Ik zal kijken wat ik voor je kan doen, Roel.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga ff weg. Post jij ´t topic ff vol, Hans?
quote:Op zondag 2 maart 2008 16:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen, Roel.![]()
Ltrzquote:mzzl
quote:Op zondag 2 maart 2008 17:38 schreef Sirolf het volgende:
Hee, 1 van de weinige keren dat ik niet mee kan doen met de telefoonbingo, want er werd een 8 getrokken.
Geweldig nummer (geweldige band ook)! Maar dat nummer is in Nederland nooit op single uitgebracht volgens mij, heb het iig (op 3FM en Kink FM) nooit gehoord... Maarja, Dig en Oil and water (zeker weten singles van het laatste album) ook niet...quote:Op zondag 2 maart 2008 16:35 schreef -Hans- het volgende:
Incubus - Love Hurts is ook al zo'n juweeltje.
Ik had zoiets al opgevangenquote:Op maandag 3 maart 2008 00:35 schreef Sirolf het volgende:
Ik lees trouwens net dat Michiel de komende drie weken foetsie is, en dat Martijn MetMichiel overneemt, waardoor Domien de nacht voor z'n rekening neemt.
Geen idee of dat hier al bekend was, ik was tenslotte vorige week afwezig.
Love Hurts is wel zeker een aantal malen op 3FM te horen geweest, maar de plaat is volgens mij nooit heel vaak gedraaid. Dig en Oil and water heb ik ook nog nooit op 3FM gehoord. Even gezocht op het internet maar volgens mij klopt het wel dat Love Hurts nooit als single is uitgebracht en dat is toch wel een gemiste kans..quote:Op maandag 3 maart 2008 00:26 schreef UvdP het volgende:
Geweldig nummer (geweldige band ook)! Maar dat nummer is in Nederland nooit op single uitgebracht volgens mij, heb het iig (op 3FM en Kink FM) nooit gehoord... Maarja, Dig en Oil and water (zeker weten singles van het laatste album) ook niet...
Goed dat ze het nu draaiden, er wordt te weinig Incubus gedraaid op 3FM (en dan doen ze het, mis ik het...).
Ben ik dan de eerste?quote:Op maandag 3 maart 2008 00:00 schreef Sirolf het volgende:
Toch maar eens kijken of ik vandaag ergens een verjaardags-request kan lospeuteren...
Ja, ik ben jarig!
Die Fax was al ontvangen.quote:Op maandag 3 maart 2008 00:35 schreef Sirolf het volgende:
Ik lees trouwens net dat Michiel de komende drie weken foetsie is, en dat Martijn MetMichiel overneemt, waardoor Domien de nacht voor z'n rekening neemt.
Geen idee of dat hier al bekend was, ik was tenslotte vorige week afwezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |