Goedenavond Maricha!quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:05 schreef Maricha het volgende:
Dan ben ik de eerste voor vanavond: hallloooooo
Nee joh, vierdst!quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:09 schreef MartijnMuijs het volgende:
Derdst!
ja hoor! Waarom ze jou zelf niet even heeft gebeld....had net zo makkelijk gekund. Maar goed....quote:
Mooiquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:13 schreef Maricha het volgende:
[..]
ja hoor! Waarom ze jou zelf niet even heeft gebeld....had net zo makkelijk gekund. Maar goed....
Precies!quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mooi
Beetje raar, maar nu heb je mij wel mooi ff aan de telefoon gehad. Gebeurt niet elke dag
En past ook nog in de categorie: Nooit meer wat van gehoord.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:35 schreef Sersjee het volgende:De boodschappen zijn weer in huis...
EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!
Heb ze maandag op Schiphol afgezet, dus die zijn er allang niet meerquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:36 schreef Marc63 het volgende:
Morgen groot feest in huize Veenstra? Of is ie al op vakantie?
Hij heeft niet eens de Mol-onthulling afgewacht?quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:37 schreef Maricha het volgende:
[..]
Heb ze maandag op Schiphol afgezet, dus die zijn er allang niet meer
Morgen komt er dus een pakketje binnen op de redactie vanaf een exotisch Disneypark strand met een stuk taart!quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:37 schreef Maricha het volgende:
[..]
Heb ze maandag op Schiphol afgezet, dus die zijn er allang niet meer
Ik zat net in een lang telefoongesprek (het grote nadeel van Skype: het kost niks, waardoor je lange gesprekken krijgtquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:25 schreef Broekie het volgende:
Berichtje vanuit de bus (ben nog onderweg naar huis), leuke MMIHEDF net
.
Op dat exotische strand is het morgen dus feest. Dat vraagt om een belletje even over 7 (of hoe laat het gesprek ook opgenomen wordt).quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Morgen komt er dus een pakketje binnen op de redactie vanaf een exotisch Disneypark strand met een stuk taart!
Goed idee!quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Op dat exotische strand is het morgen dus feest. Dat vraagt om een belletje even over 7 (of hoe laat het gesprek ook opgenomen wordt).
Nee hoor, dat was zeker niet die Roy! Zijn stem lijkt een klein beetje op deze Roy, maar de Roy van het wakker bellen, spreek ik nog regelmatig en was het zeker nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:53 schreef -Hans- het volgende:
Is dit nou DE Roy die altijd naar MetMichiel belt? Qua stem volgens mij wel.
Even Maricha wakker bellen: http://home.planet.nl/~janni052/Maricha.mp3 die Roy dus
Nou....nu is voor jullie de verrassing er al af......dat had ik ook al verzonnenquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Op dat exotische strand is het morgen dus feest. Dat vraagt om een belletje even over 7 (of hoe laat het gesprek ook opgenomen wordt).
Je had nu ook kunnen zeggen "ja leuk bedacht, maar we hebben wat anders in gedachten" en dan was het nog steeds een verrassing geblevenquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:57 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nou....nu is voor jullie de verrassing er al af......dat had ik ook al verzonnen
't Is enigszins voorspelbaar...quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:57 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nou....nu is voor jullie de verrassing er al af......dat had ik ook al verzonnen
Voor jullie wel, jaquote:
Dit jaar heeft 'ie Mickey Mouse-oren laten implanteren bij de plastisch chirurg?quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:10 schreef Marc63 het volgende:
Zou Michiel dit jaar ook weer met een verrassing thuis komen? Vorig jaar had ie ineens een ring om zn vinger.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dit jaar heeft 'ie Mickey Mouse-oren laten implanteren bij de plastisch chirurg?
Ik ga naar Room Elevenquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:18 schreef Sirolf het volgende:
Extince? No way!
Ik wil naar Room Eleven!
Waar ga je dan voor?quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
22 juni.
Volgens mij ben ik wel de enige van ons die niet specifiek voor Room Eleven gaat.
Ik hoop dit jaar met niets...... Anders hebben we weer paniek in de vriendengroep (zoals een jaar geleden...)quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:10 schreef Marc63 het volgende:
Zou Michiel dit jaar ook weer met een verrassing thuis komen? Vorig jaar had ie ineens een ring om zn vinger.
Het zou wel een leuke traditie kunnen worden.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik hoop dit jaar met niets...... Anders hebben we weer paniek in de vriendengroep (zoals een jaar geleden...)
Haha... ik hoorde het toen op zaterdag bij Eddy Zoey. Tessel vertelde het nieuws vers van de pers en vol verbazing.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik hoop dit jaar met niets...... Anders hebben we weer paniek in de vriendengroep (zoals een jaar geleden...)
Mwah, hij zal toch wel op z'n minst met wat souvenirtjes voor jullie terug komen?quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
uuhhm okay. Moest toch weer even aan het fragment denken want die blijft toch wel erg geestig.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:56 schreef Maricha het volgende:
Nee hoor, dat was zeker niet die Roy! Zijn stem lijkt een klein beetje op deze Roy, maar de Roy van het wakker bellen, spreek ik nog regelmatig en was het zeker niet
Omdat ik ze gebeld hadquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Haha... ik hoorde het toen op zaterdag bij Eddy Zoey. Tessel vertelde het nieuws vers van de pers en vol verbazing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |