Hallelujahquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:44 schreef Sersjee het volgende:
Genoeg negativiteit gelezen... R.E.M. is op de radio! Laat ons blij zijn!
R.E.M.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:44 schreef Sersjee het volgende:
Ok dan:quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:44 schreef Sersjee het volgende:
Het is dat ik geen familie in maastricht heb anders zou ik denken dat je mijn tweelingbroer zou kunnen zijn roel, we irriteren ons aan dezelfde bands in ieder gevalquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend![]()
. Dat die wasbeertjes maar met perziken gaan spelen
.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het is dat ik geen familie in maastricht heb anders zou ik denken dat je mijn tweelingbroer zou kunnen zijn roel, we irriteren ons aan dezelfde bands in ieder geval
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:56 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen dan maar weer!
Have a good onequote:Op woensdag 5 maart 2008 21:56 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen dan maar weer!
Precies, dat is nou echt een plaat die ik al een tijd niet meer heb gehoord. Blijft erg fijn om te horenquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:56 schreef Sersjee het volgende:
![]()
Leuk, Kula Shaker! Die hoor je niet vaak...
Inderdaad er lopen genoeg dj's bij 3fm rond met een echt goede muzieksmaak maar het is afentoe tenenkrommend wat er voorbij komt op de zenderquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:01 schreef Timo20 het volgende:
Kula Shaker dus
thanks.
Kijk, dat soort platen moeten ze nou vaker draaien. Wat dat aan gaat kan 3FM zich echt een voorbeeld nemen aan Studio Brussel: gewoon van alles door elkaar draaien, maakt niet uit of het bekend is of niet, zolang het maar goed is![]()
. Vorige week op StuBru: de originele mix van The Man With The Red Face van Laurent Garnier erop. Ruim 9 minuten van begin tot einde. Dat zouden ze nou vaker moeten doen
![]()
Lekker plaatje, kwam vanmiddag ook voorbij op kinkfmquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:08 schreef Sersjee het volgende:
Met een kleine vertraging toch m'n request: Vampire Weekend
Absoluutquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Inderdaad er lopen genoeg dj's bij 3fm rond met een echt goede muzieksmaak maar het is afentoe tenenkrommend wat er voorbij komt op de zender
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme. Ik zit voetbal te kijken. "Deze commercial wordt mede mogelijk gemaakt door de C&S-show."![]()
![]()
Rot op! Sterf! Houd je etherterrorisme beperkt tot tussen 4 en 7.
Ah, je hebt ze binnenquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:20 schreef Broekie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik begrijp daar ook niets van. Ik mag graag naar KX luisteren, waar de dj's (kennelijk) de volledige vrijheid hebben. En dat is toch vele malen leuker. Er wordt geen plaat doodgedraaid en je hoort nog eens iets nieuws of juist heel ouds.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:13 schreef Timo20 het volgende:
jammer dat ze zich zo aan die playlisten moeten houden. Als dat niet was kon er nog wel eens wat beters voorbij komen
Dat zijn inderdaad de dj's waar ik problemen mee heb, veenstra heeft een tijde geduurd maar die komt ook in het lijstje, giel is toch te vroeg voor me dus dat luister ik niet.Heb nu de hele middag kinkfm geluisterd, heerlijke verfrissende muziek, veronica is ook wel te pruimen als je meer van de classics houdt voor een paar uur.3fm zou een mix moeten draaien qua muziek wat stenders,ekdom en corton goed vinden denk ik, dan wordt het een topszender!quote:Op donderdag 6 maart 2008 01:45 schreef broer het volgende:
[..]
Ik begrijp daar ook niets van. Ik mag graag naar KX luisteren, waar de dj's (kennelijk) de volledige vrijheid hebben. En dat is toch vele malen leuker. Er wordt geen plaat doodgedraaid en je hoort nog eens iets nieuws of juist heel ouds.
Ik heb al eerder gezegd: geef mij maar een dj die me zijn eigen verrassende keuze laat horen dan een muziekredactie die alleen maar op de lijst zet wat 'men' graag wil horen. (Voorwaarde is wel dat je echte muziekfreaks als dj moet hebben. Coen & Sander, Paul Rabbering, Giel Beelen en Michiel Veenstra komen dan dus niet meer in aanmerking.)
Als ze hier nog wel eens kwma zou ik nog luisteren :pquote:Op donderdag 6 maart 2008 02:10 schreef Toad het volgende:
Sirolf, ik kwam je gister tegen in een blad! Het zat al een tijdje op de stapel, dus het is vast alweer van enige tijd geleden.
Annemic! Komt ze hier nog wel 'ns?
Domien is hier elke dag, kan me niet voorstellen dat ze ook maar enige interrese heeft anders was ze hier wel.quote:Op donderdag 6 maart 2008 02:13 schreef Toad het volgende:
Ze is zeker haar wachtwoord kwijtgeraakt....
Annemic > Laatste bezoek: 154 dagen, 23 uur geleden.
Als jij ff zorgt dat ze online komt ga ik weer luisteren :pquote:Op donderdag 6 maart 2008 02:23 schreef Toad het volgende:
Als je ff smst of mailt komt ze meestal wel langs hoor.
Blijft een lekkere plaat van Kylie en Calvin.
Als we nu met zijn tweeen haar mail bombarderen en haar online krijgen doe ik met je mee want ze blijft een prettug dier om naar te kijken op de webcamquote:Op donderdag 6 maart 2008 02:23 schreef Toad het volgende:
Als je ff smst of mailt komt ze meestal wel langs hoor.
Blijft een lekkere plaat van Kylie en Calvin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |