Hoezo niet?quote:Op zondag 23 april 2006 13:35 schreef Anitra het volgende:
Niet zo gek dat rotterdam bewolkt is vandaag XcUZ_Me
quote:Op zondag 23 april 2006 13:35 schreef Anitra het volgende:
Niet zo gek dat rotterdam bewolkt is vandaag XcUZ_Me
Hier ben ik eindelijk begonnen met de laatste dingen weg te gooien die van mij en mijn ex waren. Ik heb net een hoekkast leeg gemaakt en zoveel weg gegooid dat het gewoon bevrijdend was
Dus ik heb straks wel een lekkere douche verdiend met Olive Branch
het is feyenoord - ajax in de play offs en feyenoord had van de week al verloren en nu staan ze 0-2 achterquote:
quote:Op zondag 23 april 2006 13:39 schreef Elefes het volgende:
[..]
Opruimen is goed
En dingen weggooien ook, ik vind het ook altijd een opluchting..
En daarna schoonLushen van het stoffige gedoe![]()
Geen zin, moet ik me aankleden enzoquote:Op zondag 23 april 2006 13:40 schreef Vava het volgende:
@ XcUZ_Me, je kan gratis met de trein vanaf Roosendaal en er gaat nog een toeristische route door Zeeland
Ik ben gisteren gewoon doorgereden tot ik niet meer verder kon, toen stukje door BoZ en via de weg die langs de snelweg loopt gereden tot ik weer de snelweg op kon
ehm jaquote:Op zondag 23 april 2006 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geen zin, moet ik me aankleden enzo.
Erg is dat hequote:Op zondag 23 april 2006 13:40 schreef Anitra het volgende:
[..]Ja een heleboel stof kwam er uit die kast
ik had hem ook 4 jaar dicht laten zitten
Mmmm..misschien toch maar niet doen dan..quote:Op zondag 23 april 2006 14:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb de Enchanted Eye Cream van ymme overgenomen en ik vind 'm wel lekker, maar dat ik nou zeg van "wow, wat een verschil![]()
![]()
!", nee
.
Rock star, óók al zo'n snoep-geurtje.......maar daar ben ik nou eenmaal dol op !quote:
Die ligt nog hierquote:Op zondag 23 april 2006 14:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat klinkt als een fijn boodschappenlijstje Elefes.
Ik heb ook nog een bon
Leuk stukje, ik ben ook wel benieuwd geworden nu! Misschien toch maar eens proberenquote:Op zondag 23 april 2006 15:00 schreef pluisje het volgende:
Beautynieuws: zwarte tandpasta?
Ik heb de tandpasta's mogen testen, en met name de zwarte variant was best apart
Gaaf zeg! is dat allemaal van en voor jou?quote:Op zondag 23 april 2006 13:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Nog wat fotootjes van de tute:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, was je vergetenquote:Op zondag 23 april 2006 15:08 schreef Vava het volgende:
[..]
Die ligt nog hier
Onee! Had ik toch meegenomen vorige keer?
Dan heb je de Snow Fairy zeker ook welquote:Op zondag 23 april 2006 15:01 schreef gaai het volgende:
[..]
Rock star, óók al zo'n snoep-geurtje.......maar daar ben ik nou eenmaal dol op !![]()
![]()
Okayquote:Op zondag 23 april 2006 15:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, was je vergeten. Samen met mijn gidsje van Rome
Ruik je lekker naar rioollucht?quote:
Hier is het nu zwaarbewolktquote:
De naam voorspelde het al half... Lush Pud Putquote:
Ja dat was het echtquote:Op zondag 23 april 2006 16:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De naam voorspelde het al half... Lush Pud Put.
Putlucht dus.
Yupquote:Op zondag 23 april 2006 15:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Gaaf zeg! is dat allemaal van en voor jou?
Gaat hij ook de t shirts dragen? :-)quote:Op zondag 23 april 2006 16:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Yup
Maar ook mijn vriendje vind het stiekem wel lekker, dus die helpt wel opmaken
Ik vond Lushpud ook wel lekker, alleen het water zag er vies uitquote:Op zondag 23 april 2006 16:09 schreef lotje11 het volgende:
Lush pud is best lekker hoor, niet heel briljant maar die rioollucht ken ik toch niet hoor!
Nog niet....ze hadden 'm niet meer op de Nederlandse sitequote:Op zondag 23 april 2006 15:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan heb je de Snow Fairy zeker ook wel!
Van mijn laatste stuk Waylander is ook nog maar weinig over door het snelle smelten van de lekkerste zeepjesquote:Op zondag 23 april 2006 17:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
De lekkerste zeepjes smelten 't snelst weg.
Grappig dat je dat zegt:quote:Op zondag 23 april 2006 17:47 schreef Aarti het volgende:
Hmm die ken ik helemaal niet, gek he!
ik zie hem wel vaak liggen in de winkel, maar ik kijk er nooit ECHT naar!
waar ruikt ie naar?
Hij is fris zoetig en blijft héél lang hangenquote:Je zou misschien denken dat je herinneringen aan Mary Poppins voldoende zijn om verliefd te worden op deze zeep. In eerste instantie wel ja. Maar de tweede keer is een ander verhaal. De kersenbloesem zal je betoveren. We zijn een beetje bang dat deze zeep je aandacht in de winkel niet trekt. Hij ruikt, door de overheersing van andere geuren, wat bescheiden en we denken dat je haar daarom snel teruglegt. Niet doen! In combinatie met water verandert 17 Cherry Tree Lane in een cremige zeep die je uren blijft ruiken!
Ja, snowcakequote:Op zondag 23 april 2006 17:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
De lekkerste zeepjes smelten 't snelst weg.
Ik heb 'm van de winter voor het eerst gebruikt en ik moet zeggen dat ik wel even heb moeten wennen aan de geur..quote:Op zondag 23 april 2006 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Miranda vind ik echt zo vies![]()
@miss_dynastie: Snowcake is ook zo'n wegsmelter ja, samen met Alkmaar, 17 Cherry Lane, HIWTK, 't Was the Night en Rockstar... Die vergaan voor je ogen.
Ik heb een proefje als toiletzeepje... Net als Angels Delight, die lijkt er erg op. Niet geschikt voor mijn neusjequote:Op zondag 23 april 2006 18:50 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik heb 'm van de winter voor het eerst gebruikt en ik moet zeggen dat ik wel even heb moeten wennen aan de geur..![]()
Man dan weet ik ze wel uit te kiezen, ik heb nog niet zo heel veel soorten maar die heb ik allemaalquote:Op zondag 23 april 2006 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
@miss_dynastie: Snowcake is ook zo'n wegsmelter ja, samen met Alkmaar, 17 Cherry Lane, HIWTK, 't Was the Night en Rockstar... Die vergaan voor je ogen.
Je hebt gewoon een goede smaakquote:Op zondag 23 april 2006 19:01 schreef Bob. het volgende:
[..]
Man dan weet ik ze wel uit te kiezen, ik heb nog niet zo heel veel soorten maar die heb ik allemaal(behalve 't was the night) en verder geen anderen enzo
Semivuoi, Milky Bar, Figs & Leaves, Sea Vegetable, Ooh La La...quote:Op zondag 23 april 2006 19:03 schreef Vava het volgende:
Ik kan me eigenlijk geen zeepje bedenken wat niet snel smelt
Altijd een helequote:Op zondag 23 april 2006 19:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
dames met bruisballen: gooien jullie voor een bad er altijd een hele in? of een halve/kwart?
Als ik nou dagelijks in bad zou gaan met zo'n dure bruisbal dan zou ik ze misschien delen maar ik heb hier een voorraad liggen die in mijn badtempo echt niet zo snel op gaat. Gewoon lekker met een hele dusquote:Op zondag 23 april 2006 19:30 schreef lotje11 het volgende:
Hmm, gewoon een hele, ben te lam om ze te delen, krijg je toch alleen troep van volgens mij. Al weet ik dat er mensen zijn die ze mooi gedeeld krijgen en dan met een halve doen.
Nee helaas.... alleen maar van naamquote:Op zondag 23 april 2006 21:15 schreef Shirley het volgende:
Maar er is dus niemand die Cynthia Sylvia Stout kent?
It's a girl!quote:Op zondag 23 april 2006 21:17 schreef debby1973 het volgende:
Ja, ik gebruik Cynthia Sylvia Stout. Ik vind hem haar erg fijn. Vind alleen de geur niet echt lekker. Hij ruikt naar the strokes.
quote:Op zondag 23 april 2006 21:18 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Jammie, ik heb een heerlijk (proef)pakketje gemaakt voor mijn nicht en haar gezinnetje.
Ze vond het zo lekker en nu is ze ook verslaafd
Lush weggeven is leuk
Ik vind The Strokes wel lekker ruiken. Alsof ik heb liggen stoeien op een hooizolder maar dat zal mijn boeren inborst wel zijn.quote:Op zondag 23 april 2006 21:17 schreef debby1973 het volgende:
Ja, ik gebruik Cynthia Sylvia Stout. Ik vind hem erg fijn. Vind alleen de geur niet echt lekker. Hij ruikt naar the strokes.
Ik heb echt alleen aangebroken stukken liggenquote:Op zondag 23 april 2006 21:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Haha Maeghan, dat doe ik ook
Wat op het bordje ligt, moet op. Dan pas mogen er weer nieuwe stukken afgesneden worden.
Komt mooi uit, want The Strokes heb ik ook besteld.quote:Op zondag 23 april 2006 21:17 schreef debby1973 het volgende:
Ja, ik gebruik Cynthia Sylvia Stout. Ik vind hem erg fijn. Vind alleen de geur niet echt lekker. Hij ruikt naar the strokes.
Ik hoop het voor jequote:Op zondag 23 april 2006 22:49 schreef Shirley het volgende:
Ik zag trouwens net op de Lush site dat de Happy Pill erop staat.Zouden ze nog zo lief zijn om mij er één te sturen? Ik hoop het zo...
quote:Op zondag 23 april 2006 22:49 schreef CherryLips het volgende:
Best sneu eigenlijk, als ik dit zo terug lees. Een roze Lush-kastje
Ja echt hé!quote:Op zondag 23 april 2006 22:52 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je
En als hij er niet bij zit zou ik gewoon nog een keer mailen en zeggen dat je die opmerking gemaakt hebt en dat hij nu op de site staatmisschien zijn ze dan alsnog wel lief!
quote:Op zondag 23 april 2006 22:56 schreef Vava het volgende:
[..]het is grappig ja
maar wel leuk
Mijn Lushkast is zo'n jaren 50 uitklapbureautje met glas-in-lood ruitjes in de kastdeurtjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |