Hoezo niet?quote:Op zondag 23 april 2006 13:35 schreef Anitra het volgende:
Niet zo gek dat rotterdam bewolkt is vandaag XcUZ_Me
quote:Op zondag 23 april 2006 13:35 schreef Anitra het volgende:
Niet zo gek dat rotterdam bewolkt is vandaag XcUZ_Me
Hier ben ik eindelijk begonnen met de laatste dingen weg te gooien die van mij en mijn ex waren. Ik heb net een hoekkast leeg gemaakt en zoveel weg gegooid dat het gewoon bevrijdend was
Dus ik heb straks wel een lekkere douche verdiend met Olive Branch
het is feyenoord - ajax in de play offs en feyenoord had van de week al verloren en nu staan ze 0-2 achterquote:
quote:Op zondag 23 april 2006 13:39 schreef Elefes het volgende:
[..]
Opruimen is goed
En dingen weggooien ook, ik vind het ook altijd een opluchting..
En daarna schoonLushen van het stoffige gedoe![]()
Geen zin, moet ik me aankleden enzoquote:Op zondag 23 april 2006 13:40 schreef Vava het volgende:
@ XcUZ_Me, je kan gratis met de trein vanaf Roosendaal en er gaat nog een toeristische route door Zeeland
Ik ben gisteren gewoon doorgereden tot ik niet meer verder kon, toen stukje door BoZ en via de weg die langs de snelweg loopt gereden tot ik weer de snelweg op kon
ehm jaquote:Op zondag 23 april 2006 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geen zin, moet ik me aankleden enzo.
Erg is dat hequote:Op zondag 23 april 2006 13:40 schreef Anitra het volgende:
[..]Ja een heleboel stof kwam er uit die kast
ik had hem ook 4 jaar dicht laten zitten
Mmmm..misschien toch maar niet doen dan..quote:Op zondag 23 april 2006 14:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb de Enchanted Eye Cream van ymme overgenomen en ik vind 'm wel lekker, maar dat ik nou zeg van "wow, wat een verschil![]()
![]()
!", nee
.
Rock star, óók al zo'n snoep-geurtje.......maar daar ben ik nou eenmaal dol op !quote:
Die ligt nog hierquote:Op zondag 23 april 2006 14:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat klinkt als een fijn boodschappenlijstje Elefes.
Ik heb ook nog een bon
Leuk stukje, ik ben ook wel benieuwd geworden nu! Misschien toch maar eens proberenquote:Op zondag 23 april 2006 15:00 schreef pluisje het volgende:
Beautynieuws: zwarte tandpasta?
Ik heb de tandpasta's mogen testen, en met name de zwarte variant was best apart
Gaaf zeg! is dat allemaal van en voor jou?quote:Op zondag 23 april 2006 13:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Nog wat fotootjes van de tute:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, was je vergetenquote:Op zondag 23 april 2006 15:08 schreef Vava het volgende:
[..]
Die ligt nog hier
Onee! Had ik toch meegenomen vorige keer?
Dan heb je de Snow Fairy zeker ook welquote:Op zondag 23 april 2006 15:01 schreef gaai het volgende:
[..]
Rock star, óók al zo'n snoep-geurtje.......maar daar ben ik nou eenmaal dol op !![]()
![]()
Okayquote:Op zondag 23 april 2006 15:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, was je vergeten. Samen met mijn gidsje van Rome
Ruik je lekker naar rioollucht?quote:
Hier is het nu zwaarbewolktquote:
De naam voorspelde het al half... Lush Pud Putquote:
Ja dat was het echtquote:Op zondag 23 april 2006 16:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De naam voorspelde het al half... Lush Pud Put.
Putlucht dus.
Yupquote:Op zondag 23 april 2006 15:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Gaaf zeg! is dat allemaal van en voor jou?
Gaat hij ook de t shirts dragen? :-)quote:Op zondag 23 april 2006 16:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Yup
Maar ook mijn vriendje vind het stiekem wel lekker, dus die helpt wel opmaken
Ik vond Lushpud ook wel lekker, alleen het water zag er vies uitquote:Op zondag 23 april 2006 16:09 schreef lotje11 het volgende:
Lush pud is best lekker hoor, niet heel briljant maar die rioollucht ken ik toch niet hoor!
Nog niet....ze hadden 'm niet meer op de Nederlandse sitequote:Op zondag 23 april 2006 15:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan heb je de Snow Fairy zeker ook wel!
Van mijn laatste stuk Waylander is ook nog maar weinig over door het snelle smelten van de lekkerste zeepjesquote:Op zondag 23 april 2006 17:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
De lekkerste zeepjes smelten 't snelst weg.
Grappig dat je dat zegt:quote:Op zondag 23 april 2006 17:47 schreef Aarti het volgende:
Hmm die ken ik helemaal niet, gek he!
ik zie hem wel vaak liggen in de winkel, maar ik kijk er nooit ECHT naar!
waar ruikt ie naar?
Hij is fris zoetig en blijft héél lang hangenquote:Je zou misschien denken dat je herinneringen aan Mary Poppins voldoende zijn om verliefd te worden op deze zeep. In eerste instantie wel ja. Maar de tweede keer is een ander verhaal. De kersenbloesem zal je betoveren. We zijn een beetje bang dat deze zeep je aandacht in de winkel niet trekt. Hij ruikt, door de overheersing van andere geuren, wat bescheiden en we denken dat je haar daarom snel teruglegt. Niet doen! In combinatie met water verandert 17 Cherry Tree Lane in een cremige zeep die je uren blijft ruiken!
Ja, snowcakequote:Op zondag 23 april 2006 17:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
De lekkerste zeepjes smelten 't snelst weg.
Ik heb 'm van de winter voor het eerst gebruikt en ik moet zeggen dat ik wel even heb moeten wennen aan de geur..quote:Op zondag 23 april 2006 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Miranda vind ik echt zo vies![]()
@miss_dynastie: Snowcake is ook zo'n wegsmelter ja, samen met Alkmaar, 17 Cherry Lane, HIWTK, 't Was the Night en Rockstar... Die vergaan voor je ogen.
Ik heb een proefje als toiletzeepje... Net als Angels Delight, die lijkt er erg op. Niet geschikt voor mijn neusjequote:Op zondag 23 april 2006 18:50 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik heb 'm van de winter voor het eerst gebruikt en ik moet zeggen dat ik wel even heb moeten wennen aan de geur..![]()
Man dan weet ik ze wel uit te kiezen, ik heb nog niet zo heel veel soorten maar die heb ik allemaalquote:Op zondag 23 april 2006 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
@miss_dynastie: Snowcake is ook zo'n wegsmelter ja, samen met Alkmaar, 17 Cherry Lane, HIWTK, 't Was the Night en Rockstar... Die vergaan voor je ogen.
Je hebt gewoon een goede smaakquote:Op zondag 23 april 2006 19:01 schreef Bob. het volgende:
[..]
Man dan weet ik ze wel uit te kiezen, ik heb nog niet zo heel veel soorten maar die heb ik allemaal(behalve 't was the night) en verder geen anderen enzo
Semivuoi, Milky Bar, Figs & Leaves, Sea Vegetable, Ooh La La...quote:Op zondag 23 april 2006 19:03 schreef Vava het volgende:
Ik kan me eigenlijk geen zeepje bedenken wat niet snel smelt
Altijd een helequote:Op zondag 23 april 2006 19:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
dames met bruisballen: gooien jullie voor een bad er altijd een hele in? of een halve/kwart?
Als ik nou dagelijks in bad zou gaan met zo'n dure bruisbal dan zou ik ze misschien delen maar ik heb hier een voorraad liggen die in mijn badtempo echt niet zo snel op gaat. Gewoon lekker met een hele dusquote:Op zondag 23 april 2006 19:30 schreef lotje11 het volgende:
Hmm, gewoon een hele, ben te lam om ze te delen, krijg je toch alleen troep van volgens mij. Al weet ik dat er mensen zijn die ze mooi gedeeld krijgen en dan met een halve doen.
Nee helaas.... alleen maar van naamquote:Op zondag 23 april 2006 21:15 schreef Shirley het volgende:
Maar er is dus niemand die Cynthia Sylvia Stout kent?
It's a girl!quote:Op zondag 23 april 2006 21:17 schreef debby1973 het volgende:
Ja, ik gebruik Cynthia Sylvia Stout. Ik vind hem haar erg fijn. Vind alleen de geur niet echt lekker. Hij ruikt naar the strokes.
quote:Op zondag 23 april 2006 21:18 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Jammie, ik heb een heerlijk (proef)pakketje gemaakt voor mijn nicht en haar gezinnetje.
Ze vond het zo lekker en nu is ze ook verslaafd
Lush weggeven is leuk
Ik vind The Strokes wel lekker ruiken. Alsof ik heb liggen stoeien op een hooizolder maar dat zal mijn boeren inborst wel zijn.quote:Op zondag 23 april 2006 21:17 schreef debby1973 het volgende:
Ja, ik gebruik Cynthia Sylvia Stout. Ik vind hem erg fijn. Vind alleen de geur niet echt lekker. Hij ruikt naar the strokes.
Ik heb echt alleen aangebroken stukken liggenquote:Op zondag 23 april 2006 21:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Haha Maeghan, dat doe ik ook
Wat op het bordje ligt, moet op. Dan pas mogen er weer nieuwe stukken afgesneden worden.
Komt mooi uit, want The Strokes heb ik ook besteld.quote:Op zondag 23 april 2006 21:17 schreef debby1973 het volgende:
Ja, ik gebruik Cynthia Sylvia Stout. Ik vind hem erg fijn. Vind alleen de geur niet echt lekker. Hij ruikt naar the strokes.
Ik hoop het voor jequote:Op zondag 23 april 2006 22:49 schreef Shirley het volgende:
Ik zag trouwens net op de Lush site dat de Happy Pill erop staat.Zouden ze nog zo lief zijn om mij er één te sturen? Ik hoop het zo...
quote:Op zondag 23 april 2006 22:49 schreef CherryLips het volgende:
Best sneu eigenlijk, als ik dit zo terug lees. Een roze Lush-kastje
Ja echt hé!quote:Op zondag 23 april 2006 22:52 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je
En als hij er niet bij zit zou ik gewoon nog een keer mailen en zeggen dat je die opmerking gemaakt hebt en dat hij nu op de site staatmisschien zijn ze dan alsnog wel lief!
quote:Op zondag 23 april 2006 22:56 schreef Vava het volgende:
[..]het is grappig ja
maar wel leuk
Mijn Lushkast is zo'n jaren 50 uitklapbureautje met glas-in-lood ruitjes in de kastdeurtjes![]()
In de douche heb ik wel een zeepbakje maar daar ligt alleen wat in als ik echt onder de douche sta, anders smelten m'n zeepjes en de rest van de family wordt gek van mequote:Op zondag 23 april 2006 23:05 schreef Vava het volgende:
In de douche heb ik ook nog een rekje hangen met wat douchegels![]()
Lemslip, Dream Cream, Rockstar, Candyfluff, Prince, Tramp, Sonic Death Monkey, Angels on Bare Skin, Fair Trade Foot Lotion en dat was het denk ik wel. Jammer, ik ben er vergeten een foto van te maken. Het zag er juist zo gezellig uit.quote:Op zondag 23 april 2006 21:38 schreef Elefes het volgende:
[..]Wat heb je er allemaal in gedaan?
Ik ben ook wel benieuwd naar Cynthia Sylvia Stout (dat was het toch?) maar heb geen zin in dingen in mijn haar die niet lekker ruiken..
quote:Op maandag 24 april 2006 12:40 schreef CherryLips het volgende:
Happy ruikt lekker, het ziet er alleen een beetje dubieus uit op je huid en als je het afspoelt
Jaquote:Op maandag 24 april 2006 12:44 schreef Vava het volgende:
Door de kleur misschien?
Ikke wel, hier nl ook alles op de badkamer en als je het huis binnen komt ruik je al Lush hierquote:Op maandag 24 april 2006 12:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn Lush staat allemaal lekker op de badkamer. Ik ken niemand bij wie het zo lekker ruikt in de badkamer![]()
Klinkt goed! Kan me voorstellen dat ze dan verslaafd raaktquote:Op maandag 24 april 2006 12:25 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Lemslip, Dream Cream, Rockstar, Candyfluff, Prince, Tramp, Sonic Death Monkey, Angels on Bare Skin, Fair Trade Foot Lotion en dat was het denk ik wel. Jammer, ik ben er vergeten een foto van te maken. Het zag er juist zo gezellig uit.
En het blijft lang hangenquote:Op maandag 24 april 2006 21:03 schreef Vava het volgende:
Ja! Dat vind ik ook van Mange Too, eerst zit er een iets te sterk geurtje aan wat ik niet zo lekker vind maar als het even op zit gaat Mange Too heel erg lekker ruiken
Tasjes stempelen? Enlighten me?quote:Op maandag 24 april 2006 21:04 schreef CherryLips het volgende:
volgens mij zit dan alles onder![]()
ik haal hem wel een keertje, waarschijnlijk vrij binnenkort (vooral als ze ook hier tasjes gaan stempelen om ze te recyclen)
quote:Op maandag 24 april 2006 20:14 schreef MissFrodo het volgende:
Welke kalender heb je? Toevallig ook die van BNN?
Ze zijn dat hier vooralsnog niet van plan.. Helaas.quote:Op maandag 24 april 2006 21:04 schreef CherryLips het volgende:
volgens mij zit dan alles onder![]()
ik haal hem wel een keertje, waarschijnlijk vrij binnenkort (vooral als ze ook hier tasjes gaan stempelen om ze te recyclen)
Maar daar heb je nu toch niks aan of snap ik het nu verkeerd, alleen in engeland geld dat dan toch ofzo?quote:
Nog niet maar als het in NL ook gaat gelden, dan kan ze al die tasjes meenemen en laten stempelenquote:Op maandag 24 april 2006 21:35 schreef Anitra het volgende:
[..]
Maar daar heb je nu toch niks aan of snap ik het nu verkeerd, alleen in engeland geld dat dan toch ofzo?
Jaquote:
Oja! Op en top Hollandsquote:Op maandag 24 april 2006 21:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
En dan gaan zeuren dat je niks aan een badproduct hebt.
Hmm... een van mijn katten heeft op die manier voor een ravage gezorgdquote:Op maandag 24 april 2006 21:53 schreef MissFrodo het volgende:
Ik geef de lege Lush tasjes aan mijn kat, vind hij helemaal geweldig om in te klimmen en te rollen
Jij kan nog naar buiten! *jaloers* Ik heb slechts een pietepeuterig balkonnetje tot mijn beschikkingquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:47 schreef Anitra het volgende:
Het is heerlijk weer en wil graag buiten zitten, maar dat kan pas vanmiddag als de zon op de voortuin staat, de achtertuin is een grote puinzooi en word volgende week pas gedaan![]()
Wáááát?!!quote:Ik heb vorige week met 17 Cherry tree lane in mijn handen gestaan en wou hem kopen, maar ben het weer vergeten
Mijn toiletblokje ligt nu lekker in bedje dus ik ga met de pootjes omhoog en daarna douchen met The Olive Branch om ff lekker te ontspannenquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou heb je dus een Happy Hippy in huis.
Ik blijf het toiletblokjesgeur vinden, kan er niks aan doen.
quote:“Mammmmmmaaaaaa, je bent de liefste van de heeeeele wereld.”
Oke, dat is dan misschien wat overdreven, maar ze is en blijft je moeder. En we houden van haar.
Vergeet daarom alsjeblieft niet dat het bijna Moederdag is!
Om het makkelijk voor je te maken, dit jaar een geweldig kado: Practically Perfect Mum. Allemaal heerlijke Lushgoodies met bloemige geuren. Om jouw mamma eens lekker in het zonnetje te zetten.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nou, hier doe ik mijn moeder dus geen plezier mee he. Elke keer als ik iets mee heb van Lush, of er mee in bad ben geweest, loopt ze te klagen over die "typische stinklucht" in huis
.
Ik denk dat ik dit presentje dus maar laat liggen.
Ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:54 schreef gaai het volgende:
Die Happy Pil is echt heel groot, of niet? Iemand die al geprobeerd?( misschien heb ik eroverheen gelezen, in dat geval : sorry)
Ja, vroeg ik me net ook ineens afquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Big is lekkerMaar hoe moet je dat in hemelsnaam versturen
.
Neequote:Op dinsdag 25 april 2006 13:04 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ja, vroeg ik me net ook ineens af![]()
Kom je binnenkort in de buurt van Eindhoven?
Ook niet echt..quote:
Is prima meis! Hoef hem niet per se te slijten, maar ik heb voor mijn haar al een gouden formulequote:Op dinsdag 25 april 2006 13:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ook niet echt..
Ik heb geen OV meer, dus mijn reislust wordt behoorlijk getemperd.
Weetjewat, probeer 'm maar gewoon aan iemand anders te slijten, mocht dat niet lukken, dan kunnen we alsnog wel wat regelen denk ik. Goed idee?
Vertel vertel, ik ben altijd geinteresseerd in gouden formulesquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:12 schreef Nugget het volgende:
[..]
Is prima meis! Hoef hem niet per se te slijten, maar ik heb voor mijn haar al een gouden formulegevonden en daar hoort Big niet bij, gebruik hem dus niet meer en vind dat zonde.
Heejjj superquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:19 schreef noekje het volgende:
Xcuz_me, de lush uit Engeland is er! Morgen stuur ik het op.
Ok vooruitquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vertel vertel, ik ben altijd geinteresseerd in gouden formules![]()
.
Big niet gebruiken is idd zonde, want hij is hartstikke fijn!
Nouja, dat kan je op 2 manieren opvattenquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:29 schreef Nugget het volgende:
Mijn vriend zette zijn tanden in het flesje. Nough said
(Snoept zich de hele dag kapot, zonder ook maar iets aan te komen overigens)
Haha, het was nummer 2! Irritant is dat hè, en hij maar aansporen om ook wat te nemen steeds... nee dankje, boehoequote:Op dinsdag 25 april 2006 13:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, dat kan je op 2 manieren opvatten
1. Stinkt, yuch bah, kill attack enzo
2. I want to eat it
Dat soort vriendjes zijn overigens mateloos irritant, gelukkig heeft mijnes ook vetkweekaanleg![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:19 schreef noekje het volgende:
Xcuz_me, de lush uit Engeland is er! Morgen stuur ik het op.
Ik heb ook de nieuwe bbs-en Comforter en Temple of truth. Ben benieuwd!
quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:47 schreef Anitra het volgende:Vava Geschrokken katten kunnen heel wat schade aanrichten
OMG!quote:
Ook 19 kilo?quote:
Innemen met een beetje waterquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:12 schreef Vava het volgende:
Wat geweldig
en wat zijn die Happy Pills enorm
Bummer.quote:
Hahaha, mijn moeder is twee dagen vòòr moederdag jarig, en ik had ook al bedacht dat ik haar The Olive Branch ging geven! Toeval zegquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:47 schreef Anitra het volgende:
[..]
Mijn mama is 2 dagen na moederdag jarig, dus die krijgt alles in 1Zou alleen nog niet weten wat, kom niet verder dan Olive Branch
En postersquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:42 schreef CherryLips het volgende:
ik vind dat lush ook stickers moet gaan maken. dan kan ik m'n kastjes en mandjes wat opvrolijken
Das toevalligquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:36 schreef Melusine het volgende:
[..]
Hahaha, mijn moeder is twee dagen vòòr moederdag jarig, en ik had ook al bedacht dat ik haar The Olive Branch ging geven! Toeval zeg![]()
Verder wil ik haar ook nog wel iets van Lush geven, maar ze heeft geen bad dus er valt aardig wat af. En ik heb ook al andere dingen voor haar, dus kan niet al te veel erbij doen.
Ik zat te denken of iets als dat Eau Roma water lekker zou zijn. Dacht ook nog even aan Cynthia Sylvia Stout maar weet dat nog niet zeker. Moeilijk...
Dat wil ik ookquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou best een grote Lush-box willen hebben om m'n Lushspulletjes in op te bergen. En Lushwashandjes inderdaad. Lush-puffs, Lush pyjama, enz
Een speciaal Lush-zeeprek, waarin het mogelijk is je zeepjes afzonderlijk op te bergen, zodat ze geen geurtjes van andere zeepjes kunnen overnemen en dat je ook niet elke keer alles uit een zakje hoeft te halen.quote:
Leg je de hele vloer vol kranten en koop je van die spuitbussen van de Hemaquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh mên, leuk idee, maar ik heb twee linkerhandjes.
Ik zal toch eerst een kastje moeten maken. En daar voorzie ik meer problemen mee dan met de verfquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:12 schreef Vava het volgende:
[..]
Leg je de hele vloer vol kranten en koop je van die spuitbussen van de Hema![]()
Hahaha jaquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zal toch eerst een kastje moeten maken. En daar voorzie ik meer problemen mee dan met de verf.
Ja, naast de ijsmachinequote:Op dinsdag 25 april 2006 17:15 schreef Vava het volgende:
[..]
Hahaha jada's hier ook het grootste probleem
maar misschien kom ik nog eens ergens een oud kastje tegen
Die toilettas heb ikquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben bij de Soap Story ook leuke washandjes en mandjes. Er staat geen Soap Story op dus dat hoeft niemand te weten
Maar volgens mij is het wel een gat in de markt als Lush ook aan de accessoires gaat. Dat reistasje van ze is bijvoorbeeld ook tof
Bneverquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:36 schreef Elefes het volgende:
[..]
Die toilettas heb ikEn hij is erg leuk, mag de volgende keer mee op vakantie
Het zou idd niet verkeerd zijn als ze wat aan opbergdingetjes gingen doen, en puffs, poederdonsjes (voor de poeders) etc. etc., er valt zoveel te bedenken!Ik zou het ook kopen.. Helemaal als het er zo schattig uit zag (net als de Bnever spulletjes bijvoorbeeld).
Daar zou ik mee teruggaan Bob. Dat is niet haalbaar om op te krijgen voor die tijd.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:54 schreef Bob. het volgende:
Ik ben alleen weer zo stom geweest om te vergeten naar de datum op angels on bare skin te kijken en die is dus nog maar tot 20-05-6 goed![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
En zo'n kastje moet ook goed afsluiten, anders heb je er nog niks aan.
Ik denk niet dat me dat gaat lukken.
Hebben die "hokjes"-kasten?quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
vast wel
deze wil ik
[afbeelding]
misschien een tikje te groot
maar het zijn wel mooie schapjes om tupperware bakjes voor je zeepjes op te zettenquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mijn badkamer is 2 bij 1,5 ofzo.
Een roomdivider in je badkamer
En je zeepjes zijn dan nog steeds niet luchtdicht opgeborgen.
Ik lach me echt kapot hierquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
maar het zijn wel mooie schapjes om tupperware bakjes voor je zeepjes op te zetten
Jammer dat je het plafond niet kunt gebruiken, zonde van die ruimte
Helemaal luchtdicht is het niet, maar ze hebben de Fira opbergserie bij Ikea. Dat zijn houten kastjes, in verschillende formaten. Die kun je heel makkelijk zelf een beetje "stylen" (bijvoorbeeld met schoolbordverf) en dan is dat best leuk om Lush in op te bergenquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mijn badkamer is 2 bij 1,5 ofzo.
Een roomdivider in je badkamer
En je zeepjes zijn dan nog steeds niet luchtdicht opgeborgen.
Hmm... ik heb toch iets... mja.. "klassiekers" in m'n hoofd.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:17 schreef Elefes het volgende:
[..]
Helemaal luchtdicht is het niet, maar ze hebben de Fira opbergserie bij Ikea. Dat zijn houten kastjes, in verschillende formaten. Die kun je heel makkelijk zelf een beetje "stylen" (bijvoorbeeld met schoolbordverf) en dan is dat best leuk om Lush in op te bergen
Plaatje van wat ik bedoel:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 26 april 2006 10:21 schreef MissFrodo het volgende:
Ik vind de Ikea wel een aantal leuke opbergmogelijkheden hebben.
Volgens mij hadden/hebben ze daar, of bij de Hema dat weet ik ziet meer zeker, ook van die houten kastjes voor aan de muur met een schoolbord deurtje. Dat idee en dan zelf maken zodat het wat dieper is. Met leuke gekleurde mandjes erin.
Ik zie het helemaal zitten.
Die wil ik als klerenkastquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
vast wel
deze wil ik
[afbeelding]
misschien een tikje te groot
Twee nog welquote:Op woensdag 26 april 2006 18:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb morgen twéé borrels, dus een extra goed excuus om mezelf goed te vertroetelen met veel Lush.
quote:
Nou, doe je goed dan!quote:Op woensdag 26 april 2006 18:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eentje van de deelgemeente (stadsmarinier, goed leren kennen door alle projecten hier in de straat) dus dat wordt lekker netwerkenen eentje van m'n werk
.
Waar zal ik me morgen eens mee gaan douchen?
quote:Op woensdag 26 april 2006 18:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Snow Fairy vandaag al gebruikt... Ik twijfel nog
Oh, en ik ben wóest.
Dat is dus mn pakket van noekje met de Happy en de Happy Pill.
Klaarblijkelijk werken er alleen maar analfabeten bij de TPG pakketservicequote:Op woensdag 26 april 2006 18:34 schreef Vava het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je had dus gewoon morgen met Happy kunnen douchen als de TPG leest wat er op de doos staat![]()
![]()
![]()
Ja, maar het adres kunnen ze blijkbaar wel lezenquote:Op woensdag 26 april 2006 18:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk werken er alleen maar analfabeten bij de TPG pakketservice.
Tuurlijk maar kan nog wel even duren hoor!quote:Op woensdag 26 april 2006 10:36 schreef Elefes het volgende:
[..]
Post je hier een foto van het eindresultaat?
Nou, gelukkig toch nog goed nieuwsquote:Op woensdag 26 april 2006 19:23 schreef XcUZ_Me het volgende:![]()
![]()
Ik had mijn buuf een smsje gestuurd of ze het wilde laten weten als ze weer thuis was en ik kreeg zojuist een smsje. Gelijk alle trappen afgehold en pakketje gehaald
Happy Pill: groot!En ruikt heerlijk
![]()
Happy Soap:![]()
![]()
Mandarijntjes in het kwadraat met een zweempje Olive Branch. Ik ben verliefd
.
gemaild Ik wil wel meer dan een bruisbal hoor, dus dan zal het inderdaad wel mee vallenquote:Op woensdag 26 april 2006 19:07 schreef MissFrodo het volgende:
Miss-Dynastie misschien is het handiger om mij even te emailen op e puntje vanderplas apestaart quicknet puntje nl.
Tot nu toe heb ik nog nooit meegemaakt dat iemand duurder uit was dan in Nederland. Al is het vaak niet de moeite waard als je maar 1 bruisbal ofzo wilt hebben.
Nee als die zeep nu al zo lekker ruikt dan kan het haast niet zijn dat het onder de douche tegen gaat vallen!quote:Op woensdag 26 april 2006 19:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Morgen wordt het zonder twijfel de Happy Soap!
En dan héél zuinigjes doen en als het in Nederland is, een enorm blok kopen
Zal je zien dat 'ie gigantisch tegenvalt onder de douche![]()
Dat klinkt heel erg goedquote:Op woensdag 26 april 2006 19:23 schreef XcUZ_Me het volgende:![]()
![]()
Happy Soap:![]()
![]()
Mandarijntjes in het kwadraat met een zweempje Olive Branch. Ik ben verliefd
.
Ik kan ook niet wachten tot ik Happy hebquote:Op woensdag 26 april 2006 20:11 schreef JacMar het volgende:
[..]
Dat klinkt heel erg goedDie moet ik hebben
![]()
Ik ga meedoen met de Engelandbestelling. Onder het mom van een verjaardagscadeau voor mijn schoonmoeder en een moederdagcadeau voor mijn moeder (en een paar dingetjes voor mijquote:Op woensdag 26 april 2006 20:23 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik kan ook niet wachten tot ik Happy heb![]()
Dat regel je goedquote:Op woensdag 26 april 2006 20:30 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik ga meedoen met de Engelandbestelling. Onder het mom van een verjaardagscadeau voor mijn schoonmoeder en een moederdagcadeau voor mijn moeder (en een paar dingetjes voor mij) en vriend betaalt
![]()
Hier werkt het goed nu, maar heb er zo heel af en toe ook wat last van dat het niet werk. Maar geen Wanadoo hier.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:23 schreef Anitra het volgende:fijn dat je je pakketje toch hebt XcUZ_Me
Ik ga zo ff kijken of de engelse site het weer doet hier, ik kan er elke keer maar ffies op en dan een paar dagen weer niet, lang leve wanadoo
Voor mijquote:Op woensdag 26 april 2006 20:33 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat regel je goed
Wat ga je bestellen?
Leuke cadeausquote:Op woensdag 26 april 2006 20:40 schreef JacMar het volgende:
[..]
Voor mij![]()
Happy pil
Happy
Veganese
Angels on bare skin
Voor mijn moeder:
Olive branch (250g)
Happy
Voor schoonmoeder:
Purple haze (gift)
Nu je het zegt jaquote:Op woensdag 26 april 2006 20:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een blije smilies hier allemaal
Dat móet wel door alle Happy producten komen![]()
Dat is zo leuk om te doenquote:Op woensdag 26 april 2006 20:48 schreef Anitra het volgende:
Ik zit echt alles na te kijken of ik niks vergeet te bestellen
Vanavond in bed maar weer eens ouderwets met de krantjes en kladblok lijstjes gaan maken
Zit veel lekkers bij jaquote:Op woensdag 26 april 2006 20:46 schreef Anitra het volgende:
Hij doet hier weerEn dit keer heb ik zowaar mijn hele lijstje in kunnen vullen en kwam op 31,35 pond uit, dat is een mooi bedrag voor de engeland bestelling toch?
Happy pill 2x
Happy
MoM
YSTW
Ambrosia
Aromaco
Big
Each Peach
Sturen ze dan ook maskers naar Nederland? MoM is toch een masker of vergis ik me?quote:Op woensdag 26 april 2006 20:46 schreef Anitra het volgende:
Hij doet hier weerEn dit keer heb ik zowaar mijn hele lijstje in kunnen vullen en kwam op 31,35 pond uit, dat is een mooi bedrag voor de engeland bestelling toch?
Happy pill 2x
Happy
MoM
YSTW
Ambrosia
Aromaco
Big
Each Peach
MoM is geen vérs maskerquote:Op woensdag 26 april 2006 20:54 schreef JacMar het volgende:
[..]
Sturen ze dan ook maskers naar Nederland? MoM is toch een masker of vergis ik me?![]()
Ben er al achterquote:Op woensdag 26 april 2006 20:57 schreef JacMar het volgende:
[..]
OkZijn er nog meer maskers die niet vers zijn?
![]()
Waar ruikt dat eigenlijk naar?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:32 schreef Vava het volgende:
Ik heb vandaag trouwens voor de tweede keer met Narcotick gedoucht en eigenlijk vind ik het helemaal niet lekker
Nou, het zou naar Tea Tree en rozemarijn moeten ruiken, maar ik vond het een nogal penetrant luchtje wat erg om me heen bleef hangenquote:
Netjes. Ik kwam op 63 uit, da's een beetje té, denk ik, dus morgen nog maar eens kijkenquote:Op woensdag 26 april 2006 20:46 schreef Anitra het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |