dat is wel zo, alleen heb ik haar daarna afstand zien nemen...quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:13 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, Dido heeft gezegd dat ze niet wil zoenen in het huis, en dat ze niet zeker weet of deze gevoelens die ze NU heeft veroorzaakt worden door het verblijf in het huis.
Ze heeft wel degelijk gezegd dat ze hem heel leulk vond, maar het allemaal wel verwarrend vond.
Roel zei toen "neem je tijd"
En over dat niet willen zoenen zei hij "dat zullen we nog wel zien"
VInd ik niets mis mee, toch, dat ze niet zeker is van een en ander?
Het is toch ook zo dat het zo kan zijn dan alles anders is buiten het huis?
Hoeveel mensen ken jij die meteen toegeven strontjaloers te zijnquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:12 schreef pinkplatinum het volgende:
Ja maar dido beweerde vanochtend dat ze niet jaloers was.. maakt het wel extra zielig voor dr.. want dat was ze duidelijk wel
Trek het je niet aan, daar groei je wel overheenquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:18 schreef Mailbox het volgende:
maar ik zit in deze topic om commentaar te geven op de livestreams,
Ik ook. Ik heb het helemaal gehad met haar, om het maar in haar woorden te zeggenquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:17 schreef kwakveense het volgende:
meh, ik heb gewoon de schurft aan dido
quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:17 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dat is wel zo, alleen heb ik haar daarna afstand zien nemen...
meh, ik heb gewoon de schurft aan dido
Triple dan?quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb het helemaal gehad met haar, om het maar in haar woorden te zeggen
Gelukkig is ze er 'helemaal klaar mee'
Dat lijkt me ook geen prettige ervaring. Wat dat betreft is het in big-brother ook een abnormale situatie en ze komen met verschillende intenties het huis in.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:08 schreef milagro het volgende:
maar ik zou dat ook niet leuk vinden, als je een dag ervoor met iemand eengesprek gehad hebt, zoals Roel met haar, en een dag later doet hij dit.
Zeg dan niets.. "ik ben echt niet jaloers hoor, maar..." is niet echt slim om te zeggen..quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:18 schreef milagro het volgende:
[..]
Hoeveel mensen ken jij die meteen toegeven strontjaloers te zijn
Doet toch bijna niemand, je houdt je toch groot
Vind ik weinig vreemds aan, hoor ,d at niet toe willen geven
Hutje op de Hei.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Welke plaats zitten ze eigenlijk?
Ach, vrij normaal om dat heftig te ontkennen, hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:20 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Zeg dan niets.. "ik ben echt niet jaloers hoor, maar..." is niet echt slim om te zeggen..
Ooh daar hebben we veel aanquote:
Zware nacht gehadquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:22 schreef vw_caddy het volgende:
Roel en Lies zijn nog niet wakker?![]()
Niet mooi?quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:20 schreef Inca het volgende:
[..]
zet niet van die rare foto's der in ja schrik me het apezuur![]()
Okquote:
Ah dat betekent dat buik weer nesteldrang heeftquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:24 schreef Rianne84 het volgende:
de buik doet de was!
quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:24 schreef scanman01 het volgende:
..
Was speciaal voor de Chantal fan(s)
Wou je meedoen en er naar toe.quote:
Ik hoop het niet, vrees alleen dat je best wel een beetje gelijk kunt hebbenquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:18 schreef Danzig het volgende:
Dido hoeft zich nergens zorgen over te maken, ze hoeft maar een keer met haar vingers te knippen en Roel komt als een schoothondje achter haar aangelopen. Roel heeft alleen maar voor Lieske gekozen omdat ze nogal 'easy to get' is.
bestaan die dan?quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet mooi?
[..]
Die zitten allebei niet op Fokquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:24 schreef scanman01 het volgende:
Eerst komt Leroy nogquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:26 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Wou je meedoen en er naar toe.
Ze hebben na donderdag een plaatsje vrij![]()
Dat is niet iets sufs Gronings, het is idd van Ali G... ze loopt een beetje achter...quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:26 schreef milagro het volgende:
Wat is eigenlijk dat Aaaaaaaay of zo van Tanja, zeg me ajb dat dat iets sufs Gronings is, want dat is tenminste nog iets minder erg dan dat het van die Ali G geleend is
Dat is haar mantra om zich te kunnen concentreren tijdens de bevallingquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:26 schreef milagro het volgende:
Wat is eigenlijk dat Aaaaaaaay of zo van Tanja, zeg me ajb dat dat iets sufs Gronings is, want dat is tenminste nog iets minder erg dan dat het van die Ali G geleend is
En geen hond die Lieske meer durft te nomineren als zij wat zal houden met Roel.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:26 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, vrees alleen dat je best wel een beetje gelijk kunt hebben![]()
Ze passen geen van beiden bij hem, maar Dido vind ik gewoon een arrogant mens bah.
Lieske met Roel is gewoon een lief plaatje![]()
Je kan er ook 3 tegelijk uitflikkeren.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:28 schreef Rianne84 het volgende:
worden de nominaties pas donderdag weer bekend gemaakt? in dat tempo gaan ze er toch niet snel genoeg uit...
Voor Roel was het, wie het eerst komt die het eerst maalt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:18 schreef Danzig het volgende:
Dido hoeft zich nergens zorgen over te maken, ze hoeft maar een keer met haar vingers te knippen en Roel komt als een schoothondje achter haar aangelopen. Roel heeft alleen maar voor Lieske gekozen omdat ze nogal 'easy to get' is.
Nicht,ah daar hebben we de homo gevondenquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:28 schreef Danzig het volgende:
Joost: 'ik drink geen koffie alleen maar thee, ben een echte theenicht. Maar ik drink m'n thee wel sterk'![]()
Didoquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:28 schreef charlysilva het volgende:
[..]
En geen hond die Lieske meer durft te nomineren als zij wat zal houden met Roel.![]()
Yep ik ga mee doenquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:26 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Wou je meedoen en er naar toe.
Ze hebben na donderdag een plaatsje vrij![]()
juist wel Roel is al genomineerdquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:28 schreef charlysilva het volgende:
[..]
En geen hond die Lieske meer durft te nomineren als zij wat zal houden met Roel.![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:30 schreef Ireth het volgende:
Zit ik me vol verbazing af te vragen waarom Roel een doekkie draagt om zijn kale knar... blijkt het Naat te zijn..
quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:30 schreef Ireth het volgende:
Zit ik me vol verbazing af te vragen waarom Roel een doekkie draagt om zijn kale knar... blijkt het Naat te zijn..
En dan parachuutjes droppen met choco sigaretten.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Yep ik ga mee doen![]()
![]()
Neh, eens kijken of ik een heli kan huren
Jep... Lieske heeft sowieso 1 stem te pakken.quote:
Ik heb ook al lopen zoeken bij de opties, want dat moet volgens mij in te stellen zijn.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:30 schreef scanman01 het volgende:
Het valt me trouwens op dat de streambeelden bij mij veel donkerder zijn dan de beelden die ik later op tv zie. Wel jammer. Hebben jullie dat ook?
ja hier ook de kleuren zijn mooier op tvquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:30 schreef scanman01 het volgende:
Het valt me trouwens op dat de streambeelden bij mij veel donkerder zijn dan de beelden die ik later op tv zie. Wel jammer. Hebben jullie dat ook?
Het valt me ook op dat het geluid op de streams vaak heel zwakjes is terwijl het op tv toch echt duidelijker isquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:30 schreef scanman01 het volgende:
Ja hier ookquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:30 schreef scanman01 het volgende:
Van mij mogen ze hem in de leeuwenkooi gooienquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:32 schreef Showtime het volgende:
Die Rob kan zo in het circus, hij is wel erg gedreven die is non stop aan het oefenen met jongleren.
Dat is een valse katquote:
Ja heb ik ook, was in het begin niet zo volgens mijquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:30 schreef scanman01 het volgende:
Neeh eigenlijk hetzelfde alleen het beeldkwaliteit op tv iets mooierquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:30 schreef scanman01 het volgende:
kunnen ze die zender niet onderhuids aanbrengen bij Ingrid tis elke ochtend hetzelfdequote:
Ze moeten gewoon overal mic's gaan plaatsenquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:36 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
kunnen ze die zender niet onderhuids aanbrengen bij Ingrid tis elke ochtend hetzelfde![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:38 schreef scanman01 het volgende:
Wat is daar gaande in de slaapkamer? Waren dat kusjes??
Overdrijven is ook een vakquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:37 schreef b0ng het volgende:
roel bovenop lieske
ik durfde al niks te zeggen, maar ben dus niet de enigequote:Op zaterdag 17 september 2005 13:38 schreef scanman01 het volgende:
Wat is daar gaande in de slaapkamer? Waren dat kusjes??
Doen ze natuurlijk met opzet om te bewaren op TVquote:
Ja, suf tochquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:29 schreef Showtime het volgende:
[..]
Voor Roel was het, wie het eerst komt die het eerst maalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |