Je hebt gezeik, neerhalende kritiek en opbouwende kritiek.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen gezeik en kritiek. Ik denk dat ze het juist terug lezen voor de kritiek.
Jup! met gezeik kun je niet zo heel erg veel, maar met kritiek vaak wel.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:02 schreef Marc63 het volgende:
Er is een groot verschil tussen gezeik en kritiek. Ik denk dat ze het juist terug lezen voor de kritiek.
Ik ga er volgende week weer proberen aan te denkenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:02 schreef Broekie het volgende:
[..]
Is eigenlijk meer toeval dat ik het zelf op neem hoor
Nummer is voor mij een beetje verpest door een paar studenten.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:03 schreef Marc63 het volgende:Kaiser Chiefs
Rubyrubyrubyrubyrubyrubyruby!!
Hee, dat moet ik onthouden...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:06 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nummer is voor mij een beetje verpest door een paar studenten.
Die vonden hun variant "BroekieBroekieBroekieBroekieBroekie" zo leuk dat ze dagen lang elke keer als ze me zagen dat begonnen te zingen...
DIE LUCHT!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:08 schreef DomienVerschuuren het volgende:
HALLOOOOOO!!!
Ik ruik naar hond.
gevochten met de hond van MIchiel ?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:08 schreef DomienVerschuuren het volgende:
HALLOOOOOO!!!
Ik ruik naar hond.
DOMIEN!!!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:08 schreef DomienVerschuuren het volgende:
HALLOOOOOO!!!
Ik ruik naar hond.
Die zijn wel hardnekkig, hè! Ik snap het niet, dag na dag zeiken dat je het een stelletje kneuzen vindt en maar blijven luisteren...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kan je dat even doorgeven aan de C&S-azijnzeikerds?
Bezigheidstherapie voor muziekfreaks.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:11 schreef Broekie het volgende:
Ahh, op die stoel heb ik ook een keer gezeten. Gaat idd uit zichzelf langzaam omlaag![]()
Mja, kwestie van negeren...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die zijn wel hardnekkig, hè! Ik snap het niet, dag na dag zeiken dat je het een stelletje kneuzen vindt en maar blijven luisteren...
Het zou best een stunt zijn als ze nu het programma afsluiten met 'Nog 3...2...1...' van Carlo & Irene.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:12 schreef Sersjee het volgende:
"Carlo is gay"
"Ik zoen met jongens"
![]()
![]()
Vergeleken worden met Carlo & Irene is an sich wel een compliment.
hahahquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zou best een stunt zijn als ze nu het programma afsluiten met 'Nog 3...2...1...' van Carlo & Irene.
Ik ben daarover op te houden met zeuren, maar ik luister ook niet meer naar C&Squote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die zijn wel hardnekkig, hè! Ik snap het niet, dag na dag zeiken dat je het een stelletje kneuzen vindt en maar blijven luisteren...
Of ze maken net als KUS er een eigen cover vanquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zou best een stunt zijn als ze nu het programma afsluiten met 'Nog 3...2...1...' van Carlo & Irene.
Gelukkig loop je dan verder niet voor lul ofzo.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:23 schreef Sirolf het volgende:
De megahit vind ik op zich ook wel een merkwaardige keus trouwens. Ik had 'm echt al 4 weken geleden als megahit verwacht.
Ik hoorde net een klein stukje in de Megahit-intro. Het nummer zelf kwam me al erg bekend voor. Is het toevallig een cover oid?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo waren de reacties hier ook as vrijdag. Erg goede plaat, maar had 'm ook wat eerder verwacht. Nieuwe Krezip al gehoord? die is vre-se-lijk
Dat stond net aan tijdens mijn "sociaal beneden zitten" half uurtje.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:27 schreef -Hans- het volgende:
Zijn heir nog mensen die met een schuin oog naar Idols kijken? Ik heb dus echt geen idee wie in de finale staat. Hoorde op radio 1 dat het wel 2 dames waren.
Klopt, het is inderdaad een cover van The Korgis.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:26 schreef Sirolf het volgende:
Ik hoorde net een klein stukje in de Megahit-intro. Het nummer zelf kwam me al erg bekend voor. Is het toevallig een cover oid?
Over goed/slecht ga ik geen uitspraak doen, daarvoor moet ik nog wat meer ervan gehoord hebben.
Zoals je hierboven ziet volg ik het wel. Het zijn inderdaad twee dames, met de namen Nikki en Nathalie.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:27 schreef -Hans- het volgende:
Zijn heir nog mensen die met een schuin oog naar Idols kijken? Ik heb dus echt geen idee wie in de finale staat. Hoorde op radio 1 dat het wel 2 dames waren.
't is een cover idd.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoorde net een klein stukje in de Megahit-intro. Het nummer zelf kwam me al erg bekend voor. Is het toevallig een cover oid?
Over goed/slecht ga ik geen uitspraak doen, daarvoor moet ik nog wat meer ervan gehoord hebben.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:27 schreef -Hans- het volgende:
Dat riep m'n zusje dus ook alquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zoals je hierboven ziet volg ik het wel. Het zijn inderdaad twee dames, met de namen Nikki en Nathalie.
Zelf vind ik Nikki erg goed zingen, en Nathalie een ontzettende schreeuwlellijk.
Nikki en Nathalie? toch maar even kijken dan.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:28 schreef Broekie het volgende:
Dat stond net aan tijdens mijn "sociaal beneden zitten" half uurtje.
Nikki en Nathalie heten ze.
Ah, het ik 't toch goed gehoord.quote:
Da's best treurig...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:32 schreef Broekie het volgende:
Afgelopen woensdag in de CrossRadio Studio, een van de studenten die DJ speelt:
"No Doubt, da's toch een boyband?"
Voorgaande series heb ik altijd best wel aardig gevolgd, maar dit seizoen heb ik nog geen aflevering gezien.. Heb het concept 'Idols' wel een beetje gezien.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:32 schreef Sersjee het volgende:
Idols![]()
Het enige leuke is de beginfase met al die kneuzen.
Ik heb wel eens gehoord dat Nederland een goede test-markt is. Vandaar dat we altijd vroeg zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:32 schreef Sirolf het volgende:
Op zich opvallend dat er zo'n verschil is. In Duitsland zijn ze dus erg laat met nieuwe buitenlandse muziek. Nederland is al wat sneller, en Engeland is vaak de allereerste. Mooi oost-west rijtje.
Echt waar? Wat was de vraag?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:39 schreef Sirolf het volgende:
Een vraag over de Pet Shop Boys @ Lotto Weekend Miljonairs op RTL4...
"Wat moet je doen bij het Pet Shop Boys Alarm?"quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:39 schreef Sirolf het volgende:
Ik zit het te kijken, maar heb het niet eens gezienquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:39 schreef Sirolf het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |