Is't al weekend?
Alhoewel ik maar een kort weekend heb vanwege m'n vlucht
Goh wat een ramp
Daarom had ik het ook niet over Paul, maar over Michiel Veenstraquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:14 schreef cosmick het volgende:
Giel laat zijn wansmaak nog wel eens teveel doorschemeren vind ik.. en zo heel veel verstand heeft ie er ook niet van. En over Rabbering; Iemand die Paul Elstak serieus goed vindt kun je niet serieus goed vinden.
Wilde gewoon ook even iets zeggen over onze ziekenhuisomroep-djquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:15 schreef Glacier het volgende:
[..]
Daarom had ik het ook niet over Paul, maar over Michiel Veenstra
En "Losing My Religion". Die nu precies voor de 900 biljoenste keer op de radio isquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dit zet je in de bedrijven top-10![]()
.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
En "Losing My Religion". Die nu precies voor de 900 biljoenste keer op de radio is.
Met het nodige bier dan waarschijnlijkquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik probeer er nog enthousiast over te zijn. Klinkt best leuk als je deze in 't Limburgs zingt
.
Toch blijf ik het een leuke plaat vindenquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:28 schreef cosmick het volgende:
En "Losing My Religion". Die nu precies voor de 900 biljoenste keer op de radio is.
Drivequote:Op donderdag 6 maart 2008 09:32 schreef Glacier het volgende:
[..]
Toch blijf ik het een leuke plaat vindenHoewel ze wel meer What's The Frequency Kenneth, The One I Love, The Sidewinder Sleeps Tonight, Popsong 89 en Orange Crush zouden mogen draaien
Neehoor, ik had net alleen thee opquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Met het nodige bier dan waarschijnlijk.
Ik heb wel zin in die Monster-cd eigenlijkquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:37 schreef Glacier het volgende:
[..]
En Shiny Happy People, Daysleeper, Bang And Blame en Man On The Moon
quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind dat je vandaag maar 2 keer mag melden dat je gaat vliegen van het weekend.
Geintje hoor SC. Ik drop ook honderdenquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
Ok G, speciaal voor jou, m'n laatste keer dat ik het mag noemen van Cos...Hierbij mijn reisschema
aanstaande Zondag 15:15 richting Hong Kong
Maandag kom ik aan en vaar ik door naar Shenzen (ligt boven Hong Kong)
Dinsdag vlieg ik naar Shanghai naar de fabriek (2 uur rijden vanaf Shanghai)
Vrijdag vlieg ik dan door naar Toronto
Diezelfde vrijdag (tja datumgrens he) kom ik dan aan en dan vlieg ik een paar uur later door naar Cleveland.
Hier ben ik zaterdag t/m donderdag te vinden
Vrijdagavond huurtauto oppikken en zaterdag maar eens naar de niagara watervallen, ben toch vrij
Zondag m'n collega's + baas ophalen van't vliegveld
Donderdag terug naar NL
Geweldigquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:44 schreef SilentChaos het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
Ok G, speciaal voor jou, m'n laatste keer dat ik het mag noemen van Cos...Hierbij mijn reisschema
aanstaande Zondag 15:15 richting Hong Kong
Maandag kom ik aan en vaar ik door naar Shenzen (ligt boven Hong Kong)
Dinsdag vlieg ik naar Shanghai naar de fabriek (2 uur rijden vanaf Shanghai)
Vrijdag vlieg ik dan door naar Toronto
Diezelfde vrijdag (tja datumgrens he) kom ik dan aan en dan vlieg ik een paar uur later door naar Cleveland.
Hier ben ik zaterdag t/m donderdag te vinden
Vrijdagavond huurtauto oppikken en zaterdag maar eens naar de niagara watervallen, ben toch vrij
Zondag m'n collega's + baas ophalen van't vliegveld
Donderdag terug naar NL
Beste wel funky jaquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:38 schreef Glacier het volgende:
De nieuwe Kraak en Smaak is ook top btw
wat heb je het toch zwaarquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:21 schreef SilentChaos het volgende:
Sweet home Chicago
Chi City
Maar goed, daar kom ik pas in september
quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
* SilentChaos haalt een oude grap uit de kast
Enschede...Bestaat dat nog dan?
Nou ja, onze klanten zitten gewoon overalquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:47 schreef cosmick het volgende:
[..]. Ja echt! Wist ik ook niet hoor.
Maar ik had niet gedacht dat die kaartenbranche zo levendig zou zijn.
Dit is toch ook niet te geloven zegquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:28 schreef Againzender het volgende:
volgens mij is Rob ook niet weg van dit nummer, praatte nog een stuk door het nummer heen.
quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Net een heeeeeerlijk authentiek restaurantje met Italiaanse specialiteiten hier in de binnenstad ontdekt. Een werkelijk overheerlijk broodje zalmcarpaccio met parmezaanse kaas, een of andere heerlijke sla enz. gegeten
!
Was echt heerlijkquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:25 schreef cosmick het volgende:
[..]! Dat klinkt idd behoorljik goed en moet vast beter gesmaakt hebben dan mijn lunch.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
godverdomme, kutauto
kan niet starten nu...had vanochtend al ellende...bobine vonkt naar chassis ipv naar de bougies
ff kabeltje omdraaien (kabel heeft waarschijnlijk te hoge weerstand en is dus gaar...) en aan de slag met afplakken met ducktape zodat die vonk maar 1 kant op kan
* Sirolf start alvast de Eigen Huis & Tuin-tune.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
godverdomme, kutauto
kan niet starten nu...had vanochtend al ellende...bobine vonkt naar chassis ipv naar de bougies
ff kabeltje omdraaien (kabel heeft waarschijnlijk te hoge weerstand en is dus gaar...) en aan de slag met afplakken met ducktape zodat die vonk maar 1 kant op kan
Die bobine geeft een flinke spanning af (die laat je bougies vonken)quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:45 schreef cosmick het volgende:
Hoe kan een bobine nu ineens naar een chassis vonken eigenlijk.
Niet dat ik er verstand van heb hoor trouwens.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:23 schreef SilentChaos het volgende:
En Rabbering: Die zijn al een tijdje uit elkaarZo staat't ermee dus...
quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:25 schreef SilentChaos het volgende:
Verschrikkelijk goed nummer ditBehind Blue Eyes
Net zoals de rest van deze heren
Zo contradictie binnen 2 posts
Ik vind Limp Bizkit, zeker het oudere werk, verschrikkelijk sterke muziekquote:
Kijk, het wordt nog wel eens wat met onsquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:40 schreef SilentChaos het volgende:
Gewoon m'n radio UITGEZET voor deze verschrikkelijk val gezongen live versie
Nu vind ik't ook meteen een kutnummer! Zelfs het origineel..Gadverdamme wat een torture was dit...
Kunnen Cos en ik eindleijk handen schudden
Toen Stenders bij Yorin zat riep hij regelmatig dat hij platen kut vond. Het zelfde geldt voor Henk Westbroek, die riep dan wel eens, die plaat draaien we de gister toch ook ? Ik vind er niks aan.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:28 schreef Againzender het volgende:
volgens mij is Rob ook niet weg van dit nummer, praatte nog een stuk door het nummer heen.
Henk Westbroek was daar inderdaad heel erg leuk meequote:Op donderdag 6 maart 2008 14:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Toen Stenders bij Yorin zat riep hij regelmatig dat hij platen kut vond. Het zelfde geldt voor Henk Westbroek, die riep dan wel eens, die plaat draaien we de gister toch ook ? Ik vind er niks aan.
etc
Nee, het [insert Koreaans B-merk]-radiootje hier op het werk geeft me hetzelfde idee.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:11 schreef cosmick het volgende:
Er zitten wel heel veel hi-hats in die Kylie. Of er zit teveel hoog in mijn Pioneer uit '78.
Nou inderdaad, heir wil ik m'n radio nog wel ietsje harder voor zetten (lekkere gitaren zijn altijd goedquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:33 schreef cosmick het volgende:
't Is iig beter dan "Thunder".
Zegt iemand die van Axel Rose en Nickelback houdt!quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar Thunder, daar gaat'ie te keer als een kraai!
De rest van de plaat helaas niet.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:39 schreef SilentChaos het volgende:
Dit intro van Bleeding Love doet me altijd denken aan Nothing Compares....
Eensquote:
Volgens mij staat Axel nou niet bepaald bekend als iemand met een prettig stemgeluidquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
T'is maar net wat je wel of niet een prettig stemgeluid vindt
Vooral naar C&S kijk ik éééénorm uit volgende week!quote:Giel Beelen maakt 'Telekids Radio' tijdens 3FM Classic Request
Giel Beelen maakt 'Telekids Radio' tijdens 3FM Classic Request3FM draait vanaf morgenavond 19:00 uur tot vrijdag 14 maart 19:00 uur alleen maar pop en rockclassics, gekozen door de 3FM dj’s en luisteraars. Tijdens '3FM Classic Request' bepalen zij wat er gedraaid wordt. Hoogtepunt van de week is de Classic Request Top 100 op vrijdag 14 maart van 09:00 tot 18:00 met de favoriete classic platen van de 3FM luisteraar.
Aanstaande zaterdag is er een speciale Mega Top 50 te horen met de beste nummer 1 noteringen van vóór 2000. Eric Corton draait vervolgens de live juweeltjes uit het That’s Live archief. In Weekend DNA ontvangen Annemieke Schollaardt en Domien Verschuuren dj Charlie Lownoise en spelen de Crazy Pianos Classic Requests. Vanaf 23:00 mixt Dave Clarke in 3VOOR12WHITENOISE classic techno, electro en newbeat tracks.
Giel Beelen maakt op dinsdag samen met Irene Moors eenmalig Telekids Radio. Coen en Sander spelen elke dag classic radiospelletjes zoals 'Toontje hoger-toontje lager', '50 Pop of een envelop', 'Zeg eens uh’ en 'Wat is waar?' Dj Paul Rabbering speelt zijn vaste popduel in 'classic' stijl, met enkel vragen over muziek van vóór 2000.
Vrijdag na de Classic Request Top 100 sluit Martin Boer de week af met een uur durende Dance Classics Party Mix.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sommige platen komen écht te vaak voorbij.
Voicstquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:37 schreef SilentChaos het volgende:
Godver, wil ik m'n kabel van m'n verdeelkap naar m'n bobine omdraaien, breekt die hele kabel doormidden
Dat verklaart't probleem wel
De ANWB komt er zo aan
Succesquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:37 schreef SilentChaos het volgende:
Godver, wil ik m'n kabel van m'n verdeelkap naar m'n bobine omdraaien, breekt die hele kabel doormidden
Dat verklaart't probleem wel
De ANWB komt er zo aan
Zeker een leuk programmaquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:36 schreef -Hans- het volgende:
Rail Away van de EO heb ik ook een paar keer gezien en dat is echt een te gek programma! Prachtig landschap met mooie treinen en ik ben sowieso wel treinen "gek". Leuk programma!
Lijkt me juist leuk! Even die trip down memory lane doortrekken in de spelletjesquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7008 :
[..]Coen en Sander spelen elke dag classic radiospelletjes zoals 'Toontje hoger-toontje lager', '50 Pop of een envelop', 'Zeg eens uh’ en 'Wat is waar?
Vooral naar C&S kijk ik éééénorm uit volgende week!
Kijkt inderdaad lekker wegquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:36 schreef -Hans- het volgende:
Heej Glacier !
Rail Away van de EO heb ik ook een paar keer gezien en dat is echt een te gek programma! Prachtig landschap met mooie treinen en ik ben sowieso wel treinen "gek". Leuk programma!
Tsja, Gerard Ekdom heeft volgens mij ook de reclame voor de Top 2000 CD ingesproken, van 2 maanden terug ofzo..quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:58 schreef Glacier het volgende:
Op KinkFM hoor je nu de hele tijd een reclame van Off The Record, ingesproken door Gerard Ekdom
leuk programma jaquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:36 schreef -Hans- het volgende:
Heej Glacier !
Ben ik het wel mee eensquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:18 schreef borisz het volgende:
[..]
leuk programma ja. Leukste EO programma wat er is
Met afstand! Rail away is het enige wat ik van de EO zie/luisterquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:18 schreef borisz het volgende:
[..]
leuk programma ja. Leukste EO programma wat er is
Ah! Ga ik nu door voor de koelkast?quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:27 schreef MartijnMuijs het volgende:
Ola mensen! En ook gefeliciteerd he... Maricha is bij de grande finale van De Mol...
Die jongen moet ook een keer vakantie hebben natuurlijk...quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:44 schreef Sirolf het volgende:
Jammer dat die Disneyfreak z'n telefoon niet opneemt.
Hey Tjitsequote:Op donderdag 6 maart 2008 19:47 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Die jongen moet ook een keer vakantie hebben natuurlijk...Maar dit is een mooi gebaar namens de 3FM luisteraars
Ja, ik bedacht me ineens dat ik nog ergens een inlog had voor het FokForum.nl. Ik moet me hier maar eens wat vaker laten zijn...quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hey Tjitse
De weg naar het forum ook weer gevonden? Nu nog een mooie avatar.
Komende zomer zal 3fm wel weer veranderen in Veenstra FMquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:47 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Die jongen moet ook een keer vakantie hebben natuurlijk...Maar dit is een mooi gebaar namens de 3FM luisteraars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |