JA sorry, ik wist niks beters en toen AIR voorbij kwam wat het alleen maar inkoppenquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:24 schreef Timo20 het volgende:@ TT.
Speaking of koffieLaat ik die nou nog maar eens gaan maken
![]()
F*cking Idols op 3FM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die schreeuwlelijk weer zeker. Snap niet dat 3FM het draaitquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:25 schreef -Hans- het volgende:
Wat is dit voor een vreselijk bagger die plaat van die zgn 'Idols' mevrouw. Vreselijk dit.
Ook dat nogquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:27 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf, Tokio Hotel !
Waarschijnlijk omdat het de nieuwe nummer 1 van Nederland is/zal worden.. Misschien vinden ze het ook wel goed, maar ik absoluut niet.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Die schreeuwlelijk weer zeker. Snap niet dat 3FM het draait
Kutplaat, John Ewbank heeft toch wel wat beters geschreven.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het de nieuwe nummer 1 van Nederland is/zal worden.. Misschien vinden ze het ook wel goed, maar ik absoluut niet.
Nee hoor, hij wordt gewoon echt veel aangevraagd!quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het de nieuwe nummer 1 van Nederland is/zal worden.. Misschien vinden ze het ook wel goed, maar ik absoluut niet.
Vind het een verademing vergeleken met de plaat van net.. Blijft wel geinig om de reacties hier te lezen als Tokia Hotel wordt gedraaid.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:28 schreef Piles het volgende:
Ook dat nog
Je zou bijna blijer worden van niet luisteren, dan van wel luisteren
Note: de melodie vond ik tof, maar de zang echt nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:25 schreef -Hans- het volgende:
Wat is dit voor een vreselijk bagger die plaat van die zgn 'Idols' mevrouw. Vreselijk dit.
Hmmmmm, Editors? R.E.M.? Die komen zo....quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:30 schreef TheZapster het volgende:
Neeeeeeeeeee, wat is dit nou, ik luister 's avonds weer eens 3fm en wat krijg ik te horen leaf![]()
![]()
![]()
,die Idols trol
![]()
![]()
![]()
![]()
en als klapper van de avond nog eens tokio hotel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was het in elk geval niet, hihi!quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:30 schreef Maricha het volgende:
Nee hoor, hij wordt gewoon echt veel aangevraagd!
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:31 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hmmmmm, Editors? R.E.M.? Die komen zo....
Ze waren vanavond bij DWDD. Wat een mooie dame is die zangeresquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:27 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben even een minuutje of 3 naar Room Eleven luisteren hoor...
Bijna 2200 en 3v12 tijdquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:30 schreef TheZapster het volgende:
Neeeeeeeeeee, wat is dit nou, ik luister 's avonds weer eens 3fm en wat krijg ik te horen leaf![]()
![]()
![]()
,die Idols trol
![]()
![]()
![]()
![]()
en als klapper van de avond nog eens tokio hotel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet meteen weer waarom ik de laatste tijd steeds minder 3fm luister![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:31 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ook niet denderend maar altijd veeeeel beter van wat ik daarnet hoorde maar gelukkig is Corton erzoquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:31 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ohja, fuck, dat was vanavond... Vergeten te kijkenquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ze waren vanavond bij DWDD. Wat een mooie dame is die zangeres![]()
Ik ookquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgende week sta ik in de HMH met m'n vlaggetje![]()
We houden het dan maar op een dipje...
Het is allemaal zo weinig boeiende en braaf. Op het eind wordt nog geprobeerd om het een beetje boeiend te maken door haar uithaal, echter heeft ze zo'n vervelende schreeuwstem dat het juist averechts werkt. Als ze wat meer schor zou klinken dan had ik het wat beter getrokken, maar dit is echt zo’n net niet stemgeluid.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:30 schreef Timo20 het volgende:
Note: de melodie vond ik tof, maar de zang echt niet
En dan nooit Arcade Fire draaien![]()
![]()
* Sirolf kijkt nooit DWDD...quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ze waren vanavond bij DWDD. Wat een mooie dame is die zangeres![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:34 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ohja, fuck, dat was vanavond... Vergeten te kijken
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:36 schreef TheZapster het volgende:
Grootste mysterie vindt ik de mensen die NOG STEEDS leaf aanvragen na al die maanden het bijna elk uur te horenom maar niet te beginnen over alain clark en zijn vader
hier is dat standaard om half 8quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf kijkt nooit DWDD...![]()
Dat wordt later vanavond UitzendingGemisten!
Ik snap er ook geen zak van...quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:36 schreef TheZapster het volgende:
Grootste mysterie vindt ik de mensen die NOG STEEDS leaf aanvragen na al die maanden het bijna elk uur te horenom maar niet te beginnen over alain clark en zijn vader
En John Mayerquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:31 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik bler ook..om het te overstemmenquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Leaf blére ik nog steeds mee, bij Alain Clark zet ik nog steeds het geluid uit
Niet iedereen is zo'n muziekfreak zoals ons. Luister maar eens naar Radio 538, dan is 3FM toch echt de beste keus hoor!quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen zak van...
Mariesj, jij kunt toch bepalen en/of aardig bijsturen welke requests er wel en niet gedraaid worden....Kies dan de komende 6 eeuwen eens niet voor iets van Leaf of dat sentimentele gereutel van die Clark
.
.
En geen Racoon en Krezip als je toch bezig bentquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen zak van...
Mariesj, jij kunt toch bepalen en/of aardig bijsturen welke requests er wel en niet gedraaid worden....Kies dan de komende 6 eeuwen eens niet voor iets van Leaf of dat sentimentele gereutel van die Clark
.
.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo'n muziekfreak zoals ons. Luister maar eens naar Radio 538, dan is 3FM toch echt de besteeen betere keus hoor!
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo'n muziekfreak zoals ons. Luister maar eens naar Radio 538, dan is 3FM toch echt de beste keus hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |