abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 april 2006 @ 19:49:56 #226
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37289695
Toen kreeg je toch ook netjes een nieuwe?

Ik zou inderdaad gewoon ff mailen. Nee heb je, ja kan je krijgen!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 25 april 2006 @ 19:50:27 #227
101884 PeRi
Allons-y!
pi_37289716
Das geen zeuren Bob, das waar voor je geld vragen.
Whatever I want.
pi_37290106
De vorige keer kreeg ik ook gewoon een nieuwe ja, hardstikke goede service dus
Net het mailtje gestuurd!
pi_37293299
k Heb zelf in februari een Dream Cream gekocht die tot maart goed was, maar die hadden ze speciaal al opzij gezet zodat ie niet 'zomaar' verkocht zou worden. Daarnaast kreeg ik er nog 10% korting op, dus volgens mij verkopen zij nu Lush niet zomaar oudere producten (althans, k denk niet dat dat de policy is)
  dinsdag 25 april 2006 @ 21:44:37 #230
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37294049
Het zal de policy ook wel niet zijn, maar het kan natuurlijk altijd zijn dat er iets tussendoor glipt .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_37294295
Heel erg fijn dat Lush haar klanten zo goed vertrouwt.
Eigenlijk kun je de boel op die manier ook heel erg flessen en daardoor het voor de anderen verpesten. Hoe meer naamsbekendheid Lush krijgt, hoe meer vervelende ideeën. Dus geniet ervan Bob en succes met de afhandeling van het mailtje!

En ik pleit ook voor allemaal bakjes en puff en dingetjes etc. het idee van Vava is ook heel erg leuk, met dat kastje en die schoolbordverf. Helaas heb ik zelf ook 2 linkerhanden. Ik denk dat ze die kastjes niet maken door de verschillende producten die iedereen koopt en de verschillende formaten etc. het zal dus echt zelf maken worden.
Billie Holiday is Lady Day!
pi_37294396
Sonic Death Monkey is echt heerlijk!!

Billie Holiday is Lady Day!
pi_37295120
Goed idee dat van dat kastje!!!

Van de zomer als ik een rustig moment over heb maar is gaan bekijken en wie weet wel in elkaar klussen.
Gek op mooie kleding.
  dinsdag 25 april 2006 @ 22:08:03 #234
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37295128
En zo'n kastje moet ook goed afsluiten, anders heb je er nog niks aan .

Ik denk niet dat me dat gaat lukken .
pi_37295252
Het moet makkelijk te doen zijn om een bestaant oud kastje om te tover tot Lush-kastje, maar ook bakjes of mandjes kan je heel goed om toveren, het kost wat geduld, maar dan heb je ook wat
Ik ga geen kastjes maken want i ben super tevredn met het rek dat k heb voor Lush.
Ik ga wel klussen, zatrdag ga ik verf halen om de slaapkamer op te knappen, bij de formido krijg je dan met stickers 20% korting dus dat is wel de moeite waard
  dinsdag 25 april 2006 @ 22:12:36 #236
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37295296
Formido-Jokers
pi_37296414
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
En zo'n kastje moet ook goed afsluiten, anders heb je er nog niks aan .

Ik denk niet dat me dat gaat lukken .
Ikea
Tap tap tap
  dinsdag 25 april 2006 @ 22:37:46 #238
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37296441
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 22:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ikea
Hebben die "hokjes"-kasten?
pi_37296463
Het zijn kroonzegels dit keer
Het scheelt mooi een hoop en aangezien ik 3 slaapkamers en een huiskamer moet opknappen is elke cent mee genomen
En elke dag na het klussen natuurlijk onder de douche met Lush
pi_37296701
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 22:37 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hebben die "hokjes"-kasten?
vast wel
deze wil ik

misschien een tikje te groot
Tap tap tap
  dinsdag 25 april 2006 @ 22:44:42 #241
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37296779
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 22:43 schreef CherryLips het volgende:

[..]

vast wel
deze wil ik
[afbeelding]
misschien een tikje te groot

Mijn badkamer is 2 bij 1,5 ofzo.

Een roomdivider in je badkamer

En je zeepjes zijn dan nog steeds niet luchtdicht opgeborgen .
pi_37297894
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 22:44 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

maar het zijn wel mooie schapjes om tupperware bakjes voor je zeepjes op te zetten
Jammer dat je het plafond niet kunt gebruiken, zonde van die ruimte
Tap tap tap
  dinsdag 25 april 2006 @ 23:15:52 #243
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37297931
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 23:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]

maar het zijn wel mooie schapjes om tupperware bakjes voor je zeepjes op te zetten
Jammer dat je het plafond niet kunt gebruiken, zonde van die ruimte
Ik lach me echt kapot hier

Maar het is wel een mooie kast ja

Alleen ben ik nogal netjes aangelegd en zou me heel snel storen als 't een rommelig karakter zou krijgen. Ik zou er dus maar heel weinig inzetten en dan designerig en symmetrisch ofzo.

Maar das offtopic
pi_37297993
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 22:44 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Helemaal luchtdicht is het niet, maar ze hebben de Fira opbergserie bij Ikea. Dat zijn houten kastjes, in verschillende formaten. Die kun je heel makkelijk zelf een beetje "stylen" (bijvoorbeeld met schoolbordverf) en dan is dat best leuk om Lush in op te bergen

Plaatje van wat ik bedoel:
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  dinsdag 25 april 2006 @ 23:19:53 #245
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37298057
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 23:17 schreef Elefes het volgende:

[..]

Helemaal luchtdicht is het niet, maar ze hebben de Fira opbergserie bij Ikea. Dat zijn houten kastjes, in verschillende formaten. Die kun je heel makkelijk zelf een beetje "stylen" (bijvoorbeeld met schoolbordverf) en dan is dat best leuk om Lush in op te bergen

Plaatje van wat ik bedoel:
[afbeelding]
Hmm... ik heb toch iets... mja.. "klassiekers" in m'n hoofd.

Zal morgen eens speuren naar een plaatje.

Ga nu slapen, moet morgen overdag de hele dag werken .
pi_37299026
Ik heb net weer een heerlijke Olive Branche douche gehad, en de haartjes gewassen met Snowfairy en Retread. M'n bestelling moet wel opschieten, want ik mis American Cream
Ik bekeek trouwens net weer eens m'n laatste stukje Sweetie Pie, die stond verscholen in een hoekje, het is aan het smelten ofzo! Volgens mij als ik het langer laat liggen heb ik er een douchegel voor terug zonder dat ik er wat voor heb hoeven doen. Handig.
Back in business.
pi_37303754
Gheh, ik heb beide hierboven afgebeelde kasten / kastjes Alleen van die eerste de zwarte variant

Er staat overigens geen lush in... ook ik ben nog op zoek naar een geschikt lushbewaarmeubel...
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_37304235
Misschien tweede handswinkeltjes dan
En dat houten kastje van Ikea kun je natuurlijk zelf een beetje maken zoals je het wilt, met versieringen e.d.
Lush zou hier een gat in de markt moeten zien.. Misschien moeten we het eens opperen bij ze
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_37304687
Ik vind de Ikea wel een aantal leuke opbergmogelijkheden hebben.

Volgens mij hadden/hebben ze daar, of bij de Hema dat weet ik ziet meer zeker, ook van die houten kastjes voor aan de muur met een schoolbord deurtje. Dat idee en dan zelf maken zodat het wat dieper is. Met leuke gekleurde mandjes erin.
Ik zie het helemaal zitten.
Gek op mooie kleding.
pi_37305031
quote:
Op woensdag 26 april 2006 10:21 schreef MissFrodo het volgende:
Ik vind de Ikea wel een aantal leuke opbergmogelijkheden hebben.

Volgens mij hadden/hebben ze daar, of bij de Hema dat weet ik ziet meer zeker, ook van die houten kastjes voor aan de muur met een schoolbord deurtje. Dat idee en dan zelf maken zodat het wat dieper is. Met leuke gekleurde mandjes erin.
Ik zie het helemaal zitten.
Post je hier een foto van het eindresultaat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')