1 van de weinige honden waar ik van houdquote:
Ik heb het liefst een hond van het formaat retriever of herder. Groot, maar niet te groot. En natuurlijk niet zo'n iel beestje dat te weinig te eten heeft gekregen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:31 schreef Broekie het volgende:
Herders, Retrievers, Labradors en Collies. Dat blijven toch wel mijn favorieten.
Ik heb een kruising tussen een Duitse Herder en een Schotse Collie gehad. Schat van een beest, maar op het laatst kon ze gewoon niet meer. Ze was opquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb het liefst een hond van het formaat retriever of herder. Groot, maar niet te groot. En natuurlijk niet zo'n iel beestje dat te weinig te eten heeft gekregen.
quote:
Nah, geef mij maar een hondquote:
Had ik met onze oudste golden retriever (die ook op de foto staat). 13,5 jaar geworden en dat is heul erg oud voor een GR. Achterpoten wilden niet meer en dus een spuitje moeten geven. Alweer bijna een jaar geleden.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:42 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik heb een kruising tussen een Duitse Herder en een Schotse Collie gehad. Schat van een beest, maar op het laatst kon ze gewoon niet meer. Ze was op.
Lees even terug, dan zal je lezen dat ze tijdens de uitzending hier wat minder komen door het gezeik (wat natuurlijk niet leuk is om te lezen tijdens de uitzending). Vandaar.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:47 schreef -Hans- het volgende:
Komt Domien trouwens nog wel eens op het Fokforum?! Vorige week was hij er volgens mij ook al niet..
Gezeik op het programma? Wie doet dat nou?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Lees even terug, dan zal je lezen dat ze tijdens de uitzending hier wat minder komen door het gezeik (wat natuurlijk niet leuk is om te lezen tijdens de uitzending). Vandaar.
Ze lezen het echter wel allemaal terug zei 'ie. Dus hij komt hier nog wel.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gezeik op het programma? Wie doet dat nou?
Okay dan, was al een beetje bang dat het de kant op zou gaan als van een aantal andere jocks die je hier ook zelden tot nooit ziet. Wat ze natuurlijk helemaal zelf moeten weten.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Lees even terug, dan zal je lezen dat ze tijdens de uitzending hier wat minder komen door het gezeik (wat natuurlijk niet leuk is om te lezen tijdens de uitzending). Vandaar.
Ze lezen het echter wel allemaal terug zei 'ie. Dus hij komt hier nog wel.
Het lijkt me dat de mensen die het niks vinden vanzelf afhaken, dus dan verdwijnen die negatieve reacties ook. Er zijn genoeg 3FM-programma's die ik niets vind, maar dan luister en post ik gewoon niet!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Okay dan, was al een beetje bang dat het de kant op zou gaan als van een aantal andere jocks die je hier ook zelden tot nooit ziet. Wat ze natuurlijk helemaal zelf moeten weten.![]()
Vorige week heb ik alleen de laatste 20 minuten van de show gehoord dus weet niet helemaal zeker of Domien er toen was. Qua gezeik valt het toch wel mee? Volgens mij zijn de reacties de laatste uitzendingen behoorlijk positief !
Mijn recorder loopt vanaf 20:30. Mis je alleen het eerste half uur.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:57 schreef Piles het volgende:
Heb in ieder geval al 1 slechte mededeling: ben het weer vergeten op te nemen
Denk het ook wel.. begin was er o.a. wat kritiek op de gedraaide muziek (ook van mij), maar ik zal ook eerlijk zeggen dat de balans nu een stuk beter is. Vind de show nu eigenlijk best wel ok.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:56 schreef Sersjee het volgende:Het lijkt me dat de mensen die het niks vinden vanzelf afhaken, dus dan verdwijnen die negatieve reacties ook. Er zijn genoeg 3FM-programma's die ik niets vind, maar dan luister en post ik gewoon niet!
Ik hoef het niet te zien, dan had ik het wel opgenomenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:00 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mijn recorder loopt vanaf 20:30. Mis je alleen het eerste half uur.
Kan je dat even doorgeven aan de C&S-azijnzeikerds?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het lijkt me dat de mensen die het niks vinden vanzelf afhaken, dus dan verdwijnen die negatieve reacties ook. Er zijn genoeg 3FM-programma's die ik niets vind, maar dan luister en post ik gewoon niet!
Er is een groot verschil tussen gezeik en kritiek. Ik denk dat ze het juist terug lezen voor de kritiek.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk het ook wel.. begin was er o.a. wat kritiek op de gedraaide muziek (ook van mij), maar ik zal ook eerlijk zeggen dat de balans nu een stuk beter is. Vind de show nu eigenlijk best wel ok.
Is eigenlijk meer toeval dat ik het zelf op neem hoorquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoef het niet te zien, dan had ik het wel opgenomen
Maar gelukkig dat je het nu zelf opneemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |