Dat weet ik niet, ik kijk altijd één stream fullscreen tegelijk via WMquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kan je daarmee ook 4 streams (dus 4x mediaplayer?) tegelijk openen? En zo ja hoe?
dat snapt niemandquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:45 schreef FlowKey het volgende:
[..]
thx ... ik volg nog even niet hoe ROel ineens bij Linda terecht kwam
Ik hoop het zo hequote:Op zaterdag 17 september 2005 23:46 schreef Blue Thunder het volgende:
en voor de grap morgen die haan om 8 uur laten bléren
Ingrid is aan het kotsen in de slaapkamer en Rob zie je af en toe in beeld een dansje doenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:46 schreef kavu het volgende:
Waar zijn Rob en Ingrid?
streamers daarentegen kunnen er genoeg van krijgen....quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:46 schreef scanman01 het volgende:
Gooit Roel hiermee zijn eigen glazen in? Kijkers houden niet van types die van de ene meid naar de andere gaan.... Roel moet uitkijken
Igrid ligt doodziek op bed en Rob speelt voor foxy foxtrot.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:46 schreef kavu het volgende:
Waar zijn Rob en Ingrid?
Roel probeert bij iedereen zo te slijmen en hoopt zo stemmen weg te spelenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:46 schreef scanman01 het volgende:
Gooit Roel hiermee zijn eigen glazen in? Kijkers houden niet van types die van de ene meid naar de andere gaan.... Roel moet uitkijken
Drukste BB avond ooit ?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:47 schreef Sasami het volgende:
Pfff de topics gaan nu ook niet snel ofzo
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:46 schreef Blue Thunder het volgende:
Ik nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:46 schreef -Delta- het volgende:
Scan: Snap je nu wat ik gister bedoelde met dat ik Linda een sloerie vind?
doe maar niet dan ben ik nog niet wakker. En ik wil erbij zijn als ze wakker worden en ze zich alles realiserenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:46 schreef Blue Thunder het volgende:
Die had toch een eet-probleem (kan ik me van de eerste week herinneren). Of was dat niet zo?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:47 schreef CartWOman het volgende:
Lieske eet haar teleurstelling weg.![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:45 schreef pinkplatinum het volgende:
morgen worden ze wakker met katers!
IK ook hahahahaquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:47 schreef Bully© het volgende:
ik dacht ik ga een avond streams kijken. Goeie avond uitgekozen
![]()
![]()
Oh kijk er niet raar van op als die Tanja ook nog even oraal bijwerkt...quote:
Dan heeft ze nu mazzel.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:48 schreef Debbus het volgende:
[..]
Die had toch een eet-probleem (kan ik me van de eerste week herinneren). Of was dat niet zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |