Leuk!quote:
Nope...quote:Op maandag 3 maart 2008 09:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
![]()
. Geen pallet wijn er door heen gejast?
Word Girl en Absolutequote:
Leuk deuntje, alleen jammer van die rapjosti.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:19 schreef cosmick het volgende:
"rock 'n roll" !
Het wordt tijd voor een nieuwe plaat van Alain Clark..quote:Op maandag 3 maart 2008 10:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, daar is dat gejammer weer.
Liever niet. Gewoon deze plaat niet meer draaien.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een nieuwe plaat van Alain Clark..
Strak plan !quote:Op maandag 3 maart 2008 11:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Liever niet. Gewoon deze plaat niet meer draaien.
Vast, maar daar hebben we geen fuck aanquote:Op maandag 3 maart 2008 13:41 schreef SilentChaos het volgende:
Nikky is wel een leuke griet volgens mij in de omgang
Beiden redelijkequote:Op maandag 3 maart 2008 14:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, dit is zo mogelijk nóg erger....![]()
.
*kots*
Dit nummer van N-Trance is welquote:Op maandag 3 maart 2008 14:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
OMG, wat een bagger draait ie nu weer.
tering, wat een zooiquote:Op maandag 3 maart 2008 14:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
UJDT: Ademnood!
Want:
Hermes House Band
Who The Fuck Is Alice
Je moet je schamen als je het niet voor het grootste deel kentquote:Op maandag 3 maart 2008 15:35 schreef rubbereend het volgende:
ik hoef me zeker niet te schamen als ik zeg dat ik Ademnood woord voor woord ken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |