* Glacier is dat album toevallig aan het binnenhalenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:23 schreef Sirolf het volgende:
De megahit vind ik op zich ook wel een merkwaardige keus trouwens. Ik had 'm echt al 4 weken geleden als megahit verwacht.
Hopen dat Sara Bareilles - Love Song nog MEE-GAA-HIT gaat worden.
quote:
quote:Op Coen z'n weblog schreef hij op zaterdag 1 maart om 18:37 het volgende:
Deze koe wordt mede mogelijk gemaakt door de Coen en Sander show! Ja onze campagne begint serieuze vormen aan te nemen. Sinds vorig week staat er een enorm bord in een weiland langs de A1 bij Muiden met daaronder een koe. Op het bord staat de tekst 'deze koe wordt mede mogelijk gemaakt door de Coen en Sander show'. Sinds de plaatsing van het bord krijgen we veel reacties van luisteraars die er langs zijn gereden. Top!
Maar nu het trieste nieuws. Het heeft de afgelopen uren zoals je weet een beetje gewaaid en daar was het bord niet tegen bestand, zo lees ik in dit mailtje van Marion Morees.
Jullie bord langs de A1 is nogal omgewaaid... Het ligt in honderden stukjes in het weiland. Maaaaaaaar de koe staat er nog wel heel dapper bij!
Ai, ai ai! Da's niet zo mooi. Maandagmiddag maar eens een nieuw plan maken!
Dat krijg je als je meedoet met een item in een ochtendshow...quote:Op zondag 2 maart 2008 09:56 schreef kievit19 het volgende:![]()
bellen ze me om 7 uur op zondag morgen gewoon wakker voor my tunes
quote:
Ik heb het album gekocht en vooral Gravity is echt verdomd mooiquote:Op zondag 2 maart 2008 09:02 schreef Glacier het volgende:
[..]
* Glacier is dat album toevallig aan het binnenhalen
quote:
Nog steeds niet op het idee gekomen om gewoon niet meer te luisteren/reageren op C&S? Dat zou de sfeer hier een stuk beter maken...quote:Op zondag 2 maart 2008 12:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Misschien dat de kneusjes eerst eens een plan voor een fatsoenlijk radioprogramma kunnen verzinnen. Denk dat dat wat meer oplevert dan een of andere irritante 'reclamecampagne'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |