quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
En zo'n kastje moet ook goed afsluiten, anders heb je er nog niks aan.
Ik denk niet dat me dat gaat lukken.
Hebben die "hokjes"-kasten?quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
vast wel
deze wil ik
[afbeelding]
misschien een tikje te groot
maar het zijn wel mooie schapjes om tupperware bakjes voor je zeepjes op te zettenquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mijn badkamer is 2 bij 1,5 ofzo.
Een roomdivider in je badkamer
En je zeepjes zijn dan nog steeds niet luchtdicht opgeborgen.
Ik lach me echt kapot hierquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
maar het zijn wel mooie schapjes om tupperware bakjes voor je zeepjes op te zetten
Jammer dat je het plafond niet kunt gebruiken, zonde van die ruimte
Helemaal luchtdicht is het niet, maar ze hebben de Fira opbergserie bij Ikea. Dat zijn houten kastjes, in verschillende formaten. Die kun je heel makkelijk zelf een beetje "stylen" (bijvoorbeeld met schoolbordverf) en dan is dat best leuk om Lush in op te bergenquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mijn badkamer is 2 bij 1,5 ofzo.
Een roomdivider in je badkamer
En je zeepjes zijn dan nog steeds niet luchtdicht opgeborgen.
Hmm... ik heb toch iets... mja.. "klassiekers" in m'n hoofd.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:17 schreef Elefes het volgende:
[..]
Helemaal luchtdicht is het niet, maar ze hebben de Fira opbergserie bij Ikea. Dat zijn houten kastjes, in verschillende formaten. Die kun je heel makkelijk zelf een beetje "stylen" (bijvoorbeeld met schoolbordverf) en dan is dat best leuk om Lush in op te bergen
Plaatje van wat ik bedoel:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 26 april 2006 10:21 schreef MissFrodo het volgende:
Ik vind de Ikea wel een aantal leuke opbergmogelijkheden hebben.
Volgens mij hadden/hebben ze daar, of bij de Hema dat weet ik ziet meer zeker, ook van die houten kastjes voor aan de muur met een schoolbord deurtje. Dat idee en dan zelf maken zodat het wat dieper is. Met leuke gekleurde mandjes erin.
Ik zie het helemaal zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |