jaquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:59 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
S'il vous plait.
We zijn wel streng hè? Voor Vaav.
quote:
Is dit een hint?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:21 schreef Vava het volgende:
Ik krijg een pot Karma Kream voor mijn verjaardag![]()
hoop ik
![]()
Lekker, maar ik vind hem niet naar Chocola ruiken.quote:
iets fris met citroen ofzoquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
HIWTK is zalig idd
Ik heb net weer gesport en nu begint het beslissingsproces van waaar o waaaar zal ik me eens mee gaan douchen.
Hmm ja, dat heb ik nog wel, maar ik moet van mezelf eerst de oude dingetjes opmaken... Anders ligt er veel te veel in het rekjequote:
Ik ben benieuwdquote:Beste Lushie!
Ik heb een vraagje over de gezichtscrème Enzymion. Ik ben namelijk een
grote fan van deze crème, alleen vraag ik mij af hoe het kan dat het
lekkere frisse geurtje wat eraan zit, zo snel kan veranderen in de geur
van oude knutsellijm.
Het potje wat ik heb is nog tot half oktober houdbaar volgens de sticker,
maar hij ruikt (sinds een maand of 3) elke week meer naar behangplaksel,
hetgeen ik uiteraard erg jammer vind. Elke ochtend na het douchen is het
neus dicht en snel opsmeren en daarna de handen wassen omdat het gewoon
niet meer prettig ruikt! In het begin was dit wel anders, toen rook het
gewoon lekker fris en fruitig!
Ik hoop dat jullie mij dit kunnen verklaren :-).
Met vriendelijke groet,
Marieke
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is uiteindelijk Milky Bar & Figs geworden.
Na het douchen smeerde ik mijn hoofdje in met Enzymion en de kwelling van de stank ervan, deed mij dit mailtje schrijven:
[..]
Ik ben benieuwd.
In Rome waren er ook 3 en ik heb ze allemaal gezienquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:26 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga naar New York en daar heb je 3 Lushwinkels
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In Rome waren er ook 3 en ik heb ze allemaal gezien.
Neem je de Vulcano Foot Mask voor me mee, als Dizer het vergeet?![]()
[afbeelding]Check de homepage van de USA! klik!
Ze bieden discons aan!! klik!
Dat is leukquote:
't Is tegen riekende voetjensquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik bookmark deze post maar even
En natuuuuurlijk neem ik hem mee, toffe naam ook![]()
Dat staat er dan ook duidelijk bij en ook dat je als je discons wilt kopen, je die bestelling niet kan mengen met normale, reguliere artikelen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:38 schreef PeRi het volgende:
Dat is een actie van het Internationale forum, dit keer bieden ze discons via mailorder in VS aan, normaal gaat het via mailorder UK. Het is dus niet in de winkel.
Discons zijn discontinued lush-productenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:00 schreef Perruche het volgende:
hoe werken die discons precies? en waar staat discon eigenlij voor?
*noob is
Jaquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:04 schreef Perruche het volgende:
oooh ok... ze hebben blue skies in douchegelvorm..!
op lush.nl kan je bestellenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:12 schreef Uhmmie het volgende:
Kan je lush overigens ergens bestellen?
Zodat het gewoon thuis gestuurd word.
I mean.. rotterdam heeft geen lush
Hier dit is de omschrijving van bijvoorbeeld Creamed Almond & Coconut Smoothie:quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:07 schreef Perruche het volgende:
EDIT: wat zijn smoothies trouwens? niet die met yoghurt, maar bijv. de lush lime smoothie...?
Het maakt je dus schoon en maakt je huid zacht.quote:De Creamed Almond & Coconut Smoothie heeft meer de textuur van een mousse dan van een crème, technisch bekeken. Doop je vinger in de pot en schep het lekkere naar jasmijn, kalmerende ylang ylang en vanille ruikende goedje eruit. Het kan niet wachten om jou schoon en lekker ruikend achter te laten. Het maakt je huid zacht met amandel- en kokosnootolie, dus als je klaar bent verberg het niet, maar trek iets onthullends aan!
klinkt inderdaad goed! maar moet je het onder de douche gebruiken, of meer als een bodycream? heb dit echt nog nooit gezien hahaquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:50 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hier dit is de omschrijving van bijvoorbeeld Creamed Almond & Coconut Smoothie:
[..]
Het maakt je dus schoon en maakt je huid zacht.![]()
Ik heb nog nooit een smoothie gehad maar ik vind deze zo lekker klinken.![]()
Balen hé, ik hoop echt dat er ooit een Lush hier komt.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:12 schreef Uhmmie het volgende:
Kan je lush overigens ergens bestellen?
Zodat het gewoon thuis gestuurd word.
I mean.. rotterdam heeft geen lush
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:33 schreef Shirley het volgende:
[..]
Balen hé, ik hoop echt dat er ooit een Lush hier komt.
En kijk dit dan!
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]!
Die groene ziet er zeker leuk uit! En die gouden is ook mooi, alleen lijkt me dat echt funest voor je badquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:42 schreef Elefes het volgende:
[..]Goud
En die groene vind ik er toch wel leuk uit zien
oeh... als ik dat zo zie wil ik nog erger een badquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:42 schreef Elefes het volgende:
[..]Goud
En die groene vind ik er toch wel leuk uit zien
Ik geloof dat het gewoon voor onder de douche was! Maar helemaal zeker weet ik het ook niet.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
klinkt inderdaad goed! maar moet je het onder de douche gebruiken, of meer als een bodycream? heb dit echt nog nooit gezien haha
Ja is voor onder de douche, ik heb die coconut & almond smoothie. Hoewel 'ie meer almond is dan coconutquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:35 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik geloof dat het gewoon voor onder de douche was! Maar helemaal zeker weet ik het ook niet.![]()
Wat een goed idee! Eindelijk een doel voor mijn Happy Hippyquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net weer m'n kamer schoognemaakt met Snow Fairy
Volgende keer gebruik ik Happy Hippy of B4B
Als je wilt, kan ik wel een beetje als proefje naar je opsturen?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:47 schreef Perruche het volgende:
hm, hij lijkt me wel lekker xcuz_me! amandelgeurtjes
Deze tip onthoud ikquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net weer m'n kamer schoognemaakt met Snow Fairy
Volgende keer gebruik ik Happy Hippy of B4B
Nee hoor, ik ga meestal gewoon ff buiten de straal staan en dan pak ik een lik uit de pot en smeer ik me inquote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:22 schreef Vava het volgende:
Ik vraag me af hoe zo'n smoothie werkt. Moet je je er eerst mee insmeren en dan in de douche of gewoon net als douchegel?
Okay thanks! Als ik zo vrij mag zijnquote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga meestal gewoon ff buiten de straal staan en dan pak ik een lik uit de pot en smeer ik me in.
Ik ben het Leger des Heils nietquote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:32 schreef Shirley het volgende:
Nou, dan wil ik ook wel een proefje, dan is de pot meteen leeg.
Zie ik eruit als Majoor Boshardt (of hoe je die naam ook moge schrijven)?quote:
Neequote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zie ik eruit als Majoor Boshardt (of hoe je die naam ook moge schrijven)?
quote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gelukkig weet ik wie er 30 wordt binnenkort![]()
Neeee...ze wordt 20! Wat een typo...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gelukkig weet ik wie er 30 wordt binnenkort![]()
quote:
Ja, leuk dat jij de enige bent bij wie dat werkt!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:54 schreef Vava het volgende:
[..]
![]()
Wel een werelduitvinding he, jonger worden![]()
Ik weet niet of het werktquote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, leuk dat jij de enige bent bij wie dat werkt!
Jij bent nog láng niet jarigquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:00 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik weet niet of het werktvooralsnog ben ik niet jarig geweest
dit jaar dan
![]()
Piri Piriquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:22 schreef Aarti het volgende:
gezellig hier
ik heb van Peri Peri een kortingsbon gehad, dus ik ga binnenkort ff goed inslaan![]()
niet flauw, daar is het ook gebaseerdquote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:30 schreef Aarti het volgende:
[..]
niet flauw, daar is het ook gebaseerd![]()
ik weet nog niet ik wil in elk geval dream cream, retread en rehab. En verder geen idee, misschien zo een eau de roma of zo?
ik ben bezig een vriendinnetje Lushie te maken, dus ik denk dat we dan samen gaan, als ik haar zover heb. Over een paar weken dus..quote:
Nee johquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:39 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik ben bezig een vriendinnetje Lushie te maken, dus ik denk dat we dan samen gaan, als ik haar zover heb. Over een paar weken dus..
Ik vind ze zoooo mooi!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:19 schreef EvilDucky het volgende:
Erg lief.
We zijn superverwend! En dan de nieuwe spullies die ze hadden?![]()
Heb gelijk een vracht ingeslagen. Ik ga zo meteen de Still Life proberen.
En een bad toch? Wil ik ook wel een keer bij Sanne logerenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:01 schreef PeRi het volgende:
Sanne's bed slaapt keilekker, overal Lush om Skaai en mij heen.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:49 schreef PeRi het volgende:
Ohhhh we hebben dít in onze goodiebags gehad, we zijn zó gruwelijk verwend!
Één Wonderwall, een Auntie Pamela BBS en een Dreamtime balm.
Lush!
[afbeelding]
Dat is een cadeau die ze in 2004 verkochten en er vorig jaar uit is gegaan. Er zitten stukjes; Karma Komba, Buffy, Sex Bomb, Bon Bon ballistic, Aromarant, Fever, Amandapondo, Sea vegetable en HIWTK. Ze verkopen 'm niet meer.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:38 schreef Elefes het volgende:
[..]Dat ziet er mooi uit!
Is dat iets wat ze ook in de winkel verkopen, en wat zit er allemaal in? Stukjes zeep?
Skaai ligt nu te badderen met Creamy Candy!!!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:07 schreef PeRi het volgende:
Ja die gaan we straks onveilig maken, na croissants en cappucino en poes aaien.
Ik krijg een Candy Cane en Skaai Twinkle.
Stelletje Engelse zeurmutsen zijn het. Liepen ze alweer om Hillary te roepen?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:56 schreef debby1973 het volgende:
Daar zijn ze alweer boos over op het uk forum. Ze vinden die naam echt niet kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |