quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sommige platen komen écht te vaak voorbij.
Voicstquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:37 schreef SilentChaos het volgende:
Godver, wil ik m'n kabel van m'n verdeelkap naar m'n bobine omdraaien, breekt die hele kabel doormidden
Dat verklaart't probleem wel
De ANWB komt er zo aan
Succesquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:37 schreef SilentChaos het volgende:
Godver, wil ik m'n kabel van m'n verdeelkap naar m'n bobine omdraaien, breekt die hele kabel doormidden
Dat verklaart't probleem wel
De ANWB komt er zo aan
Zeker een leuk programmaquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:36 schreef -Hans- het volgende:
Rail Away van de EO heb ik ook een paar keer gezien en dat is echt een te gek programma! Prachtig landschap met mooie treinen en ik ben sowieso wel treinen "gek". Leuk programma!
Lijkt me juist leuk! Even die trip down memory lane doortrekken in de spelletjesquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7008 :
[..]Coen en Sander spelen elke dag classic radiospelletjes zoals 'Toontje hoger-toontje lager', '50 Pop of een envelop', 'Zeg eens uh’ en 'Wat is waar?
Vooral naar C&S kijk ik éééénorm uit volgende week!
Kijkt inderdaad lekker wegquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:36 schreef -Hans- het volgende:
Heej Glacier !
Rail Away van de EO heb ik ook een paar keer gezien en dat is echt een te gek programma! Prachtig landschap met mooie treinen en ik ben sowieso wel treinen "gek". Leuk programma!
Tsja, Gerard Ekdom heeft volgens mij ook de reclame voor de Top 2000 CD ingesproken, van 2 maanden terug ofzo..quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:58 schreef Glacier het volgende:
Op KinkFM hoor je nu de hele tijd een reclame van Off The Record, ingesproken door Gerard Ekdom
leuk programma jaquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:36 schreef -Hans- het volgende:
Heej Glacier !
Ben ik het wel mee eensquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:18 schreef borisz het volgende:
[..]
leuk programma ja. Leukste EO programma wat er is
Met afstand! Rail away is het enige wat ik van de EO zie/luisterquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:18 schreef borisz het volgende:
[..]
leuk programma ja. Leukste EO programma wat er is
Ah! Ga ik nu door voor de koelkast?quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:27 schreef MartijnMuijs het volgende:
Ola mensen! En ook gefeliciteerd he... Maricha is bij de grande finale van De Mol...
Die jongen moet ook een keer vakantie hebben natuurlijk...quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:44 schreef Sirolf het volgende:
Jammer dat die Disneyfreak z'n telefoon niet opneemt.
Hey Tjitsequote:Op donderdag 6 maart 2008 19:47 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Die jongen moet ook een keer vakantie hebben natuurlijk...Maar dit is een mooi gebaar namens de 3FM luisteraars
Ja, ik bedacht me ineens dat ik nog ergens een inlog had voor het FokForum.nl. Ik moet me hier maar eens wat vaker laten zijn...quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hey Tjitse
De weg naar het forum ook weer gevonden? Nu nog een mooie avatar.
Komende zomer zal 3fm wel weer veranderen in Veenstra FMquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:47 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Die jongen moet ook een keer vakantie hebben natuurlijk...Maar dit is een mooi gebaar namens de 3FM luisteraars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |