Beste wel funky jaquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:38 schreef Glacier het volgende:
De nieuwe Kraak en Smaak is ook top btw
wat heb je het toch zwaarquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:21 schreef SilentChaos het volgende:
Sweet home Chicago
Chi City
Maar goed, daar kom ik pas in september
quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
* SilentChaos haalt een oude grap uit de kast
Enschede...Bestaat dat nog dan?
Nou ja, onze klanten zitten gewoon overalquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:47 schreef cosmick het volgende:
[..]. Ja echt! Wist ik ook niet hoor.
Maar ik had niet gedacht dat die kaartenbranche zo levendig zou zijn.
Dit is toch ook niet te geloven zegquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:28 schreef Againzender het volgende:
volgens mij is Rob ook niet weg van dit nummer, praatte nog een stuk door het nummer heen.
quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Net een heeeeeerlijk authentiek restaurantje met Italiaanse specialiteiten hier in de binnenstad ontdekt. Een werkelijk overheerlijk broodje zalmcarpaccio met parmezaanse kaas, een of andere heerlijke sla enz. gegeten
!
Was echt heerlijkquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:25 schreef cosmick het volgende:
[..]! Dat klinkt idd behoorljik goed en moet vast beter gesmaakt hebben dan mijn lunch.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
godverdomme, kutauto
kan niet starten nu...had vanochtend al ellende...bobine vonkt naar chassis ipv naar de bougies
ff kabeltje omdraaien (kabel heeft waarschijnlijk te hoge weerstand en is dus gaar...) en aan de slag met afplakken met ducktape zodat die vonk maar 1 kant op kan
* Sirolf start alvast de Eigen Huis & Tuin-tune.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
godverdomme, kutauto
kan niet starten nu...had vanochtend al ellende...bobine vonkt naar chassis ipv naar de bougies
ff kabeltje omdraaien (kabel heeft waarschijnlijk te hoge weerstand en is dus gaar...) en aan de slag met afplakken met ducktape zodat die vonk maar 1 kant op kan
Die bobine geeft een flinke spanning af (die laat je bougies vonken)quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:45 schreef cosmick het volgende:
Hoe kan een bobine nu ineens naar een chassis vonken eigenlijk.
Niet dat ik er verstand van heb hoor trouwens.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:23 schreef SilentChaos het volgende:
En Rabbering: Die zijn al een tijdje uit elkaarZo staat't ermee dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |