quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:23 schreef Sirolf het volgende:
De megahit vind ik op zich ook wel een merkwaardige keus trouwens. Ik had 'm echt al 4 weken geleden als megahit verwacht.
Ik hoorde net een klein stukje in de Megahit-intro. Het nummer zelf kwam me al erg bekend voor. Is het toevallig een cover oid?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo waren de reacties hier ook as vrijdag. Erg goede plaat, maar had 'm ook wat eerder verwacht. Nieuwe Krezip al gehoord? die is vre-se-lijk
Dat stond net aan tijdens mijn "sociaal beneden zitten" half uurtje.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:27 schreef -Hans- het volgende:
Zijn heir nog mensen die met een schuin oog naar Idols kijken? Ik heb dus echt geen idee wie in de finale staat. Hoorde op radio 1 dat het wel 2 dames waren.
Klopt, het is inderdaad een cover van The Korgis.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:26 schreef Sirolf het volgende:
Ik hoorde net een klein stukje in de Megahit-intro. Het nummer zelf kwam me al erg bekend voor. Is het toevallig een cover oid?
Over goed/slecht ga ik geen uitspraak doen, daarvoor moet ik nog wat meer ervan gehoord hebben.
Zoals je hierboven ziet volg ik het wel. Het zijn inderdaad twee dames, met de namen Nikki en Nathalie.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:27 schreef -Hans- het volgende:
Zijn heir nog mensen die met een schuin oog naar Idols kijken? Ik heb dus echt geen idee wie in de finale staat. Hoorde op radio 1 dat het wel 2 dames waren.
't is een cover idd.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoorde net een klein stukje in de Megahit-intro. Het nummer zelf kwam me al erg bekend voor. Is het toevallig een cover oid?
Over goed/slecht ga ik geen uitspraak doen, daarvoor moet ik nog wat meer ervan gehoord hebben.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:27 schreef -Hans- het volgende:
Dat riep m'n zusje dus ook alquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zoals je hierboven ziet volg ik het wel. Het zijn inderdaad twee dames, met de namen Nikki en Nathalie.
Zelf vind ik Nikki erg goed zingen, en Nathalie een ontzettende schreeuwlellijk.
Nikki en Nathalie? toch maar even kijken dan.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:28 schreef Broekie het volgende:
Dat stond net aan tijdens mijn "sociaal beneden zitten" half uurtje.
Nikki en Nathalie heten ze.
Ah, het ik 't toch goed gehoord.quote:
Da's best treurig...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:32 schreef Broekie het volgende:
Afgelopen woensdag in de CrossRadio Studio, een van de studenten die DJ speelt:
"No Doubt, da's toch een boyband?"
Voorgaande series heb ik altijd best wel aardig gevolgd, maar dit seizoen heb ik nog geen aflevering gezien.. Heb het concept 'Idols' wel een beetje gezien.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:32 schreef Sersjee het volgende:
Idols![]()
Het enige leuke is de beginfase met al die kneuzen.
Ik heb wel eens gehoord dat Nederland een goede test-markt is. Vandaar dat we altijd vroeg zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:32 schreef Sirolf het volgende:
Op zich opvallend dat er zo'n verschil is. In Duitsland zijn ze dus erg laat met nieuwe buitenlandse muziek. Nederland is al wat sneller, en Engeland is vaak de allereerste. Mooi oost-west rijtje.
Echt waar? Wat was de vraag?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:39 schreef Sirolf het volgende:
Een vraag over de Pet Shop Boys @ Lotto Weekend Miljonairs op RTL4...
"Wat moet je doen bij het Pet Shop Boys Alarm?"quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:39 schreef Sirolf het volgende:
Ik zit het te kijken, maar heb het niet eens gezienquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:39 schreef Sirolf het volgende:
Welk muziekduo in de jaren '80 hits scoorde met nummers als 'Domino Dancing' en 'West End Girls'.quote:
Henk & Henk?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Welk muziekduo in de jaren '80 hits scoorde met nummers als 'Domino Dancing' en 'West End Girls'.
Weet je ook nog wat de andere opties waren? Ben wel benieuwd waar zij mee kwamenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Welk muziekduo in de jaren '80 hits scoorde met nummers als 'Domino Dancing' en 'West End Girls'.
Ik heb even gewikipediaat, en ik kwam er achter dat het van Jason Krazycineck en Yun Plamura isquote:
Weet ik niet meer precies, maar de vragen en antwoorden zullen morgen oid wel staan op http://www.rtl.nl/shows/lottoweekendmiljonairs/vragen/ of misschien wel via www.rtlgemist.nlquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:51 schreef Broekie het volgende:
[..]
Weet je ook nog wat de andere opties waren? Ben wel benieuwd waar zij mee kwamen
Dat is ongeveer de verhouding Gerard-Michiel, want volgens mij is Michiel 1,88m. Is Domien ook niet 1,88?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:59 schreef Feivel1 het volgende:
[flauw] Ik wil eigenlijk Annemieke wel eens naast Gerard zien staan. [/flauw]
Dat weet jij, dat weet ik, maar of de deelnemer dat ook wist...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat is toch geen duo?? pffffff.......
het valt mij altijd vies tegen in ieder gevalquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:00 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Maar eigenlijk kan die opdracht toch niet mislukken, of is lopen op stilettohakken echt heel moeilijk?
Nee joh, Coen en Gerard.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:59 schreef Feivel1 het volgende:
[flauw] Ik wil eigenlijk Annemieke wel eens naast Gerard zien staan. [/flauw]
quote:
De 24-jarige winnares stortte op haar
knieën toen de uitslag bekend werd
gemaakt.Daarna zei ze dat ze sprakeloos
was en wilde lachen,huilen en springen
tegelijk.
* Glacier is dat album toevallig aan het binnenhalenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:23 schreef Sirolf het volgende:
De megahit vind ik op zich ook wel een merkwaardige keus trouwens. Ik had 'm echt al 4 weken geleden als megahit verwacht.
Hopen dat Sara Bareilles - Love Song nog MEE-GAA-HIT gaat worden.
quote:
quote:Op Coen z'n weblog schreef hij op zaterdag 1 maart om 18:37 het volgende:
Deze koe wordt mede mogelijk gemaakt door de Coen en Sander show! Ja onze campagne begint serieuze vormen aan te nemen. Sinds vorig week staat er een enorm bord in een weiland langs de A1 bij Muiden met daaronder een koe. Op het bord staat de tekst 'deze koe wordt mede mogelijk gemaakt door de Coen en Sander show'. Sinds de plaatsing van het bord krijgen we veel reacties van luisteraars die er langs zijn gereden. Top!
Maar nu het trieste nieuws. Het heeft de afgelopen uren zoals je weet een beetje gewaaid en daar was het bord niet tegen bestand, zo lees ik in dit mailtje van Marion Morees.
Jullie bord langs de A1 is nogal omgewaaid... Het ligt in honderden stukjes in het weiland. Maaaaaaaar de koe staat er nog wel heel dapper bij!
Ai, ai ai! Da's niet zo mooi. Maandagmiddag maar eens een nieuw plan maken!
Dat krijg je als je meedoet met een item in een ochtendshow...quote:Op zondag 2 maart 2008 09:56 schreef kievit19 het volgende:![]()
bellen ze me om 7 uur op zondag morgen gewoon wakker voor my tunes
quote:
Ik heb het album gekocht en vooral Gravity is echt verdomd mooiquote:Op zondag 2 maart 2008 09:02 schreef Glacier het volgende:
[..]
* Glacier is dat album toevallig aan het binnenhalen
quote:
Nog steeds niet op het idee gekomen om gewoon niet meer te luisteren/reageren op C&S? Dat zou de sfeer hier een stuk beter maken...quote:Op zondag 2 maart 2008 12:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Misschien dat de kneusjes eerst eens een plan voor een fatsoenlijk radioprogramma kunnen verzinnen. Denk dat dat wat meer oplevert dan een of andere irritante 'reclamecampagne'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |