Vooral naar C&S kijk ik éééénorm uit volgende week!quote:Giel Beelen maakt 'Telekids Radio' tijdens 3FM Classic Request
Giel Beelen maakt 'Telekids Radio' tijdens 3FM Classic Request3FM draait vanaf morgenavond 19:00 uur tot vrijdag 14 maart 19:00 uur alleen maar pop en rockclassics, gekozen door de 3FM dj’s en luisteraars. Tijdens '3FM Classic Request' bepalen zij wat er gedraaid wordt. Hoogtepunt van de week is de Classic Request Top 100 op vrijdag 14 maart van 09:00 tot 18:00 met de favoriete classic platen van de 3FM luisteraar.
Aanstaande zaterdag is er een speciale Mega Top 50 te horen met de beste nummer 1 noteringen van vóór 2000. Eric Corton draait vervolgens de live juweeltjes uit het That’s Live archief. In Weekend DNA ontvangen Annemieke Schollaardt en Domien Verschuuren dj Charlie Lownoise en spelen de Crazy Pianos Classic Requests. Vanaf 23:00 mixt Dave Clarke in 3VOOR12WHITENOISE classic techno, electro en newbeat tracks.
Giel Beelen maakt op dinsdag samen met Irene Moors eenmalig Telekids Radio. Coen en Sander spelen elke dag classic radiospelletjes zoals 'Toontje hoger-toontje lager', '50 Pop of een envelop', 'Zeg eens uh’ en 'Wat is waar?' Dj Paul Rabbering speelt zijn vaste popduel in 'classic' stijl, met enkel vragen over muziek van vóór 2000.
Vrijdag na de Classic Request Top 100 sluit Martin Boer de week af met een uur durende Dance Classics Party Mix.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sommige platen komen écht te vaak voorbij.
Voicstquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:37 schreef SilentChaos het volgende:
Godver, wil ik m'n kabel van m'n verdeelkap naar m'n bobine omdraaien, breekt die hele kabel doormidden
Dat verklaart't probleem wel
De ANWB komt er zo aan
Succesquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:37 schreef SilentChaos het volgende:
Godver, wil ik m'n kabel van m'n verdeelkap naar m'n bobine omdraaien, breekt die hele kabel doormidden
Dat verklaart't probleem wel
De ANWB komt er zo aan
Zeker een leuk programmaquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:36 schreef -Hans- het volgende:
Rail Away van de EO heb ik ook een paar keer gezien en dat is echt een te gek programma! Prachtig landschap met mooie treinen en ik ben sowieso wel treinen "gek". Leuk programma!
Lijkt me juist leuk! Even die trip down memory lane doortrekken in de spelletjesquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7008 :
[..]Coen en Sander spelen elke dag classic radiospelletjes zoals 'Toontje hoger-toontje lager', '50 Pop of een envelop', 'Zeg eens uh’ en 'Wat is waar?
Vooral naar C&S kijk ik éééénorm uit volgende week!
Kijkt inderdaad lekker wegquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:36 schreef -Hans- het volgende:
Heej Glacier !
Rail Away van de EO heb ik ook een paar keer gezien en dat is echt een te gek programma! Prachtig landschap met mooie treinen en ik ben sowieso wel treinen "gek". Leuk programma!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |