1 van de weinige honden waar ik van houdquote:
Ik heb het liefst een hond van het formaat retriever of herder. Groot, maar niet te groot. En natuurlijk niet zo'n iel beestje dat te weinig te eten heeft gekregen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:31 schreef Broekie het volgende:
Herders, Retrievers, Labradors en Collies. Dat blijven toch wel mijn favorieten.
Ik heb een kruising tussen een Duitse Herder en een Schotse Collie gehad. Schat van een beest, maar op het laatst kon ze gewoon niet meer. Ze was opquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb het liefst een hond van het formaat retriever of herder. Groot, maar niet te groot. En natuurlijk niet zo'n iel beestje dat te weinig te eten heeft gekregen.
quote:
Nah, geef mij maar een hondquote:
Had ik met onze oudste golden retriever (die ook op de foto staat). 13,5 jaar geworden en dat is heul erg oud voor een GR. Achterpoten wilden niet meer en dus een spuitje moeten geven. Alweer bijna een jaar geleden.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:42 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik heb een kruising tussen een Duitse Herder en een Schotse Collie gehad. Schat van een beest, maar op het laatst kon ze gewoon niet meer. Ze was op.
Lees even terug, dan zal je lezen dat ze tijdens de uitzending hier wat minder komen door het gezeik (wat natuurlijk niet leuk is om te lezen tijdens de uitzending). Vandaar.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:47 schreef -Hans- het volgende:
Komt Domien trouwens nog wel eens op het Fokforum?! Vorige week was hij er volgens mij ook al niet..
Gezeik op het programma? Wie doet dat nou?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Lees even terug, dan zal je lezen dat ze tijdens de uitzending hier wat minder komen door het gezeik (wat natuurlijk niet leuk is om te lezen tijdens de uitzending). Vandaar.
Ze lezen het echter wel allemaal terug zei 'ie. Dus hij komt hier nog wel.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gezeik op het programma? Wie doet dat nou?
Okay dan, was al een beetje bang dat het de kant op zou gaan als van een aantal andere jocks die je hier ook zelden tot nooit ziet. Wat ze natuurlijk helemaal zelf moeten weten.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Lees even terug, dan zal je lezen dat ze tijdens de uitzending hier wat minder komen door het gezeik (wat natuurlijk niet leuk is om te lezen tijdens de uitzending). Vandaar.
Ze lezen het echter wel allemaal terug zei 'ie. Dus hij komt hier nog wel.
Het lijkt me dat de mensen die het niks vinden vanzelf afhaken, dus dan verdwijnen die negatieve reacties ook. Er zijn genoeg 3FM-programma's die ik niets vind, maar dan luister en post ik gewoon niet!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Okay dan, was al een beetje bang dat het de kant op zou gaan als van een aantal andere jocks die je hier ook zelden tot nooit ziet. Wat ze natuurlijk helemaal zelf moeten weten.![]()
Vorige week heb ik alleen de laatste 20 minuten van de show gehoord dus weet niet helemaal zeker of Domien er toen was. Qua gezeik valt het toch wel mee? Volgens mij zijn de reacties de laatste uitzendingen behoorlijk positief !
Mijn recorder loopt vanaf 20:30. Mis je alleen het eerste half uur.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:57 schreef Piles het volgende:
Heb in ieder geval al 1 slechte mededeling: ben het weer vergeten op te nemen
Denk het ook wel.. begin was er o.a. wat kritiek op de gedraaide muziek (ook van mij), maar ik zal ook eerlijk zeggen dat de balans nu een stuk beter is. Vind de show nu eigenlijk best wel ok.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:56 schreef Sersjee het volgende:Het lijkt me dat de mensen die het niks vinden vanzelf afhaken, dus dan verdwijnen die negatieve reacties ook. Er zijn genoeg 3FM-programma's die ik niets vind, maar dan luister en post ik gewoon niet!
Ik hoef het niet te zien, dan had ik het wel opgenomenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:00 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mijn recorder loopt vanaf 20:30. Mis je alleen het eerste half uur.
Kan je dat even doorgeven aan de C&S-azijnzeikerds?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het lijkt me dat de mensen die het niks vinden vanzelf afhaken, dus dan verdwijnen die negatieve reacties ook. Er zijn genoeg 3FM-programma's die ik niets vind, maar dan luister en post ik gewoon niet!
Er is een groot verschil tussen gezeik en kritiek. Ik denk dat ze het juist terug lezen voor de kritiek.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk het ook wel.. begin was er o.a. wat kritiek op de gedraaide muziek (ook van mij), maar ik zal ook eerlijk zeggen dat de balans nu een stuk beter is. Vind de show nu eigenlijk best wel ok.
Is eigenlijk meer toeval dat ik het zelf op neem hoorquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoef het niet te zien, dan had ik het wel opgenomen
Maar gelukkig dat je het nu zelf opneemt
Je hebt gezeik, neerhalende kritiek en opbouwende kritiek.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen gezeik en kritiek. Ik denk dat ze het juist terug lezen voor de kritiek.
Jup! met gezeik kun je niet zo heel erg veel, maar met kritiek vaak wel.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:02 schreef Marc63 het volgende:
Er is een groot verschil tussen gezeik en kritiek. Ik denk dat ze het juist terug lezen voor de kritiek.
Ik ga er volgende week weer proberen aan te denkenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:02 schreef Broekie het volgende:
[..]
Is eigenlijk meer toeval dat ik het zelf op neem hoor
Nummer is voor mij een beetje verpest door een paar studenten.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:03 schreef Marc63 het volgende:Kaiser Chiefs
Rubyrubyrubyrubyrubyrubyruby!!
Hee, dat moet ik onthouden...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:06 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nummer is voor mij een beetje verpest door een paar studenten.
Die vonden hun variant "BroekieBroekieBroekieBroekieBroekie" zo leuk dat ze dagen lang elke keer als ze me zagen dat begonnen te zingen...
DIE LUCHT!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:08 schreef DomienVerschuuren het volgende:
HALLOOOOOO!!!
Ik ruik naar hond.
gevochten met de hond van MIchiel ?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:08 schreef DomienVerschuuren het volgende:
HALLOOOOOO!!!
Ik ruik naar hond.
DOMIEN!!!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:08 schreef DomienVerschuuren het volgende:
HALLOOOOOO!!!
Ik ruik naar hond.
Die zijn wel hardnekkig, hè! Ik snap het niet, dag na dag zeiken dat je het een stelletje kneuzen vindt en maar blijven luisteren...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kan je dat even doorgeven aan de C&S-azijnzeikerds?
Bezigheidstherapie voor muziekfreaks.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:11 schreef Broekie het volgende:
Ahh, op die stoel heb ik ook een keer gezeten. Gaat idd uit zichzelf langzaam omlaag![]()
Mja, kwestie van negeren...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die zijn wel hardnekkig, hè! Ik snap het niet, dag na dag zeiken dat je het een stelletje kneuzen vindt en maar blijven luisteren...
Het zou best een stunt zijn als ze nu het programma afsluiten met 'Nog 3...2...1...' van Carlo & Irene.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:12 schreef Sersjee het volgende:
"Carlo is gay"
"Ik zoen met jongens"
![]()
![]()
Vergeleken worden met Carlo & Irene is an sich wel een compliment.
hahahquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zou best een stunt zijn als ze nu het programma afsluiten met 'Nog 3...2...1...' van Carlo & Irene.
Ik ben daarover op te houden met zeuren, maar ik luister ook niet meer naar C&Squote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die zijn wel hardnekkig, hè! Ik snap het niet, dag na dag zeiken dat je het een stelletje kneuzen vindt en maar blijven luisteren...
Of ze maken net als KUS er een eigen cover vanquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zou best een stunt zijn als ze nu het programma afsluiten met 'Nog 3...2...1...' van Carlo & Irene.
Gelukkig loop je dan verder niet voor lul ofzo.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:23 schreef Sirolf het volgende:
De megahit vind ik op zich ook wel een merkwaardige keus trouwens. Ik had 'm echt al 4 weken geleden als megahit verwacht.
Ik hoorde net een klein stukje in de Megahit-intro. Het nummer zelf kwam me al erg bekend voor. Is het toevallig een cover oid?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo waren de reacties hier ook as vrijdag. Erg goede plaat, maar had 'm ook wat eerder verwacht. Nieuwe Krezip al gehoord? die is vre-se-lijk
Dat stond net aan tijdens mijn "sociaal beneden zitten" half uurtje.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:27 schreef -Hans- het volgende:
Zijn heir nog mensen die met een schuin oog naar Idols kijken? Ik heb dus echt geen idee wie in de finale staat. Hoorde op radio 1 dat het wel 2 dames waren.
Klopt, het is inderdaad een cover van The Korgis.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:26 schreef Sirolf het volgende:
Ik hoorde net een klein stukje in de Megahit-intro. Het nummer zelf kwam me al erg bekend voor. Is het toevallig een cover oid?
Over goed/slecht ga ik geen uitspraak doen, daarvoor moet ik nog wat meer ervan gehoord hebben.
Zoals je hierboven ziet volg ik het wel. Het zijn inderdaad twee dames, met de namen Nikki en Nathalie.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:27 schreef -Hans- het volgende:
Zijn heir nog mensen die met een schuin oog naar Idols kijken? Ik heb dus echt geen idee wie in de finale staat. Hoorde op radio 1 dat het wel 2 dames waren.
't is een cover idd.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoorde net een klein stukje in de Megahit-intro. Het nummer zelf kwam me al erg bekend voor. Is het toevallig een cover oid?
Over goed/slecht ga ik geen uitspraak doen, daarvoor moet ik nog wat meer ervan gehoord hebben.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:27 schreef -Hans- het volgende:
Dat riep m'n zusje dus ook alquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zoals je hierboven ziet volg ik het wel. Het zijn inderdaad twee dames, met de namen Nikki en Nathalie.
Zelf vind ik Nikki erg goed zingen, en Nathalie een ontzettende schreeuwlellijk.
Nikki en Nathalie? toch maar even kijken dan.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:28 schreef Broekie het volgende:
Dat stond net aan tijdens mijn "sociaal beneden zitten" half uurtje.
Nikki en Nathalie heten ze.
Ah, het ik 't toch goed gehoord.quote:
Da's best treurig...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:32 schreef Broekie het volgende:
Afgelopen woensdag in de CrossRadio Studio, een van de studenten die DJ speelt:
"No Doubt, da's toch een boyband?"
Voorgaande series heb ik altijd best wel aardig gevolgd, maar dit seizoen heb ik nog geen aflevering gezien.. Heb het concept 'Idols' wel een beetje gezien.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:32 schreef Sersjee het volgende:
Idols![]()
Het enige leuke is de beginfase met al die kneuzen.
Ik heb wel eens gehoord dat Nederland een goede test-markt is. Vandaar dat we altijd vroeg zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:32 schreef Sirolf het volgende:
Op zich opvallend dat er zo'n verschil is. In Duitsland zijn ze dus erg laat met nieuwe buitenlandse muziek. Nederland is al wat sneller, en Engeland is vaak de allereerste. Mooi oost-west rijtje.
Echt waar? Wat was de vraag?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:39 schreef Sirolf het volgende:
Een vraag over de Pet Shop Boys @ Lotto Weekend Miljonairs op RTL4...
"Wat moet je doen bij het Pet Shop Boys Alarm?"quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:39 schreef Sirolf het volgende:
Ik zit het te kijken, maar heb het niet eens gezienquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:39 schreef Sirolf het volgende:
Welk muziekduo in de jaren '80 hits scoorde met nummers als 'Domino Dancing' en 'West End Girls'.quote:
Henk & Henk?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Welk muziekduo in de jaren '80 hits scoorde met nummers als 'Domino Dancing' en 'West End Girls'.
Weet je ook nog wat de andere opties waren? Ben wel benieuwd waar zij mee kwamenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Welk muziekduo in de jaren '80 hits scoorde met nummers als 'Domino Dancing' en 'West End Girls'.
Ik heb even gewikipediaat, en ik kwam er achter dat het van Jason Krazycineck en Yun Plamura isquote:
Weet ik niet meer precies, maar de vragen en antwoorden zullen morgen oid wel staan op http://www.rtl.nl/shows/lottoweekendmiljonairs/vragen/ of misschien wel via www.rtlgemist.nlquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:51 schreef Broekie het volgende:
[..]
Weet je ook nog wat de andere opties waren? Ben wel benieuwd waar zij mee kwamen
Dat is ongeveer de verhouding Gerard-Michiel, want volgens mij is Michiel 1,88m. Is Domien ook niet 1,88?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:59 schreef Feivel1 het volgende:
[flauw] Ik wil eigenlijk Annemieke wel eens naast Gerard zien staan. [/flauw]
Dat weet jij, dat weet ik, maar of de deelnemer dat ook wist...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat is toch geen duo?? pffffff.......
het valt mij altijd vies tegen in ieder gevalquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:00 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Maar eigenlijk kan die opdracht toch niet mislukken, of is lopen op stilettohakken echt heel moeilijk?
Nee joh, Coen en Gerard.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:59 schreef Feivel1 het volgende:
[flauw] Ik wil eigenlijk Annemieke wel eens naast Gerard zien staan. [/flauw]
quote:
De 24-jarige winnares stortte op haar
knieën toen de uitslag bekend werd
gemaakt.Daarna zei ze dat ze sprakeloos
was en wilde lachen,huilen en springen
tegelijk.
* Glacier is dat album toevallig aan het binnenhalenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:23 schreef Sirolf het volgende:
De megahit vind ik op zich ook wel een merkwaardige keus trouwens. Ik had 'm echt al 4 weken geleden als megahit verwacht.
Hopen dat Sara Bareilles - Love Song nog MEE-GAA-HIT gaat worden.
quote:
quote:Op Coen z'n weblog schreef hij op zaterdag 1 maart om 18:37 het volgende:
Deze koe wordt mede mogelijk gemaakt door de Coen en Sander show! Ja onze campagne begint serieuze vormen aan te nemen. Sinds vorig week staat er een enorm bord in een weiland langs de A1 bij Muiden met daaronder een koe. Op het bord staat de tekst 'deze koe wordt mede mogelijk gemaakt door de Coen en Sander show'. Sinds de plaatsing van het bord krijgen we veel reacties van luisteraars die er langs zijn gereden. Top!
Maar nu het trieste nieuws. Het heeft de afgelopen uren zoals je weet een beetje gewaaid en daar was het bord niet tegen bestand, zo lees ik in dit mailtje van Marion Morees.
Jullie bord langs de A1 is nogal omgewaaid... Het ligt in honderden stukjes in het weiland. Maaaaaaaar de koe staat er nog wel heel dapper bij!
Ai, ai ai! Da's niet zo mooi. Maandagmiddag maar eens een nieuw plan maken!
Dat krijg je als je meedoet met een item in een ochtendshow...quote:Op zondag 2 maart 2008 09:56 schreef kievit19 het volgende:![]()
bellen ze me om 7 uur op zondag morgen gewoon wakker voor my tunes
quote:
Ik heb het album gekocht en vooral Gravity is echt verdomd mooiquote:Op zondag 2 maart 2008 09:02 schreef Glacier het volgende:
[..]
* Glacier is dat album toevallig aan het binnenhalen
quote:
Nog steeds niet op het idee gekomen om gewoon niet meer te luisteren/reageren op C&S? Dat zou de sfeer hier een stuk beter maken...quote:Op zondag 2 maart 2008 12:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Misschien dat de kneusjes eerst eens een plan voor een fatsoenlijk radioprogramma kunnen verzinnen. Denk dat dat wat meer oplevert dan een of andere irritante 'reclamecampagne'.
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen, Roel.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga ff weg. Post jij ´t topic ff vol, Hans?
quote:Op zondag 2 maart 2008 16:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen, Roel.![]()
Ltrzquote:mzzl
quote:Op zondag 2 maart 2008 17:38 schreef Sirolf het volgende:
Hee, 1 van de weinige keren dat ik niet mee kan doen met de telefoonbingo, want er werd een 8 getrokken.
Geweldig nummer (geweldige band ook)! Maar dat nummer is in Nederland nooit op single uitgebracht volgens mij, heb het iig (op 3FM en Kink FM) nooit gehoord... Maarja, Dig en Oil and water (zeker weten singles van het laatste album) ook niet...quote:Op zondag 2 maart 2008 16:35 schreef -Hans- het volgende:
Incubus - Love Hurts is ook al zo'n juweeltje.
Ik had zoiets al opgevangenquote:Op maandag 3 maart 2008 00:35 schreef Sirolf het volgende:
Ik lees trouwens net dat Michiel de komende drie weken foetsie is, en dat Martijn MetMichiel overneemt, waardoor Domien de nacht voor z'n rekening neemt.
Geen idee of dat hier al bekend was, ik was tenslotte vorige week afwezig.
Love Hurts is wel zeker een aantal malen op 3FM te horen geweest, maar de plaat is volgens mij nooit heel vaak gedraaid. Dig en Oil and water heb ik ook nog nooit op 3FM gehoord. Even gezocht op het internet maar volgens mij klopt het wel dat Love Hurts nooit als single is uitgebracht en dat is toch wel een gemiste kans..quote:Op maandag 3 maart 2008 00:26 schreef UvdP het volgende:
Geweldig nummer (geweldige band ook)! Maar dat nummer is in Nederland nooit op single uitgebracht volgens mij, heb het iig (op 3FM en Kink FM) nooit gehoord... Maarja, Dig en Oil and water (zeker weten singles van het laatste album) ook niet...
Goed dat ze het nu draaiden, er wordt te weinig Incubus gedraaid op 3FM (en dan doen ze het, mis ik het...).
Ben ik dan de eerste?quote:Op maandag 3 maart 2008 00:00 schreef Sirolf het volgende:
Toch maar eens kijken of ik vandaag ergens een verjaardags-request kan lospeuteren...
Ja, ik ben jarig!
Die Fax was al ontvangen.quote:Op maandag 3 maart 2008 00:35 schreef Sirolf het volgende:
Ik lees trouwens net dat Michiel de komende drie weken foetsie is, en dat Martijn MetMichiel overneemt, waardoor Domien de nacht voor z'n rekening neemt.
Geen idee of dat hier al bekend was, ik was tenslotte vorige week afwezig.
borisz !!quote:Op maandag 3 maart 2008 06:40 schreef borisz het volgende:
Ik had geen zin in Giel en heb hem op Evers gezet
hahaquote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 07:51 schreef cosmick het volgende:
Morning.
Je werkgever zo op moeten halen omdat zijn rijbewijs van het weekend is afgenomen is NOOIT GRAPPIG.
Morning.
Je werkgever zo op moeten halen omdat zijn rijbewijs van het weekend is afgenomen is NOOIT GRAPPIG.
quote:
Morning.
quote:Op maandag 3 maart 2008 09:24 schreef cosmick het volgende:
En beste mensen, hebben jullie ook zo'n freaking fantastisch, geweldig en bevredigend weekend gehad?.
Okay dan ! Eels is zwaar ok !quote:Op maandag 3 maart 2008 09:34 schreef cosmick het volgende:
Het was weer erg cool idd!
Over twee weken naar Eels en aansluitend naar Durbuy.
Neuhquote:Op maandag 3 maart 2008 09:24 schreef cosmick het volgende:
En beste mensen, hebben jullie ook zo'n freaking fantastisch, geweldig en bevredigend weekend gehad?.
Leuk!quote:
Nope...quote:Op maandag 3 maart 2008 09:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
![]()
. Geen pallet wijn er door heen gejast?
Word Girl en Absolutequote:
Leuk deuntje, alleen jammer van die rapjosti.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:19 schreef cosmick het volgende:
"rock 'n roll" !
Het wordt tijd voor een nieuwe plaat van Alain Clark..quote:Op maandag 3 maart 2008 10:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, daar is dat gejammer weer.
Liever niet. Gewoon deze plaat niet meer draaien.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een nieuwe plaat van Alain Clark..
Strak plan !quote:Op maandag 3 maart 2008 11:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Liever niet. Gewoon deze plaat niet meer draaien.
Vast, maar daar hebben we geen fuck aanquote:Op maandag 3 maart 2008 13:41 schreef SilentChaos het volgende:
Nikky is wel een leuke griet volgens mij in de omgang
Beiden redelijkequote:Op maandag 3 maart 2008 14:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, dit is zo mogelijk nóg erger....![]()
.
*kots*
Dit nummer van N-Trance is welquote:Op maandag 3 maart 2008 14:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
OMG, wat een bagger draait ie nu weer.
tering, wat een zooiquote:Op maandag 3 maart 2008 14:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
UJDT: Ademnood!
Want:
Hermes House Band
Who The Fuck Is Alice
Je moet je schamen als je het niet voor het grootste deel kentquote:Op maandag 3 maart 2008 15:35 schreef rubbereend het volgende:
ik hoef me zeker niet te schamen als ik zeg dat ik Ademnood woord voor woord ken
Mijn zegen heeft ie!quote:Op maandag 3 maart 2008 18:34 schreef Cee het volgende:
Vanochtend Jason Mraz bij Giel, en ook in duet met Nikki.
Straks Jason bij Veenstra.![]()
Mag die gast please binnenkort terugkomen voor een concert?
Hoi Domien ! hoorde je 's ochtends op de radio die fijne plaat van Sia draaien. Wat een hit, he?quote:
De Minigig zal nog wel even duren denk ik, ik zie nog geen grote artiesten of pallets met luisteraars in de studio.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:20 schreef Cee het volgende:
Och, helemaal vergeten nog: gefeliciteerd Sirolf!![]()
Hoe laat is de MrazMinigig? Ik moet nog wat dingen doen enzo, dan kan ik er rekening mee houden dat ik rond die tijd in de buurt van een radio ben.
Het bureau waar ik werk moet trouwens binnenkort een brochure maken voor een pallet fabrikant. Ik kon m'n lach niet houden.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De Minigig zal nog wel even duren denk ik, ik zie nog geen grote artiesten of pallets met luisteraars in de studio.
Jij kwam al aan met ideeën over pallets vol met pallets en Rennies (en een foto van Gerard Ekdom, Palletexpert)?quote:Op maandag 3 maart 2008 19:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Het bureau waar ik werk moet trouwens binnenkort een brochure maken voor een pallet fabrikant. Ik kon m'n lach niet houden.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 maart 2008 19:14 schreef Sirolf het volgende:
Dan zwaai ik ook nog wel even mee.
MetMichiel is het elke dag feest, en vandaag in Nederland...
Ik heb een moodboard gemaakt met een grote Rennie erop en de koppen van de heren Ekstra daarnaast, het logo van de klant en de slogan "Dat pik je toch weer even mee".quote:Op maandag 3 maart 2008 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij kwam al aan met ideeën over pallets vol met pallets en Rennies (en een foto van Gerard Ekdom, Palletexpert)?
Probeer de webcam eens opnieuw te starten (dus WMP helemaal afsluiten en opnieuw starten), dat wil weleens helpen.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:33 schreef Marc63 het volgende:
Stream is niet zo lief hier. Vanaf het moment dat ik Maricha (op laarzen!) de studio uit zag stuiven, is het beeld hier maar een paar keer versprongen.
Same here.. stream heeft het een beetje moeilijkquote:Op maandag 3 maart 2008 19:33 schreef Marc63 het volgende:
Stream is niet zo lief hier. Vanaf het moment dat ik Maricha (op laarzen!) de studio uit zag stuiven, is het beeld hier maar een paar keer versprongen.
Och, ze voelen zich er gewoon helemaal thuis. Is dat zo erg?quote:Op maandag 3 maart 2008 19:37 schreef Cee het volgende:
Zijn dat nou bezoekers die zo argeloos de tas op de tafel neersmijten en even wat peukies opsteken?
Of is dat niet zo erg onbeleefd?
Dat dus.quote:
Daarom hebben ze Domien de bodyguard ook meegenomen.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hopelijk kan Maricha ze onder controle houden! Het zijn er zo veel !
Gelukkig ben je dan niet mee geweest met de FOK!3FM-meet in de studio eind vorig jaar.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat dus.![]()
Ik zou me de eerste 15 minuten toch eerst nog stevig onwennig en pottekijkerig voelen voordat ik nog maar enigszins m'n camera uit m'n tas durf te pakken.
Wat sneu ben ik eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |