Je moet je schamen als je het niet voor het grootste deel kentquote:Op maandag 3 maart 2008 15:35 schreef rubbereend het volgende:
ik hoef me zeker niet te schamen als ik zeg dat ik Ademnood woord voor woord ken
Mijn zegen heeft ie!quote:Op maandag 3 maart 2008 18:34 schreef Cee het volgende:
Vanochtend Jason Mraz bij Giel, en ook in duet met Nikki.
Straks Jason bij Veenstra.![]()
Mag die gast please binnenkort terugkomen voor een concert?
Hoi Domien ! hoorde je 's ochtends op de radio die fijne plaat van Sia draaien. Wat een hit, he?quote:
De Minigig zal nog wel even duren denk ik, ik zie nog geen grote artiesten of pallets met luisteraars in de studio.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:20 schreef Cee het volgende:
Och, helemaal vergeten nog: gefeliciteerd Sirolf!![]()
Hoe laat is de MrazMinigig? Ik moet nog wat dingen doen enzo, dan kan ik er rekening mee houden dat ik rond die tijd in de buurt van een radio ben.
Het bureau waar ik werk moet trouwens binnenkort een brochure maken voor een pallet fabrikant. Ik kon m'n lach niet houden.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De Minigig zal nog wel even duren denk ik, ik zie nog geen grote artiesten of pallets met luisteraars in de studio.
Jij kwam al aan met ideeën over pallets vol met pallets en Rennies (en een foto van Gerard Ekdom, Palletexpert)?quote:Op maandag 3 maart 2008 19:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Het bureau waar ik werk moet trouwens binnenkort een brochure maken voor een pallet fabrikant. Ik kon m'n lach niet houden.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 maart 2008 19:14 schreef Sirolf het volgende:
Dan zwaai ik ook nog wel even mee.
MetMichiel is het elke dag feest, en vandaag in Nederland...
Ik heb een moodboard gemaakt met een grote Rennie erop en de koppen van de heren Ekstra daarnaast, het logo van de klant en de slogan "Dat pik je toch weer even mee".quote:Op maandag 3 maart 2008 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij kwam al aan met ideeën over pallets vol met pallets en Rennies (en een foto van Gerard Ekdom, Palletexpert)?
Probeer de webcam eens opnieuw te starten (dus WMP helemaal afsluiten en opnieuw starten), dat wil weleens helpen.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:33 schreef Marc63 het volgende:
Stream is niet zo lief hier. Vanaf het moment dat ik Maricha (op laarzen!) de studio uit zag stuiven, is het beeld hier maar een paar keer versprongen.
Same here.. stream heeft het een beetje moeilijkquote:Op maandag 3 maart 2008 19:33 schreef Marc63 het volgende:
Stream is niet zo lief hier. Vanaf het moment dat ik Maricha (op laarzen!) de studio uit zag stuiven, is het beeld hier maar een paar keer versprongen.
Och, ze voelen zich er gewoon helemaal thuis. Is dat zo erg?quote:Op maandag 3 maart 2008 19:37 schreef Cee het volgende:
Zijn dat nou bezoekers die zo argeloos de tas op de tafel neersmijten en even wat peukies opsteken?
Of is dat niet zo erg onbeleefd?
Dat dus.quote:
Daarom hebben ze Domien de bodyguard ook meegenomen.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hopelijk kan Maricha ze onder controle houden! Het zijn er zo veel !
Gelukkig ben je dan niet mee geweest met de FOK!3FM-meet in de studio eind vorig jaar.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat dus.![]()
Ik zou me de eerste 15 minuten toch eerst nog stevig onwennig en pottekijkerig voelen voordat ik nog maar enigszins m'n camera uit m'n tas durf te pakken.
Wat sneu ben ik eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |