Nouja, dat kan je op 2 manieren opvattenquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:29 schreef Nugget het volgende:
Mijn vriend zette zijn tanden in het flesje. Nough said
(Snoept zich de hele dag kapot, zonder ook maar iets aan te komen overigens)
Haha, het was nummer 2! Irritant is dat hè, en hij maar aansporen om ook wat te nemen steeds... nee dankje, boehoequote:Op dinsdag 25 april 2006 13:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, dat kan je op 2 manieren opvatten
1. Stinkt, yuch bah, kill attack enzo
2. I want to eat it
Dat soort vriendjes zijn overigens mateloos irritant, gelukkig heeft mijnes ook vetkweekaanleg![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:19 schreef noekje het volgende:
Xcuz_me, de lush uit Engeland is er! Morgen stuur ik het op.
Ik heb ook de nieuwe bbs-en Comforter en Temple of truth. Ben benieuwd!
quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:47 schreef Anitra het volgende:Vava Geschrokken katten kunnen heel wat schade aanrichten
OMG!quote:
Ook 19 kilo?quote:
Innemen met een beetje waterquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:12 schreef Vava het volgende:
Wat geweldig
en wat zijn die Happy Pills enorm
Bummer.quote:
Hahaha, mijn moeder is twee dagen vòòr moederdag jarig, en ik had ook al bedacht dat ik haar The Olive Branch ging geven! Toeval zegquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:47 schreef Anitra het volgende:
[..]
Mijn mama is 2 dagen na moederdag jarig, dus die krijgt alles in 1Zou alleen nog niet weten wat, kom niet verder dan Olive Branch
En postersquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:42 schreef CherryLips het volgende:
ik vind dat lush ook stickers moet gaan maken. dan kan ik m'n kastjes en mandjes wat opvrolijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |