Ze lijkt zich wel inderdaad heel wat te voelen.quote:Op zondag 18 september 2005 02:22 schreef Day het volgende:
[..]
Zo kan je het wel samenvatten, ja. En daarbij de toevoeging dat Dido zichzelf zo geweldig vindt dat ze zich niet voor kan stellen dat de vent de zij wil belangstelling kan hebben voor een andere vrouw.
quote:Op zondag 18 september 2005 02:22 schreef MaJo het volgende:
Damn, Dido gedraagt zich alsof ze al iets heeft met Roel. Beetje triest... Hij kan toch ook niet ruiken dat zij hem leuk vindt?
Gaat zeker snel!quote:Op zondag 18 september 2005 02:24 schreef BONG4002 het volgende:
OP Volgtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We gaan verder!
ja jammer eigenlijk ... weet niet wanneer ie moet stoppenquote:Op zondag 18 september 2005 02:25 schreef EmjaY het volgende:
roel is gewoon irritant als ie dronken is. Ik irriteer me mateloos aan dat soort gasten tijdesn het stappenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jaja, we zijn goed bezigquote:Op zondag 18 september 2005 02:25 schreef Peter6000 het volgende:
deeltje 244 alweerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Thanks!quote:Op zondag 18 september 2005 02:22 schreef HenriOsewoudt het volgende:
speciaal voor Majo nog een keertje :
- er was een feestje met veel drank en muziek
- iedereen was erg uitgelaten en aanhankelijk
- ingrid zoop teveel en lag te kotsen in de slaapkamer
- roel en linda zaten ineens te bekken
- linda uit een soort dronken balorigheid, opgehitst door chantal "je durft het toch niet!"
- roel uit een soort wraak naar dido toe "you had your chance baby", en ook uit geile dronkenschap uiteraard
- linda barst erna in hulen uit, ogenschijnlijk om haar vriendje bart
- roel valt in slaap in tanja's armen
- na het feestje wat napraten in het bubbelbad, menno probeert het ook bij dido
- roel nu weer wakker en ook in het bad, ruziet wat met dido
Nou hij was eerder wel grappigquote:Op zondag 18 september 2005 02:25 schreef EmjaY het volgende:
roel is gewoon irritant als ie dronken is. Ik irriteer me mateloos aan dat soort gasten tijdesn het stappenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoho ... het is niet alsof Roel de hele dag BB zit te streamen ...quote:Op zondag 18 september 2005 02:25 schreef milagro het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.jij hebt het wel gevolgd de laatste dagenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee dus.
Werd verteld dat ie het niet meer moest doen.. want dit KAN een sanctie opleveren voor Roel..quote:Op zondag 18 september 2005 02:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En Roel heeft dus een sanctie gekregen van BB? Wat zeiden ze? Kan de streams hier niet volgens maar alleen het commentaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop