quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:25 schreef SilentChaos het volgende:
Verschrikkelijk goed nummer ditBehind Blue Eyes
Net zoals de rest van deze heren
Zo contradictie binnen 2 posts
Ik vind Limp Bizkit, zeker het oudere werk, verschrikkelijk sterke muziekquote:
Kijk, het wordt nog wel eens wat met onsquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:40 schreef SilentChaos het volgende:
Gewoon m'n radio UITGEZET voor deze verschrikkelijk val gezongen live versie
Nu vind ik't ook meteen een kutnummer! Zelfs het origineel..Gadverdamme wat een torture was dit...
Kunnen Cos en ik eindleijk handen schudden
Toen Stenders bij Yorin zat riep hij regelmatig dat hij platen kut vond. Het zelfde geldt voor Henk Westbroek, die riep dan wel eens, die plaat draaien we de gister toch ook ? Ik vind er niks aan.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:28 schreef Againzender het volgende:
volgens mij is Rob ook niet weg van dit nummer, praatte nog een stuk door het nummer heen.
Henk Westbroek was daar inderdaad heel erg leuk meequote:Op donderdag 6 maart 2008 14:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Toen Stenders bij Yorin zat riep hij regelmatig dat hij platen kut vond. Het zelfde geldt voor Henk Westbroek, die riep dan wel eens, die plaat draaien we de gister toch ook ? Ik vind er niks aan.
etc
Nee, het [insert Koreaans B-merk]-radiootje hier op het werk geeft me hetzelfde idee.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:11 schreef cosmick het volgende:
Er zitten wel heel veel hi-hats in die Kylie. Of er zit teveel hoog in mijn Pioneer uit '78.
Nou inderdaad, heir wil ik m'n radio nog wel ietsje harder voor zetten (lekkere gitaren zijn altijd goedquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:33 schreef cosmick het volgende:
't Is iig beter dan "Thunder".
Zegt iemand die van Axel Rose en Nickelback houdt!quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar Thunder, daar gaat'ie te keer als een kraai!
De rest van de plaat helaas niet.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:39 schreef SilentChaos het volgende:
Dit intro van Bleeding Love doet me altijd denken aan Nothing Compares....
Eensquote:
Volgens mij staat Axel nou niet bepaald bekend als iemand met een prettig stemgeluidquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
T'is maar net wat je wel of niet een prettig stemgeluid vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |