je hebt het leukste gemist, of was je aan het lurkenquote:
Foutjequote:Op zondag 18 september 2005 03:59 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Gedraag je kom terug doe normaal man (kus me wil die zeggen)
Dat is wat ze wil hequote:Op zondag 18 september 2005 04:00 schreef Coraatje het volgende:
ehhh hij haar volgde
Beetje jammer idd.quote:
Ik was bier drinken. De BB mensen kwamen vandaag mijn neus uitquote:Op zondag 18 september 2005 03:58 schreef milagro het volgende:
[..]
je hebt het leukste gemist, of was je aan het lurken
Het staat nu 1 - 1.quote:Op zondag 18 september 2005 03:59 schreef Coraatje het volgende:
lol ik ga uit het badje,jij blijft nog in het badje zitten ik ga echt uit het badje is ook wel dubbel kwam bij mij over alsof ze wilde dat ze hem volgde
Neu.quote:
Slim, meer water voor Ralphquote:Op zondag 18 september 2005 04:02 schreef snakelady het volgende:
Raplh wil dat Dido en Roel samen onder 1 straal gaan staan, dat is gezellig.
Dat heift Ralphie geleiâhrd op duh brandweiâhroplèding van duh Haagquote:
Lets hope soquote:Op zondag 18 september 2005 04:03 schreef bemeall het volgende:
Als hij haar dadelijk ook achterna de slaapkamer in gaat is de hele hut wakker
hier nietquote:Op zondag 18 september 2005 04:03 schreef Stroekie het volgende:
hebben jullie ook zeer iri geluid op de badkamer stream met echo en zo?
ja als een klein kind lopen jengelen dat tie z'n zin niet heeft gekregenquote:Op zondag 18 september 2005 04:04 schreef snakelady het volgende:
Ik vind Roel eigenlijk een stuk minder leuk nu moet ik zeggen, komt heel onvolwassen over.
Je denkt toch niet dat ie dat serieus meent hequote:Op zondag 18 september 2005 04:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja als een klein kind lopen jengelen dat tie z'n zin niet heeft gekregen
Ja Rob morgen weer boos. En dat alle bananen gelijk voor de helft op zijn.quote:
plus hersens ter grootte van die van een kanarie en een hart van goudquote:Op zondag 18 september 2005 04:05 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Ralph is niet helemaal heleder (10 bier 2 wijn)
maar daar waren toen geen plantenbakken bij betrokkenquote:Op zondag 18 september 2005 04:09 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Ralph heeft eerder getrokken zo te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |