Mijn toiletblokje ligt nu lekker in bedje dus ik ga met de pootjes omhoog en daarna douchen met The Olive Branch om ff lekker te ontspannenquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou heb je dus een Happy Hippy in huis.
Ik blijf het toiletblokjesgeur vinden, kan er niks aan doen.
quote:“Mammmmmmaaaaaa, je bent de liefste van de heeeeele wereld.”
Oke, dat is dan misschien wat overdreven, maar ze is en blijft je moeder. En we houden van haar.
Vergeet daarom alsjeblieft niet dat het bijna Moederdag is!
Om het makkelijk voor je te maken, dit jaar een geweldig kado: Practically Perfect Mum. Allemaal heerlijke Lushgoodies met bloemige geuren. Om jouw mamma eens lekker in het zonnetje te zetten.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nou, hier doe ik mijn moeder dus geen plezier mee he. Elke keer als ik iets mee heb van Lush, of er mee in bad ben geweest, loopt ze te klagen over die "typische stinklucht" in huis
.
Ik denk dat ik dit presentje dus maar laat liggen.
Ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:54 schreef gaai het volgende:
Die Happy Pil is echt heel groot, of niet? Iemand die al geprobeerd?( misschien heb ik eroverheen gelezen, in dat geval : sorry)
Ja, vroeg ik me net ook ineens afquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Big is lekkerMaar hoe moet je dat in hemelsnaam versturen
.
Neequote:Op dinsdag 25 april 2006 13:04 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ja, vroeg ik me net ook ineens af![]()
Kom je binnenkort in de buurt van Eindhoven?
Ook niet echt..quote:
Is prima meis! Hoef hem niet per se te slijten, maar ik heb voor mijn haar al een gouden formulequote:Op dinsdag 25 april 2006 13:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ook niet echt..
Ik heb geen OV meer, dus mijn reislust wordt behoorlijk getemperd.
Weetjewat, probeer 'm maar gewoon aan iemand anders te slijten, mocht dat niet lukken, dan kunnen we alsnog wel wat regelen denk ik. Goed idee?
Vertel vertel, ik ben altijd geinteresseerd in gouden formulesquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:12 schreef Nugget het volgende:
[..]
Is prima meis! Hoef hem niet per se te slijten, maar ik heb voor mijn haar al een gouden formulegevonden en daar hoort Big niet bij, gebruik hem dus niet meer en vind dat zonde.
Heejjj superquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:19 schreef noekje het volgende:
Xcuz_me, de lush uit Engeland is er! Morgen stuur ik het op.
Ok vooruitquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vertel vertel, ik ben altijd geinteresseerd in gouden formules![]()
.
Big niet gebruiken is idd zonde, want hij is hartstikke fijn!
Nouja, dat kan je op 2 manieren opvattenquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:29 schreef Nugget het volgende:
Mijn vriend zette zijn tanden in het flesje. Nough said
(Snoept zich de hele dag kapot, zonder ook maar iets aan te komen overigens)
Haha, het was nummer 2! Irritant is dat hè, en hij maar aansporen om ook wat te nemen steeds... nee dankje, boehoequote:Op dinsdag 25 april 2006 13:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, dat kan je op 2 manieren opvatten
1. Stinkt, yuch bah, kill attack enzo
2. I want to eat it
Dat soort vriendjes zijn overigens mateloos irritant, gelukkig heeft mijnes ook vetkweekaanleg![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:19 schreef noekje het volgende:
Xcuz_me, de lush uit Engeland is er! Morgen stuur ik het op.
Ik heb ook de nieuwe bbs-en Comforter en Temple of truth. Ben benieuwd!
quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:47 schreef Anitra het volgende:Vava Geschrokken katten kunnen heel wat schade aanrichten
OMG!quote:
Ook 19 kilo?quote:
Innemen met een beetje waterquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:12 schreef Vava het volgende:
Wat geweldig
en wat zijn die Happy Pills enorm
Bummer.quote:
Hahaha, mijn moeder is twee dagen vòòr moederdag jarig, en ik had ook al bedacht dat ik haar The Olive Branch ging geven! Toeval zegquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:47 schreef Anitra het volgende:
[..]
Mijn mama is 2 dagen na moederdag jarig, dus die krijgt alles in 1Zou alleen nog niet weten wat, kom niet verder dan Olive Branch
En postersquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:42 schreef CherryLips het volgende:
ik vind dat lush ook stickers moet gaan maken. dan kan ik m'n kastjes en mandjes wat opvrolijken
Das toevalligquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:36 schreef Melusine het volgende:
[..]
Hahaha, mijn moeder is twee dagen vòòr moederdag jarig, en ik had ook al bedacht dat ik haar The Olive Branch ging geven! Toeval zeg![]()
Verder wil ik haar ook nog wel iets van Lush geven, maar ze heeft geen bad dus er valt aardig wat af. En ik heb ook al andere dingen voor haar, dus kan niet al te veel erbij doen.
Ik zat te denken of iets als dat Eau Roma water lekker zou zijn. Dacht ook nog even aan Cynthia Sylvia Stout maar weet dat nog niet zeker. Moeilijk...
Dat wil ik ookquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou best een grote Lush-box willen hebben om m'n Lushspulletjes in op te bergen. En Lushwashandjes inderdaad. Lush-puffs, Lush pyjama, enz
Een speciaal Lush-zeeprek, waarin het mogelijk is je zeepjes afzonderlijk op te bergen, zodat ze geen geurtjes van andere zeepjes kunnen overnemen en dat je ook niet elke keer alles uit een zakje hoeft te halen.quote:
Leg je de hele vloer vol kranten en koop je van die spuitbussen van de Hemaquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh mên, leuk idee, maar ik heb twee linkerhandjes.
Ik zal toch eerst een kastje moeten maken. En daar voorzie ik meer problemen mee dan met de verfquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:12 schreef Vava het volgende:
[..]
Leg je de hele vloer vol kranten en koop je van die spuitbussen van de Hema![]()
Hahaha jaquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zal toch eerst een kastje moeten maken. En daar voorzie ik meer problemen mee dan met de verf.
Ja, naast de ijsmachinequote:Op dinsdag 25 april 2006 17:15 schreef Vava het volgende:
[..]
Hahaha jada's hier ook het grootste probleem
maar misschien kom ik nog eens ergens een oud kastje tegen
Die toilettas heb ikquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben bij de Soap Story ook leuke washandjes en mandjes. Er staat geen Soap Story op dus dat hoeft niemand te weten
Maar volgens mij is het wel een gat in de markt als Lush ook aan de accessoires gaat. Dat reistasje van ze is bijvoorbeeld ook tof
Bneverquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:36 schreef Elefes het volgende:
[..]
Die toilettas heb ikEn hij is erg leuk, mag de volgende keer mee op vakantie
Het zou idd niet verkeerd zijn als ze wat aan opbergdingetjes gingen doen, en puffs, poederdonsjes (voor de poeders) etc. etc., er valt zoveel te bedenken!Ik zou het ook kopen.. Helemaal als het er zo schattig uit zag (net als de Bnever spulletjes bijvoorbeeld).
Daar zou ik mee teruggaan Bob. Dat is niet haalbaar om op te krijgen voor die tijd.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:54 schreef Bob. het volgende:
Ik ben alleen weer zo stom geweest om te vergeten naar de datum op angels on bare skin te kijken en die is dus nog maar tot 20-05-6 goed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |