Met het nodige bier dan waarschijnlijkquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik probeer er nog enthousiast over te zijn. Klinkt best leuk als je deze in 't Limburgs zingt
.
Toch blijf ik het een leuke plaat vindenquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:28 schreef cosmick het volgende:
En "Losing My Religion". Die nu precies voor de 900 biljoenste keer op de radio is.
Drivequote:Op donderdag 6 maart 2008 09:32 schreef Glacier het volgende:
[..]
Toch blijf ik het een leuke plaat vindenHoewel ze wel meer What's The Frequency Kenneth, The One I Love, The Sidewinder Sleeps Tonight, Popsong 89 en Orange Crush zouden mogen draaien
Neehoor, ik had net alleen thee opquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Met het nodige bier dan waarschijnlijk.
Ik heb wel zin in die Monster-cd eigenlijkquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:37 schreef Glacier het volgende:
[..]
En Shiny Happy People, Daysleeper, Bang And Blame en Man On The Moon
quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind dat je vandaag maar 2 keer mag melden dat je gaat vliegen van het weekend.
Geintje hoor SC. Ik drop ook honderdenquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
Ok G, speciaal voor jou, m'n laatste keer dat ik het mag noemen van Cos...Hierbij mijn reisschema
aanstaande Zondag 15:15 richting Hong Kong
Maandag kom ik aan en vaar ik door naar Shenzen (ligt boven Hong Kong)
Dinsdag vlieg ik naar Shanghai naar de fabriek (2 uur rijden vanaf Shanghai)
Vrijdag vlieg ik dan door naar Toronto
Diezelfde vrijdag (tja datumgrens he) kom ik dan aan en dan vlieg ik een paar uur later door naar Cleveland.
Hier ben ik zaterdag t/m donderdag te vinden
Vrijdagavond huurtauto oppikken en zaterdag maar eens naar de niagara watervallen, ben toch vrij
Zondag m'n collega's + baas ophalen van't vliegveld
Donderdag terug naar NL
Geweldigquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:44 schreef SilentChaos het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
Ok G, speciaal voor jou, m'n laatste keer dat ik het mag noemen van Cos...Hierbij mijn reisschema
aanstaande Zondag 15:15 richting Hong Kong
Maandag kom ik aan en vaar ik door naar Shenzen (ligt boven Hong Kong)
Dinsdag vlieg ik naar Shanghai naar de fabriek (2 uur rijden vanaf Shanghai)
Vrijdag vlieg ik dan door naar Toronto
Diezelfde vrijdag (tja datumgrens he) kom ik dan aan en dan vlieg ik een paar uur later door naar Cleveland.
Hier ben ik zaterdag t/m donderdag te vinden
Vrijdagavond huurtauto oppikken en zaterdag maar eens naar de niagara watervallen, ben toch vrij
Zondag m'n collega's + baas ophalen van't vliegveld
Donderdag terug naar NL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |