Tofquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:58 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik ben het aan het bijwerken!
Volgens mij zijn er geen recente fok!-lushmeets geweest... Hoewel me dat wel weer eens gezellig lijkt!quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:09 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Hoe zit het met het Lushmeetingtopic?
Als er een wijziging is, dan kan ik em nog even in de OP zetten.
Ik vind Dream Cream ook niet echt ideaal ruiken maar andere cremes die ik heb zijn vaak zo vettig, en dan plak je een half uur later nogsteeds en dat vind ik zoon vervelend gevoel.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:21 schreef Elefes het volgende:
Ik krijg ook snel een beetje "bobbeltjes" van de zon, als mijn huid wat licht verbrand/bijgekleurd is. Ik gebruik er alleen geen Lush voor, voor mij werkt het beste:
Meteen na het zonnen of na het uit de zon komen een beetje koel douchen (niet koud, maar een beetje lauwig), en dan insmeren met Nivea Soft creme. Dan heb ik bijna nergens meer last van
Natuurlijk is die Nivea creme te vervangen door Dream Cream lijkt me, maar die vind ik echt vies ruiken, dus dat doe ik maar niet
Nivea Soft creme plakt niet en is niet vettigquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:00 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik vind Dream Cream ook niet echt ideaal ruiken maar andere cremes die ik heb zijn vaak zo vettig, en dan plak je een half uur later nogsteeds en dat vind ik zoon vervelend gevoel.
Toffe TT trouwens!![]()
Hm als die lekkerder ruikt moet ik die dan misschien ook maar eens proberen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:22 schreef Elefes het volgende:
[..]
Nivea Soft creme plakt niet en is niet vettig(Maar geen Lush dus.. )
Ik hou helemaal niet van die vettige dingen die een laagje achterlaten.
Montagne Jeunesse? Dat zijn die vieze goedkope maskers! Ierw!quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:38 schreef Melusine het volgende:
* Melusine haalt neusje op voor Nivea Soft.
Ik vind veel andere merken niet meer lekker ruiken nu ik Lush ken. Alleen de wat apartere, fruitige dingen zoals Montagne Jeunesse en die gekleurde tubes, hoe heten ze ook alweer, iets met Juicy?
Leuke TT!
quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zijn er behalve Elefes nog meer geïnteresseerden in een Fok!-Lush-meet?
Ja zeg, dat Lush van die achterlijke prijzen hanteert wil verdorie niet zeggen dat een masker waar je minstens 1,50 per keer voor betaalt goedkoop is!quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:40 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Montagne Jeunesse? Dat zijn die vieze goedkope maskers! Ierw!
Gevondenquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:44 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Zoek zoek zoek!
Nou ja, ik vind ze erg vies. Gebruikte ze iedere week toen ik een jaar of 14 was.quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:48 schreef Melusine het volgende:
[..]
Ja zeg, dat Lush van die achterlijke prijzen hanteert wil verdorie niet zeggen dat een masker waar je minstens 1,50 per keer voor betaalt goedkoop is!Sterker nog, MoM is naar verhouding goedkoper, daar doe ik superlang mee.
Bovendien is er buiten Lush weinig dat zoveel voor mijn huid doet als het rode MJ masker.
Het ruikt "gewoon" naar creme vind ik, maar de toch al subtiele geur is al gauw bijna helemaal verdwenen als je het opgesmeerd hebt. Het is trouwens wel de witte pot (tegenwoordig ook in een tube te krijgen), de blauwe is volgens mij vettiger.quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:35 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hm als die lekkerder ruikt moet ik die dan misschien ook maar eens proberen.![]()
Dat het geen Lush is maakt ook niet zo veel uit, als het maar helpt. (heiligschennis in dit topic)
Man of vrouw, leeftijd, houdt hij/ zij van zoete geuren, fruitgeuren, etc.??quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:52 schreef Poepoog het volgende:
Wat is nou een aanrader om iemand mee te verrassen
heeft ze een bad of niet?quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:02 schreef Poepoog het volgende:
Vrouw, 25, iets geurends, ik ga zo even langs de winkel, maar wil wel beslagen ten ijs komen
Geen bad, ongeveer 20 euro?quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:05 schreef Perruche het volgende:
[..]
heeft ze een bad of niet?
En wat wil je ongeveer uitgeven?
quote:De winkel in de Leidsestraat krijgt een heel nieuwe look! Van maandag 6 februari tot en met vrijdag 10 februari wordt de hele winkel volledig onder handen genomen. Je zult je ogen niet geloven! De winkel zal daarom van maandag tot en met zaterdag gesloten zijn. Kom op zondag 12 februari naar het openingsfeestje en neem een gratis goodiebag mee naar huis. Je kunt de hele dag terecht!
Nu ben ik er dus nog niet uit, of ik deze lekker vind ruiken de ja of de nee.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
ymme: Ken je die ouderwetse ranja? Die sinaasappellimonade?
Daar ruikt ie naar.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zeg Shir, jij komt toch ook wel naar de eventuele meet he? Ik wil met jou aan de zuip.
Dat dacht ik welquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:56 schreef Shirley het volgende:
[..]! Nou, dat weet ik nog niet hoor.... Maar op zich ben ik wel een goede zuippartij.
Zeg dat welquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:51 schreef Shirley het volgende:
Whehe... grappige TT. Hij klopt ook ergens wel... financieel helpt Lush je om zeep.![]()
Jaaa wel komen hoorquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:56 schreef Shirley het volgende:
[..]! Nou, dat weet ik nog niet hoor.... Maar op zich ben ik wel een goede zuippartij.
Gefeliciteerd! Wat leuk voor je! En misschien? Ik zou het gewoon doen als ik jou was!quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:41 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Ik heb de kamer!!!
Woehoe!
Voor de duidelijkheid: Ik heb per 1 juli de meest perfecte kamer in Amsterdam.
Ik ben zo blij
Misschien maar eens solliciteren bij Lush voor een leuk zomerbaantje
In ieder geval toch gewoon doen hè?quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:43 schreef Shirley het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wat leuk voor je! En misschien? Ik zou het gewoon doen als ik jou was!
Nee heb je, ja kun je krijgen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
In ieder geval toch gewoon doen hè?
Niet geschoten is altijd mis.
Vava ruikt de afgeprijsde pakketten die easily naar haar huis kunnen worden gebrachtquote:
Wat goed!quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:41 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Ik heb de kamer!!!
Woehoe!
Gefeliciteerd!!!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:41 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Ik heb de kamer!!!
Woehoe!
Voor de duidelijkheid: Ik heb per 1 juli de meest perfecte kamer in Amsterdam.
Ik ben zo blij
Misschien maar eens solliciteren bij Lush voor een leuk zomerbaantje
Wow wat een goed nieuws allen!quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:18 schreef Bob. het volgende:
Ik ben geslaagd.Wieeeeee!
![]()
Dit vraagt om Lush cadeautjes voor mezelf.![]()
Oeh ja lekker.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:23 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Wow wat een goed nieuws allen!
Gefeliciteerd!
Taartje erbij?
Dankje!quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Héél goed gedaan, bob!!!
Lieve mensen, weten jullie toevallig of er een Lush zit in Antwerpen? Ik weet van een paar jaar geleden nog wel dat er een soort Soapstory achtig winkeltje zat, maar dat zoek ik natuurlijk niet
quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:21 schreef Vava het volgende:
Mijn pot waar nog 1/3 Karma Kream in zat is vanmorgen van de trap gevallenkapot
Ja het ruikt erg lekker nu! En het was gelukkig geen nieuwe potquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Ruikt nu wel lekker in je kamer zeker?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:26 schreef Vava het volgende:
[..]
Maar de klodders zaten tot in mijn kast![]()
Ja, ach, het had erger gekund...quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]![]()
!
Omg, gelukkig heb ik geen dirty mind!
!!!
Er zit zeker geen reisverslag bij, ben toch benieuwd welke route hij heeft afgelegd. Maar goed dat hij er is!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
De cd is binnen trouwens
En ik ben gelijk naar bed, trusten!
Ik moest ook lachen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Ruikt nu wel lekker in je kamer zeker?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]![]()
!
Omg, gelukkig heb ik geen dirty mind!
!!!
Wie niet?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:48 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik weet ook echt meteen wat je bedoelt hé....
Ja, maar ik dacht precies hetzelfde toen ik die post van Vava las. GMTA enzoquote:
Ai GMTA snap ik dan weer nietquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:50 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht precies hetzelfde toen ik die post van Vava las. GMTA enzo
Oh sorryquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:52 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ai GMTA snap ik dan weer niet![]()
Grazie Mille!quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oh sorry''Great minds think alike''
Zo grappig was het ook weer niet...quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:55 schreef Vava het volgende:
Krijg ik nu voor het plezier dat ik jullie bezorgd heb een nieuwe pot Karma Kream![]()
Nee, dan moet er helaas heel wat meer gebeuren...quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:55 schreef Vava het volgende:
Krijg ik nu voor het plezier dat ik jullie bezorgd heb een nieuwe pot Karma Kream![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:56 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zo grappig was het ook weer niet...
Vrij vertaald: Dankjewel Duizend.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:56 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ai...Grazie Mille snap ík dan weer niet!!
Nou ja, op zich optie 3 hoeft niet persé, maar die eerste twee wel.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Nee, dan moet er helaas heel wat meer gebeuren...
- filmpje van het voorval
- foto van jouw gezicht op dat moment en die altijd in de OP.
- het moet de kranten halen
aangezien die drie zaken niet haalbaar zijn, reken maar van niet.
Duizend maal dank ofzoquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:56 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ai...Grazie Mille snap ík dan weer niet!!
Ah...keine dank!quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:57 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Vrij vertaald: Dankjewel Duizend.
Oftewel: Duizendmaal Dank (Italiaans)
Op zich, een reconstructie is wel mogelijkquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:57 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nou ja, op zich optie 3 hoeft niet persé, maar die eerste twee wel.'Graag ook de verbale reactie van Vava op het moment van vallen.
Leedvermaak is leuk.
Bij de krant weet je of het waarheid isquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:57 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nou ja, op zich optie 3 hoeft niet persé, maar die eerste twee wel.'Graag ook de verbale reactie van Vava op het moment van vallen.
Leedvermaak is leuk.
jaquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:59 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
S'il vous plait.
We zijn wel streng hè? Voor Vaav.
quote:
Is dit een hint?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:21 schreef Vava het volgende:
Ik krijg een pot Karma Kream voor mijn verjaardag![]()
hoop ik
![]()
Lekker, maar ik vind hem niet naar Chocola ruiken.quote:
iets fris met citroen ofzoquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
HIWTK is zalig idd
Ik heb net weer gesport en nu begint het beslissingsproces van waaar o waaaar zal ik me eens mee gaan douchen.
Hmm ja, dat heb ik nog wel, maar ik moet van mezelf eerst de oude dingetjes opmaken... Anders ligt er veel te veel in het rekjequote:
Ik ben benieuwdquote:Beste Lushie!
Ik heb een vraagje over de gezichtscrème Enzymion. Ik ben namelijk een
grote fan van deze crème, alleen vraag ik mij af hoe het kan dat het
lekkere frisse geurtje wat eraan zit, zo snel kan veranderen in de geur
van oude knutsellijm.
Het potje wat ik heb is nog tot half oktober houdbaar volgens de sticker,
maar hij ruikt (sinds een maand of 3) elke week meer naar behangplaksel,
hetgeen ik uiteraard erg jammer vind. Elke ochtend na het douchen is het
neus dicht en snel opsmeren en daarna de handen wassen omdat het gewoon
niet meer prettig ruikt! In het begin was dit wel anders, toen rook het
gewoon lekker fris en fruitig!
Ik hoop dat jullie mij dit kunnen verklaren :-).
Met vriendelijke groet,
Marieke
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is uiteindelijk Milky Bar & Figs geworden.
Na het douchen smeerde ik mijn hoofdje in met Enzymion en de kwelling van de stank ervan, deed mij dit mailtje schrijven:
[..]
Ik ben benieuwd.
In Rome waren er ook 3 en ik heb ze allemaal gezienquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:26 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga naar New York en daar heb je 3 Lushwinkels
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In Rome waren er ook 3 en ik heb ze allemaal gezien.
Neem je de Vulcano Foot Mask voor me mee, als Dizer het vergeet?![]()
[afbeelding]Check de homepage van de USA! klik!
Ze bieden discons aan!! klik!
Dat is leukquote:
't Is tegen riekende voetjensquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik bookmark deze post maar even
En natuuuuurlijk neem ik hem mee, toffe naam ook![]()
Dat staat er dan ook duidelijk bij en ook dat je als je discons wilt kopen, je die bestelling niet kan mengen met normale, reguliere artikelen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:38 schreef PeRi het volgende:
Dat is een actie van het Internationale forum, dit keer bieden ze discons via mailorder in VS aan, normaal gaat het via mailorder UK. Het is dus niet in de winkel.
Discons zijn discontinued lush-productenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:00 schreef Perruche het volgende:
hoe werken die discons precies? en waar staat discon eigenlij voor?
*noob is
Jaquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:04 schreef Perruche het volgende:
oooh ok... ze hebben blue skies in douchegelvorm..!
op lush.nl kan je bestellenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:12 schreef Uhmmie het volgende:
Kan je lush overigens ergens bestellen?
Zodat het gewoon thuis gestuurd word.
I mean.. rotterdam heeft geen lush
Hier dit is de omschrijving van bijvoorbeeld Creamed Almond & Coconut Smoothie:quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:07 schreef Perruche het volgende:
EDIT: wat zijn smoothies trouwens? niet die met yoghurt, maar bijv. de lush lime smoothie...?
Het maakt je dus schoon en maakt je huid zacht.quote:De Creamed Almond & Coconut Smoothie heeft meer de textuur van een mousse dan van een crème, technisch bekeken. Doop je vinger in de pot en schep het lekkere naar jasmijn, kalmerende ylang ylang en vanille ruikende goedje eruit. Het kan niet wachten om jou schoon en lekker ruikend achter te laten. Het maakt je huid zacht met amandel- en kokosnootolie, dus als je klaar bent verberg het niet, maar trek iets onthullends aan!
klinkt inderdaad goed! maar moet je het onder de douche gebruiken, of meer als een bodycream? heb dit echt nog nooit gezien hahaquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:50 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hier dit is de omschrijving van bijvoorbeeld Creamed Almond & Coconut Smoothie:
[..]
Het maakt je dus schoon en maakt je huid zacht.![]()
Ik heb nog nooit een smoothie gehad maar ik vind deze zo lekker klinken.![]()
Balen hé, ik hoop echt dat er ooit een Lush hier komt.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:12 schreef Uhmmie het volgende:
Kan je lush overigens ergens bestellen?
Zodat het gewoon thuis gestuurd word.
I mean.. rotterdam heeft geen lush
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:33 schreef Shirley het volgende:
[..]
Balen hé, ik hoop echt dat er ooit een Lush hier komt.
En kijk dit dan!
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]!
Die groene ziet er zeker leuk uit! En die gouden is ook mooi, alleen lijkt me dat echt funest voor je badquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:42 schreef Elefes het volgende:
[..]Goud
En die groene vind ik er toch wel leuk uit zien
oeh... als ik dat zo zie wil ik nog erger een badquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:42 schreef Elefes het volgende:
[..]Goud
En die groene vind ik er toch wel leuk uit zien
Ik geloof dat het gewoon voor onder de douche was! Maar helemaal zeker weet ik het ook niet.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
klinkt inderdaad goed! maar moet je het onder de douche gebruiken, of meer als een bodycream? heb dit echt nog nooit gezien haha
Ja is voor onder de douche, ik heb die coconut & almond smoothie. Hoewel 'ie meer almond is dan coconutquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:35 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik geloof dat het gewoon voor onder de douche was! Maar helemaal zeker weet ik het ook niet.![]()
Wat een goed idee! Eindelijk een doel voor mijn Happy Hippyquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net weer m'n kamer schoognemaakt met Snow Fairy
Volgende keer gebruik ik Happy Hippy of B4B
Als je wilt, kan ik wel een beetje als proefje naar je opsturen?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:47 schreef Perruche het volgende:
hm, hij lijkt me wel lekker xcuz_me! amandelgeurtjes
Deze tip onthoud ikquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net weer m'n kamer schoognemaakt met Snow Fairy
Volgende keer gebruik ik Happy Hippy of B4B
Nee hoor, ik ga meestal gewoon ff buiten de straal staan en dan pak ik een lik uit de pot en smeer ik me inquote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:22 schreef Vava het volgende:
Ik vraag me af hoe zo'n smoothie werkt. Moet je je er eerst mee insmeren en dan in de douche of gewoon net als douchegel?
Okay thanks! Als ik zo vrij mag zijnquote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga meestal gewoon ff buiten de straal staan en dan pak ik een lik uit de pot en smeer ik me in.
Ik ben het Leger des Heils nietquote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:32 schreef Shirley het volgende:
Nou, dan wil ik ook wel een proefje, dan is de pot meteen leeg.
Zie ik eruit als Majoor Boshardt (of hoe je die naam ook moge schrijven)?quote:
Neequote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zie ik eruit als Majoor Boshardt (of hoe je die naam ook moge schrijven)?
quote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gelukkig weet ik wie er 30 wordt binnenkort![]()
Neeee...ze wordt 20! Wat een typo...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gelukkig weet ik wie er 30 wordt binnenkort![]()
quote:
Ja, leuk dat jij de enige bent bij wie dat werkt!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:54 schreef Vava het volgende:
[..]
![]()
Wel een werelduitvinding he, jonger worden![]()
Ik weet niet of het werktquote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, leuk dat jij de enige bent bij wie dat werkt!
Jij bent nog láng niet jarigquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:00 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik weet niet of het werktvooralsnog ben ik niet jarig geweest
dit jaar dan
![]()
Piri Piriquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:22 schreef Aarti het volgende:
gezellig hier
ik heb van Peri Peri een kortingsbon gehad, dus ik ga binnenkort ff goed inslaan![]()
niet flauw, daar is het ook gebaseerdquote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:30 schreef Aarti het volgende:
[..]
niet flauw, daar is het ook gebaseerd![]()
ik weet nog niet ik wil in elk geval dream cream, retread en rehab. En verder geen idee, misschien zo een eau de roma of zo?
ik ben bezig een vriendinnetje Lushie te maken, dus ik denk dat we dan samen gaan, als ik haar zover heb. Over een paar weken dus..quote:
Nee johquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:39 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik ben bezig een vriendinnetje Lushie te maken, dus ik denk dat we dan samen gaan, als ik haar zover heb. Over een paar weken dus..
Ik vind ze zoooo mooi!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:19 schreef EvilDucky het volgende:
Erg lief.
We zijn superverwend! En dan de nieuwe spullies die ze hadden?![]()
Heb gelijk een vracht ingeslagen. Ik ga zo meteen de Still Life proberen.
En een bad toch? Wil ik ook wel een keer bij Sanne logerenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:01 schreef PeRi het volgende:
Sanne's bed slaapt keilekker, overal Lush om Skaai en mij heen.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:49 schreef PeRi het volgende:
Ohhhh we hebben dít in onze goodiebags gehad, we zijn zó gruwelijk verwend!
Één Wonderwall, een Auntie Pamela BBS en een Dreamtime balm.
Lush!
[afbeelding]
Dat is een cadeau die ze in 2004 verkochten en er vorig jaar uit is gegaan. Er zitten stukjes; Karma Komba, Buffy, Sex Bomb, Bon Bon ballistic, Aromarant, Fever, Amandapondo, Sea vegetable en HIWTK. Ze verkopen 'm niet meer.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:38 schreef Elefes het volgende:
[..]Dat ziet er mooi uit!
Is dat iets wat ze ook in de winkel verkopen, en wat zit er allemaal in? Stukjes zeep?
Skaai ligt nu te badderen met Creamy Candy!!!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:07 schreef PeRi het volgende:
Ja die gaan we straks onveilig maken, na croissants en cappucino en poes aaien.
Ik krijg een Candy Cane en Skaai Twinkle.
Stelletje Engelse zeurmutsen zijn het. Liepen ze alweer om Hillary te roepen?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:56 schreef debby1973 het volgende:
Daar zijn ze alweer boos over op het uk forum. Ze vinden die naam echt niet kunnen.
Hmm, jammer. Dan vind ik hem een stuk minder leuk.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:05 schreef debby1973 het volgende:
Waarschijnlijk gaat het gewoon ice blue heten. Dat F*** staat er nu even achter als steek onder water naar the bodyshop. Lees ik net op het uk forum tenminste.
Ik vind die naam wel stoerquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:43 schreef Sanne het volgende:
[..]
Hmm, jammer. Dan vind ik hem een stuk minder leuk.
Ging het dansen goed Aarti?
Van Skaai, Sanne en mijquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:42 schreef Aarti het volgende:
Wat een geweldige buit, peri peri!!
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat is een cadeau die ze in 2004 verkochten en er vorig jaar uit is gegaan. Er zitten stukjes; Karma Komba, Buffy, Sex Bomb, Bon Bon ballistic, Aromarant, Fever, Amandapondo, Sea vegetable en HIWTK. Ze verkopen 'm niet meer.
Kloptquote:
Hoe kun je nou in een stuk zeep stikken.quote:Op zondag 18 juni 2006 16:36 schreef Shirley het volgende:
Pfoeh...wat mij net gebeurt!
Ik stikte gewoon bijna in een blok HIWTK! Gewoon bijna letterlijk om zeep geholpen! Hoe ontopic kun je zijn
Neequote:Op zondag 18 juni 2006 16:55 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hoe kun je nou in een stuk zeep stikken.Probeerde je hem op te eten ofzo?
Zo was het nooit bedoeld, Shirley.quote:Op zondag 18 juni 2006 16:36 schreef Shirley het volgende:
Pfoeh...wat mij net gebeurt!
Ik stikte gewoon bijna in een blok HIWTK! Gewoon bijna letterlijk om zeep geholpen! Hoe ontopic kun je zijn
Bekend probleem, het makkelijkst is om gewoon een theelepeltje in de badkamer neer te leggenquote:Op zondag 18 juni 2006 21:13 schreef snopprinses het volgende:
Heeft iemand dit ook al eerder gehad of weet iemand wat ik er tegen kan doen?
quote:Op zondag 18 juni 2006 22:26 schreef Bob. het volgende:
Oeh dat is wel een heel goed idee! Ik ga meestal maar gewoon met die hele tin inclusief bar over mijn hoofd omdat ik het er met geen mogenlijkheid uit krijg, dat is alleen iets minder prettig als je bar begint op te raken.
quote:Op zondag 18 juni 2006 22:26 schreef Bob. het volgende:
Oeh dat is wel een heel goed idee! Ik ga meestal maar gewoon met die hele tin inclusief bar over mijn hoofd omdat ik het er met geen mogenlijkheid uit krijg, dat is alleen iets minder prettig als je bar begint op te raken.
hey! lees nu je berichtje pas! was op de pcbeurs een computer kopen zodat ik ook eens in het weekend kan typen haha.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als je wilt, kan ik wel een beetje als proefje naar je opsturen?
haha, dat is echt een omslachtige manierquote:Op zondag 18 juni 2006 22:26 schreef Bob. het volgende:
Als ik het niet zeker zou weten, zou ik het niet aanbiedenquote:Op maandag 19 juni 2006 08:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maar ja da's wel lief, maar weet je wel zeker? anders ga k hem wel gewoon even ruiken en voelen in de winkel hoor, wil je niet van je lush beroven
hm sommige wel dacht ik... maar meestal gewoon natuurlijke geur van de bloem of het ingredient dacht ik...? in sommigen zitten wel E-nummers dus misschien kan je daar ook even naar kijken (de ingredienten staan op de website)...quote:Op maandag 19 juni 2006 12:10 schreef Miriampje het volgende:
Vraagje: zit er parfum in Lush zeep?
Ik heb namelijk een parfum allergie
Ja ik weer nog maar net dat ik daarvoor allergisch ben.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:46 schreef Perruche het volgende:
[..]
hm sommige wel dacht ik... maar meestal gewoon natuurlijke geur van de bloem of het ingredient dacht ik...? in sommigen zitten wel E-nummers dus misschien kan je daar ook even naar kijken (de ingredienten staan op de website)...
want je bent neem ik aan alleen allergisxh voor synthetisch parfum, of niet?
Mjaquote:Beste Marieke,
Dank voor je emailtje.
Omdat onze producten allemaal met de hand gemaakt worden, kan de samenstelling van
de producten soms iets verschillen. Hierdoor kan de geur ook anders uitpakken dan je
gewend bent. Mocht je echter denken dat de crème niet goed meer is, adviseren we bij
een van onze winkels langs te gaan. Hier kunnen ze kijken of er inderdaad iets mis
mee is en kun je eventueel een nieuwe krijgen!
Met vriendelijke groet,
Lush NL
VAN HARTE GEFELICITEERD!!!quote:Op maandag 19 juni 2006 21:57 schreef Vava het volgende:
Jarig zijn en Lushen ook nog tante geworden van een drieling op mijn verjaardag
![]()
een van de katten van mijn vader, Lola, heeft 3kleine poesjes
gekregen vanmiddag
-proefje Creamed Almond & Coconut Smoothie! Ik heb er vandaag mee gedoucht, smoothie vind ik erg fijn en lekker zacht spul. De geur was wel lekker maar ik moet er denk ik aan wennen
-Extra Virgin Olive Soapeen van mijn meest favoriete zeepjes, erg welkom dus!
-Playdoze BBS, ik kreeg een limoengroene schaal en daar kleurt hij zo mooi bij!
-Pop in the bath! Ruikt lekker maar moet ik nog proberen
-Sunny Side! Moet ik ook nog proberen
Ik word er echt jonger op he?quote:Op maandag 19 juni 2006 23:04 schreef Shirley het volgende:
[..]
VAN HARTE GEFELICITEERD!!!![]()
!
!
! Nog vele jaren Lush!
[afbeelding]
Lekker jong ding dat je d'r bent!![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:43 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Vandaag Bonnie in de Leidse gesproken.
Hopelijk is mijn sollicitatiebrief en mijn CV goed genoeg om uitgenodigd te worden voor een gesprek. Ze had in ieder geval nog mensen nodig.
Ik ook!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:48 schreef Shirley het volgende:
[..]Ik hoop voor je dat je aangenomen wordt!
dan betaal je relatief veel belastingen op je tweede baantjequote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:23 schreef Vava het volgende:
Kan je dan niet in de zomer ook parttime doen en nog iets anders
Hmm dat zou wel heel erg goed zijn op zich.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
op lush.nl kan je bestellen
of iemand neemt wat voor je mee, scheelt je verzendkostenik woon ook in rotterdam maar ga weleens in amsterdam omdat ik daar vaak ben, dus tjah. wil best een keer wat voor je meenemen, ofzo. Verzenden kost bij lush trouwens 6 euro extra, dacht ik.
Waarom uit Engeland?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:43 schreef Aarti het volgende:
Ik zit erover te denken om uit engeland te bestellen, iemand nog tips hiervoor?
kan ik ook een nederlandse kortingsbon gebruiken? hoe werkt dat dan?
Véél goedkoper. Bij een flinke bestelling heb je de verzendkosten er vrij eenvoudig uitquote:
ik hoop heel hard voor je dat je aangenomen wordquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:43 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Vandaag Bonnie in de Leidse gesproken.
Hopelijk is mijn sollicitatiebrief en mijn CV goed genoeg om uitgenodigd te worden voor een gesprek. Ze had in ieder geval nog mensen nodig.
Wat is "jouw" shampoo danquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:22 schreef Uhmmie het volgende:
Hmm engelse site heeft echter niet "MIJN" shampoo
en ook niet die voor het vriendje.... dat is wel weer jammer
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je kijkt niet goed
Hij staat er gewoon bij hoor![]()
Volgens mij wel. En misschien als je in het opmerkingenveld vraagt om een proefje van een bepaald product, dat ze er dan wel een proefje bij doen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:55 schreef Aarti het volgende:
Ik heb sowieso een paar dingen die echt bijgevuld moeten worden (rehab, retread, en zo)
En ik wil wat nieuwe dingetjes proberen.
Krijg je bij online bestellingen ook weleens proefjes erbij? Of kadootjes?
Ultimate Shine in NL: 7,30quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:54 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga er eens over denken dan.. want ik haal eigenlijk nooit echt veel daar.
Vind het wel heel fijn.. maar probeer mezelf altijd beetje in te houden
volgens mij wel, de verzendkosten zullen misschien afwijken. En je hebt wel een creditcard nodig jaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:16 schreef Perruche het volgende:
hoe werkt dat eigenlijk, in de UK? kan je het eventueel ook in bijv. belgie ofzo laten bezorgen? en moet je perse een creditcard hebben?
te lui om op te zoeken *schaam*
ja, absoluut, met een beetje leuke bestelling heb je die verzendkosten er volgens mij zo uit!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Overigens vind ik een prijsverschil van ¤2,16 per shampoobar echt schandalig.
Daarom heb ik de mijne ook in Engeland gekocht...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ultimate Shine in NL: 7,30
Ultime Shine in UK (omgerekend naar euro's): 5,14
Tja....
Klopt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja, absoluut, met een beetje leuke bestelling heb je die verzendkosten er volgens mij zo uit!
Klopt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:12 schreef Vava het volgende:
Het is ook belachelijk, dat prijsverschil. En dan te bedenken dat de prijzen recentelijk nog verhoogd zijn, voorheen kostte Ultimate Shine toch nog 6,95?![]()
serieus?!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Klinkt goed Aarti.
Hoewel ik je de T for Toes van harte af kan raden. Prutspul. Werkt niet.
Ja, die illusie had ik ook eventjes. Realiteit: spierwitte voeten en samenklonterende stukjes tussen je tenenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
serieus?!
ik dacht juist dat het goed zou werken in de zomer met al die sexy hakschoentjes en zo
hmm...toch even wachten met bestellen dan
.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, die illusie had ik ook eventjes. Realiteit: spierwitte voeten en samenklonterende stukjes tussen je tenen.
Als je béétje zweetvoetjes hebt, werkt het al niet meer.
Ja, dat dacht ik ook. Realiteit was ff pietsie andersquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:32 schreef Aarti het volgende:
[..]
.
ieuw ieuw ieuw *visual*
maar het is toch juist tegen zweetvoeten?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:35 schreef Vava het volgende:
zie nu ook pas dat het Flosty Gritter isik las gewoon Frosty Glitter
maar das niet met t for toes, toch?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:36 schreef Vava het volgende:
Die klontjes heb ik niet en vlekken zijn me ook niet opgevallen
quote:
Dan heb je misschien niet zulke zweetvoetjens als ik...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:36 schreef Vava het volgende:
Die klontjes heb ik niet en vlekken zijn me ook niet opgevallen
Ja nou, misschien zijn er mensen met hele andere ervaringen hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:39 schreef Aarti het volgende:
Dan kan ik voor die 5 pond liever wat anders uitkiezen
Dank je voor je aanbod, misschien is dat wel een goed idee!!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja nou, misschien zijn er mensen met hele andere ervaringen hoor. Don't let me stop you, maar ik geef alleen even mijn ervaringen met het product en tja, die zijn nou eenmaal niet positief
.
Ik zou wat anders uitkiezen. Wil je best een proefje van T for Toes sturen trouwens, kun je het misschien later alsnog bestellen of voor een keertje uit A'dam halen
.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:26 schreef Aarti het volgende:
[..]
Dank je voor je aanbod, misschien is dat wel een goed idee!!
Hoewel ik het nu al nie meer wil na je zweetvoetenkorrelmodderverhaal![]()
Ik denk het.. hoewel ik soms ook wel aardig kan glibberen in zomerschoenenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan heb je misschien niet zulke zweetvoetjens als ik...
Ik dacht vorige zomer, hee, ik moet zo mijn mooie muiltjes aan.. laat ik eens poederen.
Resultaat: T for Toes die door zweet een soort "modder" wordt en in prachtige randen op je voeten gaat zitten.
dus het is nog even wachten helaasquote:Dank voor je emailtje.
Lush NL is zeker aan het zoeken naar nieuwe lokaties, en Rotterdam staat
hoog op onze verlanglijst.
Je kunt dus zeker in de toekomst een Lush in Rotterdam verwachten!
Er zijn op dit moment geen concrete plannen, maar zodra deze er wel
zijn, kun je dit terugvinden op de website!
Ik geloof dat iemand die een jaar geleden hetzelfde vroeg, éxact hetzelfde antwoord kreegquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:00 schreef Uhmmie het volgende:
Hmm ik had dus lush gemaild dat ik vond dat ze ook maar een winkel in rotterdam moesten openen
Het antwoord:
[..]
dus het is nog even wachten helaas
Hee!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:21 schreef EvilDucky het volgende:
stelletje stiff upperlip engelsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |